Stránka 12 z 18

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 13 kvě 2024, 13:38
od Vysous
Jinak co se týče výbav, podle všeho se to až na pár drobností celý šouplo. Startuje se na "Comfort", takže ekvivalent "Smart" je teď "Style". Ceny dle očekávání vzrostly, srovnatelný auto s mým teď stojí o 100 víc, což je brutální.

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 13 kvě 2024, 14:53
od Sprite
Tak jsem schválně koukl na ten nový ceník... A když si vezmu, za kolik jsem v 11/2022 objednával Family Smart kombi 1.5DPI a srovnám to teď s "novou" výbavou Style, je rozdíl na korunu přesně +25tis.

Takže 25tis navýšení ceny za rok a půl, ale zároveň s tím, že u "nového" je tam i nějaká výbava navíc, protože jak tak koukám, tak výbava Family Smart je teď tak někde mezi "novým" Smart a Style.

Kdybych vzal aktuální ceník skladovek Family Smart kombi 1.5DPI, tak abych se dostal na +/- stejnou výbavu jako má "nová" i30 ve Style, musel bych připlatit balíček Paket Plus za 20tis. A tím by byla Family Smart dokonce o rovných 15tis dražší, než nová i30. A i přesto bych ve Family Smart měl pořád o něco málo nižší výbavu.

Takže pokud by někomu nevadil menší výkon a naopak by koukal hlavně na výbavu, tak nová i30 je dle mého názoru finančně mnohem zajímavější.

Dražší o 100tis jak píše @Vysous, to nevím kdy a za kolik jsi ji kupoval. Ale já skutečně objednával v 11/2022, předáno 4/2023 a rozdíl v ceně oproti "nové i30" dnes rovných 25tis. Což mě překvapilo a čekal jsem mnohem víc. Jednak se za ten rok a půl zdražil Family Smart sám o sobě o 20tis, takže jsem předpokládal, že "nová i30" bude ještě minimálně o dalších třeba 30tis dražší, takže ve výsledku celkem o 50tis navíc oproti tomu, kdy jsem objednával já. Ale není to tak.

Co mě ale překvapilo nejvíc, že jde koupit 1.5DPI v N line. Na to jsem se tehdy při objednávání ptal, protože se mi víc líbí černá stropnice a samozřejmě i nárazníky má N line hezčí, ale tato možnost nebyla.
Takže ano, za sebe můžu říct, že 71kw oproti 81kw je špatný a jsem rád alespoň za těch 81.
Na druhou stranu, kdybych šel dnes kupovat nové, nenabízel by se už 81kw motor a nekoukal bych primárně na výkon, 1.5DPI v N line by byla jasná volba. Těch 20tis rozdílu oproti Style by mi za černou stropnici a hezčí nárazníky stálo :)

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 13 kvě 2024, 15:06
od Maras
Koukni se znovu. DPi fakt ve verzi N line není a nebude.

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 13 kvě 2024, 15:17
od Sprite
#-o Já ho tam vidím. Ale možná to blbě chápu... Viz ceník níže...

Taky mi to přišlo zajímavé u 1.5DPi, ale říkal jsem si, když se mohlo (nevím, jestli to platí i dnes) dělat i nejslabší BMW 1.6i v M-paketu, proč by nemohla být 1.5DPi v N line :wink:

i30.JPG
i30.JPG (149.42 KiB) Zobrazeno 996 x

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 13 kvě 2024, 16:05
od Maras
Screenshot_20240513_155450_Samsung Notes.jpg
Screenshot_20240513_155450_Samsung Notes.jpg (172.36 KiB) Zobrazeno 965 x
Tak já koukám na krátkou verzi a tam není.

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 13 kvě 2024, 16:45
od motorol
Kazdej mate jinou kastli a pravdu tak mate oba

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 13 kvě 2024, 18:06
od tempest
Btw. ten základ nemá vyhřívané zadní okno?

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 13 kvě 2024, 21:21
od i30mpact
Má, ale nic jiného nemá.

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 13 kvě 2024, 21:25
od i30mpact
Ta atmosféra v N-line mě taky překvapila, ale když jsem kupoval, zkoušel jsem fastback N-line a pro mě obtížněji použitelný, ty "sportovnější" sedadla příliš ubíraly z podélného místa v kabině.

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 14 kvě 2024, 07:42
od Sprite
Tak to mě by taky zajímalo, jak pojede těch 71kw v kombíku na těch 17 nebo 18 kolech :?

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 14 kvě 2024, 09:42
od willy50
Rozvážně!😁

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 14 kvě 2024, 10:09
od Mexican
ja myslim, ze to pojde primerane :-)
ked vidim pilotov (pilotky), ktori nedokazu so 170kw (napr Volvo XC90) akcelerovat tak aby na konci pripojovaku na dialnici mali aspon 80km/h pripadne pri predbiehani pomalsie iduceho vozidla doslova zdrzuju za nimi predbiehajuceho Stonica so 74kW (pretoze im predbiehaci manever v 80km/h trva snad 12-15 sekund), tak si hovorim, ze aj Nkove DPI so 71kW a 18" dost tazkych diskoch v zasade nebude ziadny lenoch. Lenoch moze tak maximalne sediet za volantom

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 14 kvě 2024, 15:57
od Srandista
No za mňa je to dosť fail. Tak nie len že Hyundai skrúhol výkony všetkých motorov, ale po tomto druhom facelifte som si vravel, že výbavový stupeň Smart až podozrovo lacný. Na pravý dôvod stačilo pozrieť do cenníku a jeho skutočnej výbavy. Oproti prvému faceliftu Smart došiel o automatickú klímu, zadnú lakťovú opierku s prievlakom na lyže alebo vyhrievané sedadlá a volant (už len za príplatok) a pár ďalších blbiniek. No a teraz podobne vybavený Style je o 50 tyčiek drahší. Som fakt rád, že som kúpu auta neodkladal...

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 14 kvě 2024, 23:01
od Maras
No proto jsem všem říkal ať neváhají a kupují před FL model.

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 30 kvě 2024, 16:18
od Sprite
Maras píše: 13 kvě 2024, 15:06 Koukni se znovu. DPi fakt ve verzi N line není a nebude.

Teď koukám do konfigurátoru a nová i30 s 1.5DPI jde v N Line objednat nakonec i ve verzi Hatchback. V ceníku to nebylo, jak jsi ho sem dával, ale teď už je to i tam


i30HB.JPG
i30HB.JPG (133.43 KiB) Zobrazeno 392 x