Zdržím se komentáře k Mexican.příspěvkům,ale Harde,jestli to nebude tím,že nevidíš kouřící CRDi nebo všeobecně veškerou naftu při sešlápnutí,že sedíš za volantem nafty(to nemyslím superprasata s přečipovaným TDI,která hulý hůř jak stará Liazka a mají celý zadek auta černý
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
).Chceš tvrdit,že třeba konkrétně tvá Ela při sešlápnutí nečudí černý smradlavý dým

Máte doma Sonatu a ta si myslím,že má stejně jako Tiburon čidlo čistoty vzduchu na klimě(myslím,že bylo i u některých klimatizací Elantry).Tak se někdy pověs za jakýkoliv nafťák(nemluvím vůbec o náklaďákách nebo autobusech-tam spolehlivě zavře venkovní nasávání klimatizace i na vzdálenost spousty metrů

)a vyzkoušej ho zapnout(nebo je jen postav na zahradě za sebe,sešláni a uvidíš jak si čidlo šňupne čistého naftového vzduchu).Když dojedeš někoho s naftou v osobáku v kopci nebo to jen na rovině mírně přišlápne,tak ti garantuji,že ti čidlo díky smradlavým černým zplodinám z nafťáka,spolehlivě uzavře přívod vzduchu z venku.Za benzín.auty,kromě vylágrovaných kouřících Š.120,Trabantů a Warťasů,ti nikdy nesepne.A stačí nechat smraďochy odjet a sama spolehlivě opět přepne na venkovní okruh.Pokud máš pochybnosti,můžeme vyzkoušet na srazu

.Stejně spolehlivě čidlo čistoty nasávaného vzduchu reaguje třeba i v tunelech,hned při vjezdu a výjezdu.
A co se množství zplodin týká-jaké zplodiny porovnáváš?Že by třeba rakovinotvorné saze

?.
Předpokládal bych,že máš nějaké zkušenosti s geniální věcí

aut.klimatizace-čidlem čistoty nasávaného vzduchu a jeho reakcí(která není jen pocitem řidiče,že zrovna jeho nafťák voní čistým,průhledným vzduchem).Asi ho nepoužíváš a rád nasáváš(vzduch

).
