Stránka 12 z 21
Re: Zkusenosti se servisy Hyundai
Napsal: 03 kvě 2013, 11:29
od laufas
U Terna je servis, ktery ma smlouvu s dealerem, ktery sidli u teoretaku. To tu nekdo psal
Tak hodne stesti
Re: Zkusenosti se servisy Hyundai
Napsal: 03 kvě 2013, 16:04
od Axel.Foley
Nedivím se, že na mapě není, ono je to totiž servis patřící do sítě ELIT, jinak spolupracují s
HB Havelbrod, akorát nikde žádné označení
. Je to pod otočištěm tramvají.
Dělali mi první servisku, nacenili ji na nějakých 2500,- (což se mi zdalo málo, ale proč ne, že?), nakonec jsem platil 3900,- + nějaké drobné. Udělali, co měli, akorát oleje nalili víc - toť varování. Vadilo mi i to, že nevystavují žádný zakázkový list a reklamace věnce volantu jim trvala 2 měsíce. O výměně nemám žádný doklad. Štve mě i to, že mají otevřeno pouze do 16:30, takže v případě potřeby se k nim z práce nedostanu. Navíc se mi stalo, že jsem se chtěl na cosi zeptat, byl sem tam kolem 16:00 a brána zamčená, nikde nikdo.
Přístup měli normální, zavítal bych k nim zas, ale... viz výše...
Re: Zkusenosti se servisy Hyundai
Napsal: 15 říj 2013, 19:47
od starejmlade
Mě osobně na Zbraslavi to přišlo trochu divné.Auto jsem tam sice nekupoval,ale na mé otázky ohledně spojky a sloupku řízení mi bylo sděleno-Přijeďte na garanční prohlídku až nastane(olej,filtry,atd.)a pak se na to podíváme.Jinak AutopalaceButovice-otřesné a nový servis v Počernicích zatím pozitivní zkušenost.
Re: Zkusenosti se servisy Hyundai
Napsal: 15 říj 2013, 23:18
od Axel.Foley
Personál Autopalace na ten otřesný přístup k zákazníkovi snad školí nebo co...
Re: Zkusenosti se servisy Hyundai
Napsal: 29 pro 2013, 21:33
od Rubinho
Ahoj, jsem tady nový. Jelikož jsem si tady před časem našel tip ohledně servisu, můj první post bude ohledně zkušenosti se servisem - Hyudai Centrum Praha v Dolních Počernicích. Týká se Hyundai i20, druhá garančka, po 26000 km. Motor 1,2, asi jako většina.
Ohledně jednátí na příjmu a výdeji si naprosto nemůžu stěžovat, oba technici OK. Auto absolvovalo nekompletní prohlídku, od té poslední zase tolik nenajelo (cca 12 000 km). Co to znamená: výměna fitru klima + kontrola, nová brzdovka. Měnil se olej + filtr. Navíc jsem tam měl drobnou opravu na snímači vačky. Obligátní kotrola karoserie a diagnostika.
Oproti třeba Kreansu v Ústí nad Labem je vyšší hodinová sazba, chtějí 570 korun (kreans 414 - údaj z prosince 2012). Další věc je cena za olej, byla moje blbost, že jsem si nepřivezl svůj. Chtějí 479 Kč za litr!!!!!!! Je to Shell HELIX ULTRA AB-L 5W30. Kreans měl 316 kč/litr. Takže varování pro všechny, do očí bijící nejednotnost ceny dvou značkových autorizovaných a evidentní ojebávání. Byla mi nabídnuta sleva 10% na práci a 5% na materiál, ale ten olej to zabil.
Se samotným servisem jsem spokojenej, auto mi i umyli, danou závadu se jim podařilo objasnit hned při přejímání. Mimořádně oceňuji i odvoz na nejbližčí zastávku MHD po odevzdání. Nicméně hodinová sazba a přemrštěná cena oleje jsou k zamyšlení. Olej teda vlastní, tím se dá ušetřit - ještě zjistím kolik přesně. Výsledná cena necelých 5000 Kč za garančku se mi zdá docela vysoká. Z hlediska přístupu a snad i kvality odvedené práce ale bez výhrad.
