Stránka 119 z 403
Re: Alfovo Ela :)
Napsal: 28 pro 2015, 23:37
od vorlajz
Hh... Ooops
Re: Alfovo Ela :)
Napsal: 29 pro 2015, 09:36
od sarin007
Re: Alfovo Ela :)
Napsal: 03 led 2016, 13:30
od Axel.Foley
Alfe, co ty na to?
https://www.youtube.com/watch?v=qq-spXv47ac Nechceš vyzkoušet konkurenční produkt?
Re: Alfovo Ela :)
Napsal: 03 led 2016, 20:14
od Alf6
Mel jsem tohle aditivum od Millerse a spokojenost velika. Poznal jsem to na spotrebe, ale cena zhruba dvojnasobna oproti Vifu. Co jsem se docetl ( a snad si to dobře pamatuju), tak Vif je slozen z 8 slozek.
Nevim, mozna má smysl aditiva stridat, protože kazde ma trochu jiné slození. Možná, až mně zase dojde Vif, tak si koupim znovu Ecomax. Nebo vyzkousim něco jiného - uvidíme
sarin: jednoznacne nejhezci fotka Ely, kterou jsem zde na foru videl
krasna ikonka
gerok: tak co iridiove svicky, nejak jsi zapomnel se semnou podelit o zkušenostech
Aditivum od Millerse - Ecomax a ten má zatím nejlepší vymyšlené dávkování z plastové lahvičky co jsem viděl
http://www.millersoils.cz/petrol-power-ecomax?c=102
Re: Alfovo Ela :)
Napsal: 03 led 2016, 21:06
od Axel.Foley
Metabond z výše uvedeného odkazu má cenu "ještě lepší" - 720,- Kč / 250 ml, akorát dávkování je 1 ml -> 2 l benzínu, takže také ošetří 500 l paliva
(viz
http://www.metabondcz.com/katalog/1165/ ... lene-plus/)
Žeby byl opravdu o tolik lepší?
Re: Alfovo Ela :)
Napsal: 03 led 2016, 21:32
od Alf6
Zajimavost:
Závodní verze oleju Millerse CFS a CFS NT ( urceny i pro bezny provoz a vymene intervaly po 15 000km a snad jako jedine na trhu opravdu plne synteticke) pouzivaji aditiva ZDDP - dialkyldithiofosfát, který působí jako protioděrová přísada a vysokoteplotní antioxidant.
Bezne oleje na trhu obsahuji kolem 600ppm ZDDP. Millers má 1100ppm ZDDP. 1300ppm je však uz horni hranice, kdy toto protioderove aditivum odvede zpravne svou funkci.
ZDDP pracuje tak, že udela na stene motoru tenký povlak, který je nasledne setren - odstranen. Při vyssi koncentraci se naopak ukladá a hromadí na stenach motoru, což vede k postupne ztrate vykonu.
Esterova slozka tvorí v techto olejích okolo 12-15% základu. Protože ester je polární, tak příliš jeho veliké množství může zabránit ZDDP v prilnuti ke stenam motoru a tim by toto aditivum nemohlo odvest svou praci efektivne.
Zdroj:
http://performanceracingoils.com/faqs-ezp-2.html
Takže muj zaver je asi ten, ze pokud někdo chce tu největší moznou ochranu motoru, tak vi, který olej si má koupit. Dodatecnym prileváním aditiv do oleje jeho vlastnosti nezlepšíme, protože olej by mel byt z vyroby "nastaven" tak, aby zpravne fungoval. Posilenim nejakych jeho vlastnosti naopak olej posleme do kytek a tim i motor
Re: Alfovo Ela :)
Napsal: 04 led 2016, 12:52
od Alf6
vy co máte jiné
máte dole zakrytovaný motor? U Elantry není
Re: Alfovo Ela :)
Napsal: 04 led 2016, 18:39
od milda h
Také ne.
Re: Alfovo Ela :)
Napsal: 04 led 2016, 18:42
od omerta2904
já na I40ano
Re: Alfovo Ela :)
Napsal: 04 led 2016, 20:03
od Zlicka
Taky bez krytu.
Re: Alfovo Ela :)
Napsal: 04 led 2016, 22:35
od Alf6
díky...
omerto..nejak si nemuzu zvyknout, ze uz nemas Elantru
Re: Alfovo Ela :)
Napsal: 05 led 2016, 05:39
od omerta2904
njn. ta už někde brázdí po ostravských silnicích.
Re: Alfovo Ela :)
Napsal: 05 led 2016, 08:15
od sarin007
Omerto a je mezi i40 a Elantrou v jízdním komfortu nějaký rozdíl? Ty máš alespoň teď možnost porovnat ty dvě auta, ale řekl bych, že to bude asi hodně podobný. Co se mi u i40 moc líbí, je ten středový tunel, člověk je tam takovej zapadlejší a vypadá to moc hezky
.
Re: Alfovo Ela :)
Napsal: 05 led 2016, 10:08
od Hardcam
Elantra je chovanim podvozku hodne podobna prvni generaci i30, ale uz za druhou generaci zaostava a proti i40 docela vyrazne v celkovem komfortu - od rizeni az po tlumeni, avsak treba zatacky, predevsim v sledu za sebou, zvlada Elantra jisteji. Tot muj pohled jakozto uzivatele i40 a dvakrat uchazece o Elantru (kdysi asi pred ctyrmi lety a nedavno asi 3 mesice zpet pro pani).
Re: Alfovo Ela :)
Napsal: 05 led 2016, 13:03
od Alf6
Tak samozřejmě, že zaostáva - Ela je nižší střední jako Octavie a i40 je uz střední třída- jako Superb. Takže tam rozdíl jistě bude. Co se týče i30 druhé generace, tak Elu jsem pujcil tady Dalinovi( mel předtím I30 druhé generace v nafte) a co si pamatuju, tak říkal, že naopak Ela je v kabine mnohem méně hlučná a při jizde vice komfortnejsí. Tedy takhle si to olespon pamatuju, Dalin mě kdyztak opravi pokud si to bude cist. Pokud clovek nereze zatáčky a nehraje si na s Elou na F1( na to není ani urcena), tak bych si dovolil tvrdit, ze je s i30 srovnatelna a neli lepsi. Tot muj názor.
Druhy fakt je ten, za kolik se dala sehnat nova Elantra, za kolik i40 a nebo i30.
Jinak polemizovat které auto je lepsi nebo horsi vyjde tak nejak do ztracena - nekomu vyhovouje to a druhemu zase ono...