Stránka 118 z 373

Napsal: 16 pro 2007, 14:28
od David C3
tom píše:
David C3 píše:tu loketku sem tady nikde nenašel a to sem prohledal přes 100 stran... tak kdyby někdo měl nejakou přední v autě at sem hodí foto děkuji........
Ale je, i fotky tam jsou, je to samostatné vlastní téma...
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=5587
dík Tome.... mam to :-) ale bez tebe bych to nenašel :-)

Napsal: 16 pro 2007, 17:07
od jandaxx
Já chci koupit tyhle. Jsou sice drahý okolo 2900 - 3500 ale už jsou s LED diodami a mají homologaci. Už sice nemám Hyundíka, podělit se s Vámi ale můžu :D

kód:sj-286eSvětla pro denní svícení s LED, homologace

Špičková světla pro denní svícení - jediná homologovaná LED světla na českém trhu!!! Rozměry š 146 x v 44 x h 47 mm. Homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0003 - spotřeba 2 x 5 W - napájecí napětí 10 - 30 V - zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu - životnost po celou dobu provozu vozidla - robustní vodotěsné provedení - velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony Obrázek

Napsal: 16 pro 2007, 17:47
od tom
jandaxx píše:Já chci koupit tyhle. Jsou sice drahý okolo 2900 - 3500 ale už jsou s LED diodami a mají homologaci. Už sice nemám Hyundíka, podělit se s Vámi ale můžu :D

kód:sj-286eSvětla pro denní svícení s LED, homologace

Špičková světla pro denní svícení - jediná homologovaná LED světla na českém trhu!!! Rozměry š 146 x v 44 x h 47 mm. Homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0003 - spotřeba 2 x 5 W - napájecí napětí 10 - 30 V - zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu - životnost po celou dobu provozu vozidla - robustní vodotěsné provedení - velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony Obrázek
Taky jsem na ně koukal a i o nich vážně uvažoval, ale odrazují mě dvě věci.
1, Když to přestane svítit, tak je to problém, u těch co jsem popsal výše se jen vymění žárovka.
2, Četl jsem o nich zkušenost uživatele: jsou napájeny přes nějaká trafa, startéry (u každého obchodu se to jmenuje jinak) a ty docela ruší příjem rádia.

Napsal: 16 pro 2007, 20:10
od David C3
mám pár dotazů ohledně CRDI

1) kolik stal servis po 15 nebo 30tis km???
2) dělají se tam vlastně v 90tis rozvody?
3) na těch origo 14 kolech a 15 je fakt rozdíl. Jestli je chovaní auta na 15 fakt lepší jak píšete tak je tam dam hned a ty 14 necham na zimu. a nebo dat 14 alu???

tak napište nějaké poznatky za tu dobu co auto máte. Co je dobré a co vás sere (lak,vrzající sedak atd :-)

Napsal: 16 pro 2007, 20:39
od tom
David C3 píše:mám pár dotazů ohledně CRDI

1) kolik stal servis po 15 nebo 30tis km???
2) dělají se tam vlastně v 90tis rozvody?
3) na těch origo 14 kolech a 15 je fakt rozdíl. Jestli je chovaní auta na 15 fakt lepší jak píšete tak je tam dam hned a ty 14 necham na zimu. a nebo dat 14 alu???

tak napište nějaké poznatky za tu dobu co auto máte. Co je dobré a co vás sere (lak,vrzající sedak atd :-)
1, první servis necelé 4000 Kč, druhý mě čeká přelom leden/únor
2, rozvody se u tohohle auta nedělají nikdy :lol:
3, na léto 15, na zimu 14... na těch 15 to sedí sice líp, ale na odskakující záď na nerovnostech v zatáčkách 15 nepomůžou.
4,závady a nedostatky:
a, vytlučené stabilizátory přední nápravy již při 25000km - bude se řešit při prohlídce
b, povrzávající zadní náprava - při přejezdu nerovností (křížení karosérie) - jak na starý lodi - bude se řešit při prohlídce
c, sem tam něco vrzne v interiéru - plasty (zvláště teď když jsou mrazy) - zatím to nebudu řešit

Napsal: 16 pro 2007, 21:39
od David C3
dík... Myslím, že o tomhle autě vím už pomalu docela dost (sem zde od 6 stany :-) ) hodně mě pomohly při rozhodování vaše poznatky a většinou velká chlava ve všech testech co jsem četl. Myslím za tu cenu není o čem přemýšlet pokud chci naftu a výbavu a C3 už je trochu malá.
jen při mé výšce 194 mě uplně nesedí posez ve předu (C3 a Fabka určitě lepší) stačilo by výškový sedek a né jen náklon přední a zadní části zadaku ale da se n toasi zvyknout :-) no nic tak čau kluci a v létě udělame nějaký srazek...

Napsal: 17 pro 2007, 14:37
od majco
David C3 píše:mám pár dotazů ohledně CRDI

1) kolik stal servis po 15 nebo 30tis km???
2) dělají se tam vlastně v 90tis rozvody?
3) na těch origo 14 kolech a 15 je fakt rozdíl. Jestli je chovaní auta na 15 fakt lepší jak píšete tak je tam dam hned a ty 14 necham na zimu. a nebo dat 14 alu???

tak napište nějaké poznatky za tu dobu co auto máte. Co je dobré a co vás sere (lak,vrzající sedak atd :-)
Davide, ja mám síce aj zimné aj letné na 14-kach (nejazdil som na Accentíku na 15-kach), ale podľa mňa to v pohode stačí. A to jazdím dosť rýchlo aj v zákrutách (určite nie som nejaký ten Schumacher, ale mne to stačí). Ja som hneď pri kúpe Hyundaia kupoval aj 14-ky alu disky. Tak zatiaľ čaf.

