Stránka 114 z 139
Re: LPG
Napsal: 08 říj 2013, 18:40
od Hardcam
To budes menit olej v 55tkm, 60tkm (3. prohlidka), 75tkm, 80tkm (4. prohlidka)? Ne ze by to bylo na skodu, porad lepsi nez po 20tkm, ale neni lepsi co 10tkm, lip se to pamatuje a autu to vic prospeje?
Re: LPG
Napsal: 08 říj 2013, 18:47
od mixomix
No myslel jsem 55, 70,85,90
Tedy po 15 tis. Po deseti by mne to asi nezruinovalo, ale je to přeci jen 2x ročně .
Re: LPG
Napsal: 10 říj 2013, 08:09
od severtom
mixomix: změřit vůli ventilů? To u hydroštelů vyžaduje rozebrat vršek motoru.
Při tom ti mohou s LPG udělat opravdu cokoli, víme jací kouzelníci jsou v servisech, hlavně značkových (čti "ti, kteří by vlastní servis neutáhli").
Ohledně výměn oleje, moc to neřeš, výrobcem stanovený interval 20 000 km klidně zkrať, pamatovat si nemusíš nic, stačí nalepit štítek do motorového prostoru
Zatím se zdá, že benzínové motory starší generace H se moc nekazí, totální havárie jsou vzácné. Ani jsem neslyšel o tom, že by se sundávala olejová vana a vytahovala (plech, čti "zvětšovala") tak, aby se do motoru vešlo více oleje, jako se to běžně dělá u jiných značek aut.
Re: LPG
Napsal: 20 led 2014, 23:44
od Hardcam
velice zajimava nabidka pro nekoho, kdo nechce BRC od Hyundaie s priplatkem 15 litru -
http://www.lpg-vanek.cz/
skoro mam nutkani prestavet za tyhle prachy i druhy priblizovadlo a ulevit trochu i30ce...
Re: LPG
Napsal: 21 led 2014, 07:35
od lukis01
cena z Magic 2 se okolo 21k bezne pohybuje takze zadna velka vyhra nebo sleva
naopak mne velice potesilo, ze konecne vidim nekoho, kdo umi schovat plnici ventil k nadrzi a ne jako ti nasi umelci kteri umi jen rezat do narazniku - na lonske dovolence jsem si na kazde pumpe v Italii pripadal jak bila velryba....i ta nejrezavejsi plecka mela maly ventilek s redukci
Re: LPG
Napsal: 21 led 2014, 08:02
od Nexus
lukis01: já to mám v nárazníku a imho mi to vyhovuje a ani bych to nechtěl jinak. Že to je trošku vidět? Opravdu minimálně a co má být, výfuk i zrcátka mám taky vidět
pro mě je to prostě součást auta, kdyby to někomu vadilo, může mi to samozřejmě říct, ale to je asi tak všechno... mimo to hrdlo nádrže mám na levé straně a 90% čerpaček u nás je postavených tak, že na pravé straně se líp tankuje. Když je to výjimečně obráceně, připadám si jako blondýna na benzince, která neví jestli ke stojanu přijet zleva nebo zprava
ale je to samozřejmě věc názoru a každý bude preferovat něco jinýho, koneckonců je to přání zákazníka. Nedovedu si v dnešní dobře představit servis, kterej by ti nedal na výběr
Re: LPG
Napsal: 21 led 2014, 08:21
od lukis01
tak to ja mam nastesti oba plnici otvory na stejne strane
Re: LPG
Napsal: 21 led 2014, 10:13
od Hardcam
Tak sorry no, ja davval za BRC 30, tak mi tech 21 prijde dobrejch
(a stejne bych nemenil
)
Re: LPG
Napsal: 27 led 2014, 23:53
od severtom
...až na to, že ten kouzelník na svém www píše např.:
"K vedení LPG používáme termoplastickou trubku"
...to bych si zkontroloval, zda je z jednoho kusu, protože předpis stanoví, že mezi nádrží a filtrem u reduktoru se na spodku vozidla nesmí nic "nastavovat". Připadá mi to šetření na nepravém místě - ta vedení se odedávna dělají z měděných trubiček a proč asi? Vezměte v úvahu, že spoje jsou těsněny tlakem plynu - roztažením kuželových konců. Ano, plast to vydrží, ale jak dlouho? Oproti mědi...
