Hyundai Ioniq
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Hyundai Ioniq
No teoreticky kdyby kvůli nájezdu byl nucen každých 6 let koupit novou baterii, tak by na tom byl stejně, jako by se spalovacím motorem. Tedy s CO2, finančně určitě ne. Ale naštěstí snad ta baterie vydrží dýl, většina vlastníků EV nemá takový nájezd a baterie vydrží min. 10 let. Tedy doufám...
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
- Reklama
Re: Hyundai Ioniq
Většina lidí nejspíš najede méně, já dám ročně 30 tis., tj. baterie opravdu 6-7 let max.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Hyundai Ioniq
Já jsem tedy nikde nezaregistroval, že by někdo seriozní tvrdil něco o nulových celkových emisích EV, vždy byla řeč o nulových místních emisích. A to prostě znamená jen to, že v EV nerozmetáš na ulici rakovinu spoluobčanům pod nos, jako bezohledný dobytek s dieselem.mechoun píše:Tak mi nějak ty ekologický pindy o nulových emisích CO2 elektrovozítek už lezou krkem. Vzal jsem si do ruky kalkulačku, použil pár údajů ( https://www.electricitymap.org , http://www.ekoblog.cz/?q=emise ) a výsledek je nenulový: Při průměrných emisích CO2 české el.sítě 450g/kWh mi to vychází na cca 40% emise CO2 elektromobilu vůči autu se spotřebou 6,5l/100. A to schválně nezapočítávám stále zamlčované ztráty při nabíjení. A to se Horste vyplatí.
Proč tohle kurňa nikdo nikde neříká?
A hlavně se nikde neříká to, že na produkci jednoho litru benzínu/nafty v rafinerii potřebuješ až 1,5kWh energie, která pochází ze stejné elektrárny a jde po stejném vedení se stejnými ztrátami
Jinými slovy příteli: Už jen natankováním rakovinometu s ubohou účinností se podílíš na tvorbě CO2 úplně stejně jako to EV aniž bys ujel jediný km. A až se rozjedeš, tak teprve nastupuje ten pořádný marast.
Dále nikdo nikde nikomu nenutí kupovat EV, ale je naprosto v pořádku, že někdo smradlavkám začíná zakazovat vjezd do center měst a dále do budoucna přikazuje snižovat podíl na zamořování planety. Jestli to stále nechápete jako přínos (resp. nutnost), tak nelze jinak než vás politovat.
Ti zatracovači elektromobilů a obdivovači vodíkových aut v jedné osobě to je taky zajímavý úkaz
Ioniq: Nový za 1mil Kč, "tankování" z jakékoliv zásuvky, 100km za 30Kč (při nabíjení doma), možnost lokální výroby energie (třeba doma na střeše), žádný ohřev před rozjezdem, okamžitá reakce na požadavek výkonu, jednoduchá konstrukce, minimální údržba, minimum pohyblivých dílů a žádné tepelné namáhání, baterie fyzická životnost 20-30let.
Nexeo: nový za 2mil Kč, jedna (neveřejná) plnička vodíku v ČR, závislost na fosilních zdrojích paliva, 100km za 200-400Kč, palivový článek životnost 100tkm (nový za 150-200tis Kč), nutný rozběhový a reakční čas pal. článku, problematické fyzikální vlastnosti vodíku, 800bar tlak v nádrži, extrémní riziko při nehodách, kromě toho také baterie, elektromotor atd.
U Ioniqa je záruka na baterie 8let, reálná životnost je vyšší než životnost samotného auta - 5000 až 10000 cyklů (x 200km)
Nakonec ještě něco ke spotřebě Ioniqa, při jízdě po městě a po okreskách podle předpisů se za 10kWh jezdit dá, to je vzhledem ke kapacitě dojezd 280km. Pokud někdo nenajede ani 200km, tak to není problém auta.