Re: Zkusenosti se servisy Hyundai
Napsal: 31 pro 2013, 17:31
od Axel.Foley
Rubinho: cena se mi zdá opravdu vysoká. Díly všeho druhu, filtry a olej zkus uživatele Hardcam, je spolehlivý a ceny skvělé.
Re: Zkusenosti se servisy Hyundai
Napsal: 31 pro 2013, 17:43
od Hardcam
diiiiiiky za reklamu (a neee prvni)
Re: Zkusenosti se servisy Hyundai
Napsal: 31 pro 2013, 20:28
od Axel.Foley
To víš, připravuji si "půdičku", co když budu potřebovat něco víc?
Není zač, proč Tě nepochválit, když si to zasloužíš
Re: Zkusenosti se servisy Hyundai
Napsal: 02 led 2014, 08:55
od Mr. HYUNDAI
I já jsem se, teď už loni
, přesunul do HyundaiCentraPraha v Dolních Počernicích.
S kvalitou mechanické práce absolutní spokojenost. Problémy jsem měl s lakem po květnové bouračce, kdy se mi na PP blatníku lak neustále krabatil, "stékal" atp. Problém samozřejmě není v samotném HCP, ale v materiálech, které jim dodává SpiesHecker. Prý to dělá jen červená. Vzhledem k tomu, že to udělalo i na druhém stříkaném autě v červené barvě, tak to tak nepochybně je. Na jiných ostínech, které tam dělali problém nebyl. Ale vždy to hned řešili, půjčili jiné auto. Sice se to povedlo vyřešit až na 4. pokus, ale dělali co mohli. Klempířina též bez výhrad.
Co ale na tomhle servisu nejvíc oceňuju je snaha vše řešit, a to pokud možno ihned. Jasně, určitou roli hraje počet aut se kterými tam jezdím (10+) i to, že se s několika lidmi z této firmy osobně znám. Ale ta snaha je vidět i při jednání s jinými zákazníky. Pokud je potřeba, tak se z 95% najde náhradní auto (občas už prostě není kam sáhnout, to se dá pochopit), diagnostika závad se dělá pokud možno ihned, aby se to buď vyřešilo na počkání nebo se rovnou vědělo v čem je problém, díl se objednal a rovnou se domluvila oprava. Jsou ovšem situace, které ani sebelepší servis nevyřeší, protože mu klacky pod nohy hází dovozce. Takhle už půl roku řešíme navi v i40, kde je jasně v čudu "železo", ale protože se importérovi nechce do toho dávat prachy, tak upgradujeme do zblbnutí (už asi 5x) a pořád je to na pytel. Teď už snad konečně schválili výměnu celé navi. Nebo čekačky na díly, to taky servis neovlivní (3 týdny na kliku na ix20, 27 dnů na mechanismus kliky na i30cw....).
Nemohu ovšem kvalifikovaně posuzovat ceny, máme individuální servisní smlouvu, kde jsou stanoveny veškeré sazby za práci, cenová zvýhodnění na díly i doplňky, a to včetně olejů. Ale co jsem tak zaznamenal, tak se nevymykají průměru v Praze.
Re: Zkusenosti se servisy Hyundai
Napsal: 19 úno 2014, 21:20
od i30cwelhartice
Měl bych dotaz, zda lze od pojišťovny zjistit, co vše si nechal naúčtovat autorizovaný servis, který za mě řešil škodní událost. Jde mi o to, zda si nenechal od pojišťovny zaplatit nějaký díl, který třeba nebyl vůbec vyměněn, ale jen nějakým způsobem opraven. A zároveň bych měl dotaz, zda mně servis musí vydat poškozený díl. díky
Re: Zkusenosti se servisy Hyundai
Napsal: 19 úno 2014, 23:09
od PatryCzech
i30cwelhartice píše:Měl bych dotaz, zda lze od pojišťovny zjistit, co vše si nechal naúčtovat autorizovaný servis, který za mě řešil škodní událost. Jde mi o to, zda si nenechal od pojišťovny zaplatit nějaký díl, který třeba nebyl vůbec vyměněn, ale jen nějakým způsobem opraven. A zároveň bych měl dotaz, zda mně servis musí vydat poškozený díl. díky
Jde, zrovna jsem to dnes udělal a fakturu mi likvidátor poslal
Hyundai centrála v Karviné mi měla vyměnit přední nárazník po odřenině a prasklině (to mi řekli), ale jak se zdá, tak si ho v klidu přelakovali (pěkně nekvalitně teda) a naúčtovali cenu nového dílu pojišťovně. Jelikož jsem si toho všiml, tak jsem zvědav, jak se budou tvářit až tam příjdu
Re: Zkusenosti se servisy Hyundai
Napsal: 20 úno 2014, 00:43
od soban
Měněný díl na požádání musí vydat tomu kdo platí - tj když to jde s pojišťovny tak pojišťovně.