Re: LPG
Napsal: 28 led 2014, 01:17
od mmv
stejnými termoplastickými trubkami jsou na náklaďácích taženy všechny vzduchový okruhy (i brzdy) nevidím důvod proč by to měli mít napojovaný, ale jak píšeš, pevná měděná oplastovaná trubička je asi lepší, už jenom protože je to k tý ropě netečný a nezlomí se to o hranu (hnedle)
Re: LPG
Napsal: 01 úno 2014, 18:26
od matyas
severtom píše:...až na to, že ten kouzelník na svém www píše např.:
"K vedení LPG používáme termoplastickou trubku"
...to bych si zkontroloval, zda je z jednoho kusu, protože předpis stanoví, že mezi nádrží a filtrem u reduktoru se na spodku vozidla nesmí nic "nastavovat". Připadá mi to šetření na nepravém místě - ta vedení se odedávna dělají z měděných trubiček a proč asi? Vezměte v úvahu, že spoje jsou těsněny tlakem plynu - roztažením kuželových konců. Ano, plast to vydrží, ale jak dlouho? Oproti mědi...
termoplast je náhrada za měď, která má jen samé nevýhody. Pochopitelně je vedení z jednoho kusu a oproti mědi je termoplast dražší. Takže o šetření to není...
LPG-Vaněk
Re: LPG
Napsal: 03 úno 2014, 00:42
od mmv
to bylo docela rychlý
Re: LPG
Napsal: 03 úno 2014, 11:00
od milan 50
LPG pro i 30cw ano ale ne od KŠV GROUP Jirkov-CV moc podvádějí. Mám s nimi jen ty nejhorší zkušenosti. milan 50
Re: LPG
Napsal: 03 úno 2014, 13:48
od Miloš Navrátil
Ahojte plynaři. Mám dotaz ohledně zástavby do i30 1,4. Je to ještě bohužel motor bez tovární úpravy na LPG. To asi znamená hodně levný slušně řečeno, měkké ventily nebo sedla ???. Řeším přesně to o čem zde teď píšete. Origo od Hyu BRC, cukají se že ten motor na to není vhodný (co se zárukou?) a nebo dle vlastního výběru. Slyšel jsem chválu na levný Lovato co má kamarád a chodí mu prý perfektně. Pročetl jsem hodně stran zde v tomto tematu i pár info o havariích ventilů. Podle posledních info co se mi podařilo zjistit, tak prý Hyu doporučuje ochranu ventilů přímazem olejem. Je to i podle mě asi 10x levnější než litr benzínu na 100km. Když začnete zjišťovat, poptávat se v dílnách LPG, poptávat se v servisech Hyu ale i neautorizovaných, v brusírnách hlav, tak moc radostné vyhlídky s motory od Hyundaie na LPG nás nečekají. Dokonce jsem slyšel názor, že všechny tyto továrně neupravené motory s tzv přístřikem skončí do plus minus 100 tisíc km se zaklepanými ventily. No nevím, proto sem píšu. Oni jsou to občas někteří ti mechanici lidoví vypravěči a za všechno mohla nafta, benzín a nebo LPG
. Zatím to vidím na Lovato s cenou kolem 23 tisíc plus JML s rozdělovačem VSE za 1450,- .Díky a pohodu všem.
Re: LPG
Napsal: 03 úno 2014, 14:04
od mmv
ty si dobrej, chceš plyn (máš plyn) a sám píšeš, že to auto na to neni dělaný
doby litiny ze škody 120 jsou ty tam a tak relativně levná oprava zaklepaných ventilů se v
nekoná
, když jsem kupoval auto, myslel jsem si, že
a jeho "tovární" zástavba je terno, s výhledem do budoucna jestli to vydrží, nebo nevydrží a dle toho co píšou v AGC, tak možná vydrží, možná ne
ale třeba u většiny vozů koncernu vw neni třeba dělat kompromisy, tam to prý vydrží
na druhou stranu musím říct, že mám
AGC BRC a zatím naprosto žádný problémy, žádný grilovaný kuře, bez flashlube a přívstřik dle mě minimální
http://www.spritmonitor.de/en/detail/520126.html