- Přílohy
-
- 20181101_184310.jpg (64.43 KiB) Zobrazeno 3586 x
-
- 20180923_081029.jpg (63.06 KiB) Zobrazeno 3586 x
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Ioniq
Fyzická výdrž baterie 20 - 30 let... jiná pohádka by nebyla? Nebo to myslíš tak, že se nerozpadne, ačkoliv bude nepoužitelná?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai Ioniq
Ještě jeden článeček:
https://auto.idnes.cz/emise-diesel-limi ... tomoto_fdv
https://auto.idnes.cz/emise-diesel-limi ... tomoto_fdv
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Ioniq
Zajímavý článek.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Hyundai Ioniq
Cituji turba:
Já jsem tedy nikde nezaregistroval, že by někdo seriozní tvrdil něco o nulových celkových emisích EV, vždy byla řeč o nulových místních emisích. A to prostě znamená jen to, že v EV nerozmetáš na ulici rakovinu spoluobčanům pod nos, jako bezohledný dobytek s dieselem.
Bohužel musím nesouhlasit, "rozmetání rakoviny" jak to nazýváš, nevzniká jen provozem "dýzlů"
polétavé karcinogenní prachové částice vznikají hlavně z lokálních topenišť, pak jde o prach z brzdových segmentů, otěr z pneumatik, samozřejmě i z dieslů a to vše se ze silnice zvedne do okolí tím, že projede auto (jakékoli včetně elektromobilu), nebo zafouká vítr. Ostatně dle měření částic se toto potvrdilo v ulicích v Norsku ,které byly jen pro elektroauta, místní emise se snížily pouze na 80% původního stavu - takže "dobytek s dieselem" může za max. 20% znečištění, z toho ještě za část může i dobytek s oturbeným přímovstřikovým benzínem
Já jsem tedy nikde nezaregistroval, že by někdo seriozní tvrdil něco o nulových celkových emisích EV, vždy byla řeč o nulových místních emisích. A to prostě znamená jen to, že v EV nerozmetáš na ulici rakovinu spoluobčanům pod nos, jako bezohledný dobytek s dieselem.
Bohužel musím nesouhlasit, "rozmetání rakoviny" jak to nazýváš, nevzniká jen provozem "dýzlů"
polétavé karcinogenní prachové částice vznikají hlavně z lokálních topenišť, pak jde o prach z brzdových segmentů, otěr z pneumatik, samozřejmě i z dieslů a to vše se ze silnice zvedne do okolí tím, že projede auto (jakékoli včetně elektromobilu), nebo zafouká vítr. Ostatně dle měření částic se toto potvrdilo v ulicích v Norsku ,které byly jen pro elektroauta, místní emise se snížily pouze na 80% původního stavu - takže "dobytek s dieselem" může za max. 20% znečištění, z toho ještě za část může i dobytek s oturbeným přímovstřikovým benzínem
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Hyundai Ioniq
Richarde, sebral jsi mi to zrovna z klávesnice
I z toho je vidět, že skutečnou komplexní ekologii nikdo neřeší. Ta vychází z čistoty povrchu ulic a co nejvíce plynulé a rovnoměrné dopravy, tzn. zelené vlny, omezení zbytečných retardérů, variabilní značení u velkých měst s plynulým omezováním rychlosti před kolonami (např. výborně fungující okolo Mnichova), rychlé, skutečně rychlé a opravdu rychlé řešení dopravních nehod, obzvláště v ranních a odpoledních dopravních špičkách, důkladné proškolení policistů, jak regulovat dopravu v místě dopravní nehody (s akcentem na usnadnění plynulé průjezdnosti okolo havarovaných aut, v současnosti policisté téměř vůbec neřeší), důkladné proškolení strážníků, kteří regulují provoz na přechodech u škol (kvůli jedné personě zastavovat 50 aut je zhovadilost) atd. atd. atd.
Místo toho se bavíme o tom, jak vnutil lidem EV a jak zakázat vjezd dieselům. A šmytec...
Tyhle zákazy rychle skončí v momentě, kdy se majitelé spalováků naserou a vytvoří hromadnou blokádu určitého města (pokud to udělají v Praze, budu se ihned do takové blokády hlásit).