Samozřejmě od pojišťovny můžeš chtít vidět fakturu co za tebe zaplatily aby jsi si to mohl skontrolovat a při podezření že to třeba přelakovaly a měly dát nový díl tak bonznout pojišťovně.....každá pojištovna bude ráda když ji budeš šetřit peníze....
Re: Zkusenosti se servisy Hyundai
Napsal: 20 úno 2014, 18:59
od i30cwelhartice
PatryCzech píše:i30cwelhartice píše:Měl bych dotaz, zda lze od pojišťovny zjistit, co vše si nechal naúčtovat autorizovaný servis, který za mě řešil škodní událost. Jde mi o to, zda si nenechal od pojišťovny zaplatit nějaký díl, který třeba nebyl vůbec vyměněn, ale jen nějakým způsobem opraven. A zároveň bych měl dotaz, zda mně servis musí vydat poškozený díl. díky
Jde, zrovna jsem to dnes udělal a fakturu mi likvidátor poslal
Hyundai centrála v Karviné mi měla vyměnit přední nárazník po odřenině a prasklině (to mi řekli), ale jak se zdá, tak si ho v klidu přelakovali (pěkně nekvalitně teda) a naúčtovali cenu nového dílu pojišťovně. Jelikož jsem si toho všiml, tak jsem zvědav, jak se budou tvářit až tam příjdu
Přesně proto se ptám. Měl jsem taky odřený nárazník, v servisu mně bylo řečeno, že nárazník vyměnili, ale zdá se mi, že je jenom přelakovaný. Pak dej schválně vědět jak si dopadl
. Tak to já si to taky zjistím přes pojišťovnu a uvidíme...
Re: Zkusenosti se servisy Hyundai
Napsal: 11 čer 2014, 10:23
od Hyundai ix35 LPG
Dobrý den,
všimli jsme si, že máte negativní zkušenosti se značkou Hyundai. My jsme bohužel na sliby prodejce naletěli. Celou situaci popisují zřízené FB stránky, pro které Vás žádáme o podporu a přidání like na této stránce. Rozebíráme tam všechny závady, které se na našem vozidle objevily v průběhu jednoho roku, a přístup servisu Hyundai k jejich řešení.
Lajkováním naší stránky pomůžete medializaci problémů s touto značkou. Už dávno jsme ztratili nervy, hodláme se s Hyundai soudit a každá přiložená ruka se počítá.
https://www.facebook.com/pages/Zku%C5%A ... 2050295900
Předem děkujeme.
Re: Zkusenosti se servisy Hyundai
Napsal: 11 čer 2014, 11:06
od FISHkaa
pozorně sem si přečetl historii oprav a myslím si, že problém je v servisu... Proč proboha nezajedete jinam aby problém opravili?
Reklamace "reálná spotřeba neodpovídá papírové" mi přijde velmi úsměvná - na téma "jak se měří papírová spotřeba dle EU" jsou ticíce článků na NETu. Před koupí auta si zjistím reálnou spotřebu
BTW, mám sice manuál ale také LPG - najeto 98tis z toho cca 45tis na LPG. Vámi popisovaná chyba bude pravděpodobně v systému LPG (na benzín to nechcípe že?). V LPG systému jsem reklamoval obdobné chování a díky nutnému vyčištění nádrže u dodavatele LPG servis měl auto 14 dní. Po tuto dobu jsem měl půjčenou novou ix35. Servis naprosto bez jakýchkoli problémů problém vyřešil a vysvětlil mi o co šlo.
Nevím celé pozadí vašeho případu - jenom co jsem četl na FB, ale Like Vám fakt nedám - za "konstruktivní přístup"