Zdravim.
Kedze o par dni bude rok pouzivania tohto auta (najazdenych cca 16000 km ) dovolim si male zhrnutie .
najprv minusy ( zacnem tym najzavaznejsim
:
-
supe sa volant, vyzera akoby mal nejaku infekciu. To iste hlavica radiacej paky, na nej to ale az tak nie je vidiet. Verim, ze co sa tyka volantu, vymena bude na prvej garancke bezproblemova. Tiez neverim v extra dlhu zivotnost manzety riadiacej paky - no pockam, mozno prijemne prekvapi.
-
Pazvuky od pristrojovky - pomohlo vlozenie 2ks tvrdsej gumy medzi pristrojovku a celne sklo pri A stlpikoch. I ked zriedka/za urcitych podmienok je stale pocut neprijemne zahrkotanie - vrta mi v hlave co tam nie je poriadne uchytene.
-
funkcnost dialkoveho ovladaca centralu - medzi ostatnymi autami je obcas problem s uzamknutim /odomknutim , aby bolo mozne zamknut alebo odomknut auto, musim byt niekedy az pri nom - zrejme kvoli nejakemu ruseniu. Ak parkujem na mieste kde je len zopar aut, tak dialkove reaguje ihned a na velke vzdialenosti . Raz sa mi stalo ze som vobec nedokazal dialkovym odomknut, takze som nastupoval za sprievodu hukajuceho alarmu po otvoreni dvier klucikom. Odvtedy sa to nezopakovalo.
Tak to je asi tak vsetko. Co sa tyka zavaznejsich zavad- potreby navstevy servisu ,zatial som nastastie absolovovat nemusel . klop klop. Po prejazde rozbitych ciest obcas nieco zapraska, ale su to vsetko predsa len tvrde plasty, takze cakat hrobove ticho by bolo naivne. Odskakovanie zadku - ako sa pise v inej teme - by som skor nazval miernou " nervozitou " podvozku , velmi lahko citatelnou a ak ma clovek cit , rychlo sa nauci co od tohto auta moze ocakavat a bude spokojny
Hluk: Casto sa pise o nadmernom aerodynamickom hluku sposobenom obtekajucim vzduchom pri vyssich rychlostiach.
Kym su zavrete okna nic take nehrozi. 130, 140 km/hod je OK. Cize nikto v aute nemusi kricat aby ho bolo pocut a deti pokojne spia
Motor : Velmi tichy, na krizovatke musim pozriet na otackomer aby som nestartoval uz nastartovane . Kludnejsim vodicom vykonnostne 1,4 benzin musi uplne postacovat, je dostatocne pruzny, jazda s plne nalozenym autom na dialnici je v pohode, ziadna katastrofa a uz vobec nie extremne vysoka
spotreba. Celkovo mi podla tankovania vychadza 7,1 l, podla palubneho pocitaca 6,8 l. A to jazdim prevazne mesto 60%, mimomesto 30%, dialnica 10%. Riadenie a radenie lahke, prijemne. Sedadla, komfort, dizajn : vynikajuce.
Takze tymto som spomenul uz aj plusy a k nim treba zaratat vsetko ostatne , uz pospominane inde ako napriek malemu podorysu velky vnutorny priestor + batozinovy priestor, jeho variabilita, pohodlie nastupovania a rozhlad z vozidla .... este ma napadlo - 1,4 CVVT je nechutny motor ( kunam nechuti nic z neho ) nastastie
.
Po roku som s vyberom auta spokojny a keby sa mam teraz rozhodovat, urcite by som ho kupil opat. Mozno pre niekoho nie je jazda na nom az taka zabavna ako na inych autach, mozno je doslova nudna, ale auto je prakticke a " easy to drive " a presne to som od neho pozadoval. Navyse ma kazde jedno usadnutie za volant tesi
Prajem vela stastnych kilometrov.