Existuje spousta mezikroků, které lze pro zlepšení (i lokálního) ovzduší provést. Skutečnou emisní hrozbou je pouze minimum vozidel, nehledě na další zdroje, které nikdo neřeší, viz např. tyto články:
https://domaci.ihned.cz/c1-66212390-pol ... -i-policie
http://nasregion.cz/praha/prekvapive-zj ... sim-z-lodi
https://wave.rozhlas.cz/za-90-emisi-v-o ... 74?page=34
Čili čistě matematicky, pokud bychom odstranili nebo zmodernizovali 10% emisně nejhorších motorů, byli bychom na tom v Praze líp než ti Norové s 20% úbytkem emisí
Ve světle těchto informací, ono německé zakazování vjezdu autům s EURO5 není ničím jiným, než arogancí moci, která je vlastní autoritářským režimům. To nemá nic společného s demokracií, právním státem, ani základními lidskými svobodami. Zřejmě je to ale nějaká z těch "evropských hodnot", o kterých se často mluví, ale nikdo je pořádně nedefinoval...
Mimochodem, už ten pojem emise je ohybatelný, zatímco dříve se mluvilo hlavně o CO2 (což byl důvod pro naftovou tlačenku), dnes se dostává do popředí NOx a pevné částice, ale NIKDO nedokáže garantovat, že se za pár let bude v souvislosti se škodlivými emisemi hovořit o jiných ukazatelích
Jinak Turbo, tvoje spotřeba je fakt pěkná a i se spalovákem by jsi dosahoval zajímavých hodnot a možná by jsi útočil na Mr. Hyundaie, který je svou úspornou jízdou znám a vysloužil si tímto neoficiální indiánskou přezdívku "Náčelník lehká noha"
Tu poznámku o dobytku v dieselu zatím nebudu brát osobně. Znám se dobře a i např. z toho, jakým způsobem vytápím náš dům a jak hospodařím s vodou (doma i na zahradě), stejně tak i ze způsobu mé jízdy v autě, lze jednoduše dovodit, že mi není lhostejné prostředí, ve kterém žiju. I když na to v životě doplácím. Na rozdíl od různých zelených trdýlek, které (často nevědomky) posluhují různým ekonomicko-politickým zájmům s akcentem na detail bez posouzení kontextu, já se ve svém životě spíš soustředím na tu přirozenou, logickou a praktickou ekologii, která se ale často s těmi grýnpísáckými pseudoeko tématy neshoduje.
I z toho je vidět, že skutečnou komplexní ekologii nikdo neřeší. Ta vychází z čistoty povrchu ulic a co nejvíce plynulé a rovnoměrné dopravy, tzn. zelené vlny, omezení zbytečných retardérů, variabilní značení u velkých měst s plynulým omezováním rychlosti před kolonami (např. výborně fungující okolo Mnichova), rychlé, skutečně rychlé a opravdu rychlé řešení dopravních nehod, obzvláště v ranních a odpoledních dopravních špičkách, důkladné proškolení policistů, jak regulovat dopravu v místě dopravní nehody (s akcentem na usnadnění plynulé průjezdnosti okolo havarovaných aut, v současnosti policisté téměř vůbec neřeší), důkladné proškolení strážníků, kteří regulují provoz na přechodech u škol (kvůli jedné personě zastavovat 50 aut je zhovadilost) atd. atd. atd.
Místo toho se bavíme o tom, jak vnutil lidem EV a jak zakázat vjezd dieselům. A šmytec...
Tyhle zákazy rychle skončí v momentě, kdy se majitelé spalováků naserou a vytvoří hromadnou blokádu určitého města (pokud to udělají v Praze, budu se ihned do takové blokády hlásit).
Existuje spousta mezikroků, které lze pro zlepšení (i lokálního) ovzduší provést. Skutečnou emisní hrozbou je pouze minimum vozidel, nehledě na další zdroje, které nikdo neřeší, viz např. tyto články:
https://domaci.ihned.cz/c1-66212390-pol ... -i-policie
http://nasregion.cz/praha/prekvapive-zj ... sim-z-lodi
https://wave.rozhlas.cz/za-90-emisi-v-o ... 74?page=34
Čili čistě matematicky, pokud bychom odstranili nebo zmodernizovali 10% emisně nejhorších motorů, byli bychom na tom v Praze líp než ti Norové s 20% úbytkem emisí
Ve světle těchto informací, ono německé zakazování vjezdu autům s EURO5 není ničím jiným, než arogancí moci, která je vlastní autoritářským režimům. To nemá nic společného s demokracií, právním státem, ani základními lidskými svobodami. Zřejmě je to ale nějaká z těch "evropských hodnot", o kterých se často mluví, ale nikdo je pořádně nedefinoval...
