Stránka 115 z 191
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 19 zář 2017, 23:14
od idam.i
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 20 zář 2017, 16:02
od vorlajz
mari077 píše:vorlajz píše:Já jezdím přes 8 na sto a rozhodne bych auto nezajizdel na dálnici
Prečo nie na diaľnici ? :O
na zajíždění je obecně nejlepší silnice I. třídy... často měnit rychlost, otáčky motoru, řadit... omezit prudká brzdění a rozjezdy, motor točit prvních 1.500 km do 3/4 max. povolených otáček, netahat přívěs apod. tzn. zejména motor nepodtáčet...
po 1.500 km můžeš zahřátý motor klidně točit k červeným číslům....
když ho takhle zajedeš, tak ti bude žrát osm jako mě
(just a joke)
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 20 zář 2017, 16:53
od petzl62
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 20 zář 2017, 18:26
od Casey27
Zdravím. Jen lehce doplním minulou recenzi.
Dnes opravdu důkladně prověřeno zpracování interiéru. Díky uzavírce mě navi poslala na "silnici" asi 26. třídy... asi jsem projel i nějaké JZD nebo co to bylo
, tankodrom proti té cestě je rovina a v autě ani vrznutí, žádná rána od podvozku.
Doplním ještě změnu chování motoru.... opravdu si sedá a použitelné otáčky šly dolů.... cca o 200. už se s tim dá mnohem líp projíždět "vracečky" i pravoúhlé odbočení. Dvojka už to pobere a motor se dá pěkně roztáhnout i od těch cca 1950ot. Celkově lépe táhne a je příjemnější..... já snad ten tříhrnek nakonec budu mít rád
Jestli to čte nějakej dealer, tak ji za 300 stříbrnejch beru
A teď něco speciál pro
Vorlajze ... vím, že už to neřeší... ale co kdyby
Dnešní putování, 50% dálnice většinou tacho 110-140 + 50% okresky... žádná placka, pěkně nahoru dolů a zatáčky. Dle tankování 6,48.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 20 zář 2017, 19:05
od Tudy
Houby tomu rozumím, ale nekecá do toho během zaběhu motoru adaptivní elektronika? Něco ve smyslu mám jednotné tovární nastavení, které pak pružně reaguje na individuální jízdní styl, přizpůsobí se a zapamatuje si nové hodnoty? Ve výsledku máš pocit že si auto sedlo.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 20 zář 2017, 19:11
od vorlajz
Casey27 píše:
A teď něco speciál pro
Vorlajze ... vím, že už to neřeší... ale co kdyby
Dnešní putování, 50% dálnice většinou tacho 110-140 + 50% okresky... žádná placka, pěkně nahoru dolů a zatáčky. Dle tankování 6,48.
Casey, nějak ti to žere ne?
Odkud jsi? Ty máš ten trihrnec?
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 20 zář 2017, 19:37
od Casey27
Tudy: Určitě si elektronika pamatuje styl jízdy, ale tam pokud vím když jezdíš dlouho klobouk, tak pak auto prd jede, dokud se to neresetne.... neřeknu ti přesně jak se tyhle hodnoty jmenují. Někde tady na foru je k tomu taky trochu kecání. To o sednutí tvrdil Mr. HYUNDAI a já na to reagoval. Každopádně ať je to jak je, tak auto jede mnohem líp v otáčkách 1950- 2200 než na začátku a i celkově jde líp za plynem.
vorlajz: Jj žere, ale mně to nevadí... jedu jak mě to baví a jak potřebuju.... desetiny nehoním
Jinak jsem JM a tohle je výsledek putování Vysočinou. Mám to na ten týden jak jsem psal a jasně tříhrnec, bo v benzínu na "Cestuj a testuj" 1,4 nemají a naftu já ee
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 20 zář 2017, 19:39
od Mr. HYUNDAI
Říká se tomu adaptabilní data
.
Vycházím z vlastní zkušenosti s tímhle motůrkem. Další level přišel u mě v cca 10.000 km
.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 20 zář 2017, 19:52
od vorlajz
Jasný
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 20 zář 2017, 19:58
od Tudy
Casey27: hmm, cítím vzrůstající nadšení pro zkoušený vůz, už jsi si vybral barvu?
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 20 zář 2017, 20:20
od Casey27
Tudy: Nadšení to zrovna ne, ale rozhodně příjemný překvapení a spokojenost. Opravdu pozoruju velký pokrok k lepšímu co se týká zpracování oproti 2. generaci, to stejné u podvozku, i posez atd.... Každopádně bych si rád zkusil i tu 1,4... jak moc velký je tam rozdíl. A
má smůlu.... není v nabídce žůžová
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 20 zář 2017, 20:27
od mari077
vorlajz píše:mari077 píše:vorlajz píše:Já jezdím přes 8 na sto a rozhodne bych auto nezajizdel na dálnici
Prečo nie na diaľnici ? :O
na zajíždění je obecně nejlepší silnice I. třídy... často měnit rychlost, otáčky motoru, řadit... omezit prudká brzdění a rozjezdy, motor točit prvních 1.500 km do 3/4 max. povolených otáček, netahat přívěs apod. tzn. zejména motor nepodtáčet...
po 1.500 km můžeš zahřátý motor klidně točit k červeným číslům....
když ho takhle zajedeš, tak ti bude žrát osm jako mě
(just a joke)
Ok tak budem jazdiť po obchvate
pri akých rychlochstiach radíš? Pri dieseli sa to sa ľahko odpočúvať na základe dunenia ale pri benzíne som taký nesvoj že ako radit, pri 3 000ot? Cca
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 20 zář 2017, 20:47
od Tudy
Casey27 píše:Tudy: Nadšení to zrovna ne, ale rozhodně příjemný překvapení a spokojenost. Opravdu pozoruju velký pokrok k lepšímu co se týká zpracování oproti 2. generaci, to stejné u podvozku, i posez atd.... Každopádně bych si rád zkusil i tu 1,4... jak moc velký je tam rozdíl. A
má smůlu.... není v nabídce žůžová
To mohu potvrdit, sám jsem postupně vlastnil všechny 3 řady i30. A troufám si říct, že za těch pár let udělal
v kvalitě svých vozů obrovský skok, možná největší ze všech automobilek. Největší posun bych viděl v podvozku a dále pak v interieru. Dodnes si pamatuji rozčarování při přechodu z Fordu Focus na i30 I
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 20 zář 2017, 21:00
od vorlajz
mari077 píše:
Ok tak budem jazdiť po obchvate
pri akých rychlochstiach radíš? Pri dieseli sa to sa ľahjko odpočúvať na základe dunenia ale pri benzíne som taký nesvoj že ako radit, pri 3 000ot? Cca
3.000??? Záleží přeci na situaci.... Při zajíždění bych ho v klidu točil do 4.500 ot.
https://youtu.be/nZ6zk_-Sg30
Zahřej motor a pak 4.500 ot.
Jinak bych držel otáčky kolem 2.000 a výš
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 20 zář 2017, 21:11
od Axel.Foley
mari077: U benzínu se ty správné otáčky naučíš taky, auto skrátka nejede (poznáš na plynovém pedálu) a motor se jakoby dusí. Dá se jezdit i podle ucha