Stránka 13 z 16

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Napsal: 28 srp 2011, 22:34
od Viki
[quote="GALA"]to je celkem dost....tipuju ze takova firma powerflow nebo magnaflow ti je udela za podobne penize...:/
a neda mi sem dat jedno video...posrana jednasestka a zvuk na volnobeh jak mustang...:)))

http://www.youtube.com/watch?v=JX890xt0lZI

fakt bomba[/quote]


Jo když to dělá nějaká firma seriove tak je to levnější než dělat přípravky a svařovat si to sám :wink:

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Napsal: 28 srp 2011, 22:41
od Viki
[quote="GALA"]ozaj a ako je to s lambdou?...este som to nekontroloval...je pred katalyzatorom?...viete ci nehlasi chybu ked tam nahodis nerez zvody[/quote]

Pokud tam dáš svody bez katalizátoru tak musíš mít ten eliminátor nebo místo lamdy tam dát odpor aby to házelo dobrý stav. Ale jízdu bez katu ti tu každý rozmluví, navíc neprojdeš emisemi.
Já mám svody a za ně jsem navřil sporotvní katalizátor a jedna lambda je na svodech a druhá za katem. Tak je to v pořádku a žádnou chybo to nehází protože ten kat je samozřejmě funkční anavíc má 3x menší odpor než standardní katalizátor tudíš tím zvedneš výkon :)

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Napsal: 29 srp 2011, 14:07
od GALA
no ja ty zvody nahodit musim protoze mi vcera zasvitilo carovne svetilko...:)...chyba P0420...coz je kazalyzator v prdely...takze tam hodim zvody asi koupim ten cel eliminator jak si spominal...no a pred STK tam hodim katik spatky na par dnu a po STK sup svody zpatky...:)))...

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Napsal: 29 srp 2011, 14:09
od GALA
a tak to je jasny ze kdyz si si to delal sam a z laskou tak se i lepe jezdi potom...;)
btw...kolik te vysli ty zvody?...ja mam vyhlidnuty na ebay za 190e plus posta

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Napsal: 30 srp 2011, 09:30
od Viki
Nerezové svody mě zajisťoval Stenley stáli 6500kč včetně dopravy.

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Napsal: 30 srp 2011, 16:34
od GALA
aha...no tyhle chcou 40 za dopravu...takze 230e coz je cca 5750...takze zhruba stejne...a nemel jsi problem ze se ti dotykala ta cast za katem olejovy vany?...jako tenhle tipek ...

http://www.flyryde.com/Reviews/Hyundai% ... eader.aspx

a to uz je druhej pripad co vim....mozna je to ze mel blbe zvody...hmmm

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Napsal: 30 srp 2011, 18:09
od kaliber
a ako riešte potom ten sportový katalyzator? dáte ho až za vlnovec ci ako?

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Napsal: 30 srp 2011, 22:19
od Viki
Neměl jsem žádný problém. Všechno pasovalo až na délku potrubí s vlnovcem. to bylo kratší a musem jsem ho prodloužit.
Kaliber koukni se na mé fotky v tomto tématu. je vidět kde je umístěný sport. katalizátor. Je to až za vlnovcem :wink:

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Napsal: 31 srp 2011, 17:04
od GALA
ja nebudem davat ziadny kat....teraz akurat riesim ten cel eliminator a hlavne rozmyslam ci to bude fungovat...:)))

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Napsal: 01 zář 2011, 02:59
od Karamusa
fungovat bude mam to osobně odzkoušené,ale stim katem bych si to rozmyslel ,doporučuje se odstranit u dízlů a ne u benzinu ale je to tvoje rozhodnutí

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Napsal: 01 zář 2011, 15:28
od Markus Huhtimo
Jezdit bez katu je naprostý nesmysl... Ale už jsem tady o tom mluvil...

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Napsal: 01 zář 2011, 15:33
od -JxD-
Krom jinýho zvuku, možná víc kouření v zimě (a teda tý ekologie), co je tak katastrofálního na de-cat ježdění?

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Napsal: 01 zář 2011, 19:03
od Stanley
U atmosféry to je spíš ztráta na výkonu

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Napsal: 02 zář 2011, 03:38
od Karamusa
každý motor je stavěný na nějaký odpor ve výf. potrubí a když najednou daš kat,tlumič do pryč tak to děla neplechu

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Napsal: 02 zář 2011, 08:35
od -JxD-
Stanley: a u přeplňovanýho motoru?

Jinak ten "backpressure" mi něco říká, ale co konkrétně to může dělat za neplechu?
Obecně jen horší zátah, nebo i jiný problémy?
A napadlo mě, dala by se upravit ECU, aby počítala s absencí katu, nebo je to čistě "hardwarový" problém?