Mimochodem, už ten pojem emise je ohybatelný, zatímco dříve se mluvilo hlavně o CO2 (což byl důvod pro naftovou tlačenku), dnes se dostává do popředí NOx a pevné částice, ale NIKDO nedokáže garantovat, že se za pár let bude v souvislosti se škodlivými emisemi hovořit o jiných ukazatelích
Jinak Turbo, tvoje spotřeba je fakt pěkná a i se spalovákem by jsi dosahoval zajímavých hodnot a možná by jsi útočil na Mr. Hyundaie, který je svou úspornou jízdou znám a vysloužil si tímto neoficiální indiánskou přezdívku "Náčelník lehká noha"
Tu poznámku o dobytku v dieselu zatím nebudu brát osobně. Znám se dobře a i např. z toho, jakým způsobem vytápím náš dům a jak hospodařím s vodou (doma i na zahradě), stejně tak i ze způsobu mé jízdy v autě, lze jednoduše dovodit, že mi není lhostejné prostředí, ve kterém žiju. I když na to v životě doplácím. Na rozdíl od různých zelených trdýlek, které (často nevědomky) posluhují různým ekonomicko-politickým zájmům s akcentem na detail bez posouzení kontextu, já se ve svém životě spíš soustředím na tu přirozenou, logickou a praktickou ekologii, která se ale často s těmi grýnpísáckými pseudoeko tématy neshoduje.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Hyundai Ioniq
Turbo: zřejmě jsi si nepřečetl můj příspěvek o stránku dříve. Tváříš se, jako když svým ježděním vlastně čistíš planetu, přitom výrobou i tvého EV jsi přispěl k zamoření planety. Dokonce vyrobením tvého EV zamořil výrobce planetu cca 2-3x více než při výrobě auta na spalovací motor. Pak až svým ježděním tuto situaci zlepšuješ, ale budeš muset najezdit hodně km, než se dostaneš na stejná čísla jako se spalovacím motorem. Ale ty vidíš tuto situaci až od chvíle, kdy jsi si převzal klíčky od prodejce a od té doby máš pocit, že planetu spasíš. Ale že si v autě vozíš x desítek kg baterií, které jsou pro tuto planetu potenciálně stejně špatný jako to, co já vozim pod kapotou vpředu, to nevidíš. Taky proč. Za 5 let si koupíš jiné elektrovozítko a co je se starým autem a jeho bateriemi ti bude fuk. Garantuju ti to, že za několik let přijde zase jiná sorta ekoaktivistů a budou všudě vystupovat proti škodlivosti baterií a všechno bude zase jinak. Dneska je špatný diesel, zítra to bude benzín, někdy třeba EV. Záleží jen na tom, kdo potřebuje co protlačit na trh. Rozhodně považuju EV za dobrou alternativu ježdění, určitě bych takové auto rád vlastnil, ale ne z důvodu ekomyšlení, ale jízdních vlastností (klid, pružnost atd.). Takže až vyrobí něco jako Tucsona na baterky s dojezdem cca 700 km za cenu běžné verze, mám ho doma. Do té doby potřebuju auto na ježdění a ne aby stálo u nabíječky. Už tak mě rozčiluje, že mám doma všechny zásuvky plný všema mobilama, tabletama apod., všechno věčně vybitý, ještě to budu řešit u auta
Rozhodně mě ale rozčiluje tvůj styl příspěvků, kde napadáš všechny lidi, kteří nezdílejí tvé myšlení a tvé označování slovními výrazy typu "rakovinometů" a "smradlavka" apod. Prostě ty vlastníš EV, gratuluju, já a ostatní vlastníme spalováky, taky gratuluju. Nemám prostě rád tento přístup zarputilých odpůrců, kteří se svou víru snaží za každou cenu vštípit ostatním i za cenu slovního napadání. Říká se, že nejhorší je odnaučený kuřák a na tom něco je. Omlouvám se ostatním za reakci, ale nedalo mi to nereagovat
Rozhodně mě ale rozčiluje tvůj styl příspěvků, kde napadáš všechny lidi, kteří nezdílejí tvé myšlení a tvé označování slovními výrazy typu "rakovinometů" a "smradlavka" apod. Prostě ty vlastníš EV, gratuluju, já a ostatní vlastníme spalováky, taky gratuluju. Nemám prostě rád tento přístup zarputilých odpůrců, kteří se svou víru snaží za každou cenu vštípit ostatním i za cenu slovního napadání. Říká se, že nejhorší je odnaučený kuřák a na tom něco je. Omlouvám se ostatním za reakci, ale nedalo mi to nereagovat
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Ioniq
Richard, Chasnik, sarin: Shrnuli jste to konale, kluci
Turbo: Máš EV a jsi spokojen. Přeji ti to a přeji hodně šťastných kilometrů za volantem. Tvůj názor beru, ale vnucovat ho všem jako bigotní náboženství, to opravdu ne Lidi spokojeni se spalovacím motorem ti taky netvrdí, že máš hodit EV ze skály a začít jezdit na naftu nebo benzín. Ono totiž častokrát se řeší lokální zájmy, které jsou podávány jako globální. A také, jak píše sarin, záleží, kdo co chce prosadit na trhu. Mít akcie v několika elektrárnách, taky budu prosazovat pořád vyšší spotřebu elektřiny.
