Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 27 led 2012, 10:36
na benzínová turba si asi ještě počkáme
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
1) neviděl bych to jako averzi - někomu se to líbí, někomu ne. Všeobecnou nevraživost vůči turbobenzínům nějak ve svém okolí nevnímám...pilotzz píše:Z pohledu evoluce jsou averze - dneska vůči turbobenzínům, zítra vůči xyz celkem legrační. před 20-30ti lety se všichni šklebili na ropáky - poloviční výkon, 2x těžší motor - to je akorát do traktora a podobné průpovídky, dneska díky downsizingu a turbení je motor ještě lepší a záruky se natahují na 4,5,7 let narozdíl od 2letých minimálních u "jednoduchých a spolehlivých a osvědčených" konstrukcí v minulosti. Dnešní materiály a výrobní tolerance jsou zase jinde než v dobách žigula nebo tipa, holt pokrok žádnej pisálek na DF nezastaví, jen v autosalónu je šance říci "děkuji, nechci". Kdo chce lítat po dálnici 50tisíc ročně si nekupje 1,2T ale 2,0TD a kdo jezdí o víkendu na zahrádku 10 kiláků za město si může dovolit pružné úsporné auto, které nemusí vydržet 300tkm... "Velkoobjemové" atmosféry časem skončí jen tam, kde mají smysl - ve sporťácích a i tam je budou vytlačovat zmenšující se turbomotory..
Ja mam na i30 za rok a 10 mesicu 60tkm. To povazuji vzhledem k najezdu manazeru, obchdnich zastupcu a kamionaku prave jako kolem komina. Skace to tam samo a 3é rocne je hned. Nicmene ja zastavam nazor ze auto je od toho, aby jezdilo. Kdybych mel za tri roky najeto 20tkm, tu investici bych si vycital resp. bych si vybral uplne jiny vuz, ojety a mensi.Chasnik píše: zajímavá ne pro ty, co jezdí okolo komína, ale pro ty, co najezdí, 20, 30 a víc tisíc km ročně.