Napsal: 17 pro 2007, 16:51
od Mexican
jedine negativum 195/55 R15 je vyssia cena pneu, lebo je to dost divoky rozmer.. 16tky napr stoja menej.. ale zas musi clovek na urad a dopisovat technicak. Na jar isdem naisto na 195/55 R15 myslim ze sa zlepsia jazdne vlastnosti (pri boznom vetre, atd)

Napsal: 18 pro 2007, 10:41
od peaty
Takze v piatok navstiveny servis v SE. Moje zavady co som im reklamoval: ovladanie radia na volante, unik nafty, vrzganie autoradia, vibracie volantu od motora, doliat chladiacu kvapalinu... Z tychto mnou uvedenych veci sa udajne vyriesil unik nafty (to este len zistim, udajne len nieco zabrusili :roll: ), chladiaca kvapalina :lol: , a aj to vrzganie autoradia snad hej, uvidime casom. Co ma zarazilo, bolo to ovladanie radia na volante. Technik mi dal kluce a hovori, ze to opravili a on to poskusal a vsetko ide. Tak som sadol do auta, presiel som par km a skonstatoval som, ze to robi to iste :evil:!!! Takze ma caka dalsia navsteva servisu :evil: . Ale uz som im tam povedal, ze ziadne opravy na tom ovladani robit nechcem, chcem rovno novy kus, lebo takto to nema vyznam, tam su zle kontakty alebo co a s tym sa neda nic robit... Tot moj nazor...

Napsal: 19 pro 2007, 08:53
od tom
Včera bylo kolem -4°C, ujel jsem víc než 20km, motor byl už dlouho normálně zahřátý na provozní teplotu. (Pod středovou čárou na teploměru).
Pak jsem zastavil, motor nechal běžet na volnoběh, a topil jsem na podlahu a sklo, bez recirkulace, bez klimy na max.rychlost ventilátoru.
Po deseti minutách jsem si všimnul, že ručička teploměru motoru klesla z provozní teploty někam těsně nad spodní čárku teploměru. (o cca centimetr níž.)
Na tu max.rychlost ventilátoru to fučí hodně, a je možný že by motor nebyl schopen vyrobit tolik tepla co si odebírá výměník topení.
Nemáte někdo podobnou zkušenost, je to normální jev u naftovýho accenta, nebo se jedná o závadu?

Napsal: 19 pro 2007, 09:35
od David C3
Ahoj Tome tohle mi někdy dělá C3... ale velmi málo jen když ujedu asi 5 km a zastavím tak to taky někdy klesne.. podle mě normal hlavně u ne moc zahřáteho motoru a při plnem topení...

Napsal: 19 pro 2007, 09:43
od tom
Jo, to beru když není auto zahřátý, ale po 20km už bylo určitě na provozní teplotě, začalo to postupně chladnout po cca 5min.
Je pravda že ventilátor byl na maximum, takže si myslim že při venkovní teplotě míň než 0°C stihne topení schladit motor.. (např. při popojíždění v koloně)

Napsal: 19 pro 2007, 10:45
od Mexican
tom píše:Jo, to beru když není auto zahřátý, ale po 20km už bylo určitě na provozní teplotě, začalo to postupně chladnout po cca 5min.
Je pravda že ventilátor byl na maximum, takže si myslim že při venkovní teplotě míň než 0°C stihne topení schladit motor.. (např. při popojíždění v koloně)
ty vogo :D ja som este ventilator nad hodnotu 2 ani nedaval, ale vyskusat to mozem.. dneska cestujem k nam do hor (Vrutky) a tak to v tej zime mozem otestovat

Napsal: 19 pro 2007, 11:48
od Hardcam
Tome: kdyz jedu rano v -7 na Kladno, motor se ohreje supr a nekde za Smecnem mam plnou teplotu, dojedu do Kladna a mam to o centimetr niz. Odpoledne jedu zpet, teplota treba kolem -2 a motor se neohreje na plno vubec, spis jen do pulky po celou cestu. Cm vic topis, tim mensi teplota. Resim to prvnich 10 min klimatizaci.

Napsal: 19 pro 2007, 12:05
od tom
Hardcam píše:Tome: kdyz jedu rano v -7 na Kladno, motor se ohreje supr a nekde za Smecnem mam plnou teplotu, dojedu do Kladna a mam to o centimetr niz. Odpoledne jedu zpet, teplota treba kolem -2 a motor se neohreje na plno vubec, spis jen do pulky po celou cestu. Cm vic topis, tim mensi teplota. Resim to prvnich 10 min klimatizaci.
To co popisuješ je taky dáno rozdílnou nadmořskou výškou a z toho jdoucí různá námaha motoru.
Slaný-kulaťák a Kladno Rozdělov je rozdíl v převýšení kolem 150m.
Slaný-kulaťák a Smečno to dělá kolem 100m převýšení.
(proto se taky auto ze Slanýho na Kladno rychlej ohřeje něž opačně)
Z Kladna do Slaného jedzim kolem 3l/100km, ale opačně se pod 5l/100km nedostanu.