Turbo: Máš EV a jsi spokojen. Přeji ti to a přeji hodně šťastných kilometrů za volantem. Tvůj názor beru, ale vnucovat ho všem jako bigotní náboženství, to opravdu ne Lidi spokojeni se spalovacím motorem ti taky netvrdí, že máš hodit EV ze skály a začít jezdit na naftu nebo benzín. Ono totiž častokrát se řeší lokální zájmy, které jsou podávány jako globální. A také, jak píše sarin, záleží, kdo co chce prosadit na trhu. Mít akcie v několika elektrárnách, taky budu prosazovat pořád vyšší spotřebu elektřiny.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Hyundai Ioniq
K těm napraveným kuřákům - já kouřil zhruba od 17 do 33 , od té doby ( od1.1.1989) nekouřím, ale nejsem zastáncem toho, aby všichni kuřáci - mimochodem i oni jsou původci prachových polétavých sazí byli odchyceni a popraveni jdu do hospody, kouřilo se tam a nevadilo mě to - nyní se v hospodě nekouří a mám pocit, že to k tý putice patří......
Včera jsem v půl třetí poskakoval od Zbraslavy na vjezdu do Mrázovky asi 15 minut, kolik smradu jsem zbytečně vytvořil, jen proto, že nějakej vůl má ruku na tlačítku a pouští to tam po kapkách - místo aby na konci v Troji upravili výjezd tak aby se zvýšila kapacity a auta mohla plynule odjíždět.....
Jedu v sobotu ráno za minimálního provozu celou Radlickou od tunelu až do Bucharové (salon ) na cestě je asi 12 semaforů, dodržoval jsem předepsanou rychlost a na 11 z nich jsem stál. To si snad všichni dělaj prdel? Jsme v 21 století ? nebo ty lampy rozsvěcuje proškolenej kapesní ponocnej? A tak je to se vším, nejdřív se parkovacíma zonama způsobí problémy tam, kde nikdy žádné problémy nebyly no a pak se udělaj modrý zony i tam. Problém se zase o kousek posune...... kam ????? Začmárame modře Břevnov, pak Bílou horu, pak Hostivici a co dál Karlovy vary ????? Nejde vůbec o nějaký rezidenty , těm zmetkům nestačí prachy, tak chtějí další
Až se bude organizovat nějaká blokáda dejte vědět určitě se zúčastním i když by byla asi účinější defenestrace
Včera jsem v půl třetí poskakoval od Zbraslavy na vjezdu do Mrázovky asi 15 minut, kolik smradu jsem zbytečně vytvořil, jen proto, že nějakej vůl má ruku na tlačítku a pouští to tam po kapkách - místo aby na konci v Troji upravili výjezd tak aby se zvýšila kapacity a auta mohla plynule odjíždět.....
Jedu v sobotu ráno za minimálního provozu celou Radlickou od tunelu až do Bucharové (salon ) na cestě je asi 12 semaforů, dodržoval jsem předepsanou rychlost a na 11 z nich jsem stál. To si snad všichni dělaj prdel? Jsme v 21 století ? nebo ty lampy rozsvěcuje proškolenej kapesní ponocnej? A tak je to se vším, nejdřív se parkovacíma zonama způsobí problémy tam, kde nikdy žádné problémy nebyly no a pak se udělaj modrý zony i tam. Problém se zase o kousek posune...... kam ????? Začmárame modře Břevnov, pak Bílou horu, pak Hostivici a co dál Karlovy vary ????? Nejde vůbec o nějaký rezidenty , těm zmetkům nestačí prachy, tak chtějí další
Až se bude organizovat nějaká blokáda dejte vědět určitě se zúčastním i když by byla asi účinější defenestrace
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Hyundai Ioniq
A teď si představ, že tihle nenažraní ksindlové přijdou o příjmy ze spotřební daně, to by bylo teprve čoromoroRichard555 píše:Nejde vůbec o nějaký rezidenty , těm zmetkům nestačí prachy, tak chtějí další
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Hyundai Ioniq
Trochu z jiného soudku. Diesel je momentálně něco zapovězeného proti čemu se všude bojuje. Když se ale podívám na stránky německého Hyundai, kde jsou u motorů použity i štítky tříd, benzín je s CO2 třída D nebo E (165-175 g/km), zatím co diesel s jeho zelenými štítky třída A-B (129-132 g/km), stránky zde: https://konfigurator.hyundai.de/configu ... /80/motors
Ať mi tedy někdo vysvětlí, proč je nafta teda tak hrozná, zvlášť v Německu, kde proti tomu tak bojujou.
Ať mi tedy někdo vysvětlí, proč je nafta teda tak hrozná, zvlášť v Německu, kde proti tomu tak bojujou.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: Hyundai Ioniq
Sarine, právě proto, že dříve se vše točilo okolo CO2, kde má výhodu diesel, ale dnes je mantra NOx, kde nafťáky prohrávají. A ty plakety se stanovují právě podle CO2.
Jaký ukazatel emisí bude na indexu za 3-5 let, kdo ví. Ale až se dostatečně rozmnoží EV, možná budou dobroserové brojit proti magnetickému poli z elektromotorů. Pravidlo č. 1 je vyhnat lidem prachy z kapsy, na životní prostředí ti sere netopýr!
Jaký ukazatel emisí bude na indexu za 3-5 let, kdo ví. Ale až se dostatečně rozmnoží EV, možná budou dobroserové brojit proti magnetickému poli z elektromotorů. Pravidlo č. 1 je vyhnat lidem prachy z kapsy, na životní prostředí ti sere netopýr!
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Hyundai Ioniq
No to je právě problém diesel dělá víc oxidy dusíku a benzín zas víc oxidy uhlíku. No a teď jde jen o to na co se zaměříme dle nálady, nebo losování ..... vůbec nejde o lidi, těch je jako sraček (por.Hamáček-Černí baroni) tak když nejde o lidi, nejde zas o jejich prachy ?
Nacpání dieselu do mrňavých aut byl a je průšvih ale diesel ve velkém SUV nebo dodávce není nahraditelnej benzínem ani jinak - tedy jde to, ale nemá to smysl.
Já mám prvního diesla v mamutku a spálím kolem 9 l na 100km - v letadlech se pálí tuny ropného paliva, navíc ve výškách kde už díky výškovým proudům hrozí ovlivnění - poškození vrstev atmosféry, která nás chrání před kosmickým zářením - schválně se mrkněte na flightradar, kolik se momentálně pohybuje nad Evropou letadel, ale to je v pohodě..... bez DPF, bez katalyzátoru
tedy tuhle argumentaci nemám vůbec rád, ale já neargumentuju, já jen nahlas přemýšlím
Nacpání dieselu do mrňavých aut byl a je průšvih ale diesel ve velkém SUV nebo dodávce není nahraditelnej benzínem ani jinak - tedy jde to, ale nemá to smysl.
Já mám prvního diesla v mamutku a spálím kolem 9 l na 100km - v letadlech se pálí tuny ropného paliva, navíc ve výškách kde už díky výškovým proudům hrozí ovlivnění - poškození vrstev atmosféry, která nás chrání před kosmickým zářením - schválně se mrkněte na flightradar, kolik se momentálně pohybuje nad Evropou letadel, ale to je v pohodě..... bez DPF, bez katalyzátoru
tedy tuhle argumentaci nemám vůbec rád, ale já neargumentuju, já jen nahlas přemýšlím
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175