Stránka 13 z 27
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Napsal: 04 pro 2011, 21:18
od Yurii
enjoy: Black_sheep má asi zase svoje dny
Vidím to stejně ty,400 kobyl bude na jakýkoli silniční auto (na kamion, autobus a takovýhle věci) s poháněnou jednou nápravou zbytečně moc, pokud jde třeba o driftigový nebo jakýkoli závodní speciály tam je to něco jinýho.
Vždyť i takový seriový 4x4 ostrokáry jako Impreza WRX STi nebo Mitsu EVO maj v základu "jen" kolem 300 kobyl
,pod těch 300 koní se jejich výkony pohybujou už posledních 10 let a nestoupaj do závratnejch vejšek, proč asi
Rozhodně předělání stávajících motorů na GDI vítám protože to má svojí logiku, uspokojí to zelený mozky, sníží se spotřeba a zvýší se výkon... to je ideální řešení ale myslim si že výkon toho 3.8V6 s GDI je podle mne strop přes kterej nemá cenu se snažit dostat.
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Napsal: 04 pro 2011, 21:48
od Mexican
ak chce genesis konkurovat tvz pony cars, nema na vybr. A je zaujimave ze Camaro, Mustang, Challenger maju na zadku +- 400 koni. A jazdia. Ono je tazko cakat od vodicov maloaut s malomotorkom, aby zvladali vykonne kary. Vsetko chce trening. ja som po presadnuti z 75k Fiesty do Accenta tiez "driftoval".. A ak majitelia vykonnych zadokoliek budu stat frontu na zadne pneumatiky, Kalous bude robit salta od radosti z tolkej DPH. Alebo si majitelia proste zapnu TCS a ESP a vypnu to len vtedy ked si budu chciet zablbnut
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Napsal: 04 pro 2011, 21:53
od Hardcam
enjoy: tomu cos napsal snad sam nemuzes verit...
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Napsal: 04 pro 2011, 23:14
od LiberaleMiguel
s Accentem driftoval ? Ale no tak
Mam 140 koni a zahrabat se mi bezne nepodari ani nahodou
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Napsal: 04 pro 2011, 23:20
od Tringi
Já vyměnil mrtvou spojku za novou, ostřejší, a na zimních pneu teď hrabu skoro pořád, aniž bych chtěl
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Napsal: 04 pro 2011, 23:22
od LiberaleMiguel
ja ani na zimnich pneu nehrabu
asi tomu hold tak nedupu
Ale fakt si nedokazu predstavit jak nekdo muze "driftovat" s Accentem, jednak je to predokolka a jednak to ma jenom 81kW
Ja na Coupe presedlal z Favoritu a fakt jsem nemel problem ten skoro trojnasobny vykon zvladnout uz od prvniho dne
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Napsal: 04 pro 2011, 23:28
od Mexican
ak cloveku nie je od Boha dany dar nadsazky, prejavuje sa podobne ako ty Miguel. On ten pojdem driftovat de facti vylucuje auta s prednou pohananou napravou. Preto som to dal do uvodzoviek. V podstate to znamenalo to, ze som si vykonovo a krutakovo polepsil a jazdil s tym chvilu ako s tou slabsou Fiestou a tak mizli predne pneu, pretoze pri rozbiehani to casto presmykovalo (Accent ma z 3 pismenovych asistentov asi len to ABS). To hrozi ludom, co do Genesisu presadnu zo 100-200 konoveho auta. Ti skusenejsi su predsa len skusenejsi a co nezvladni oni, o to sa postara elektronika
mne sa ten facelift co sa tyka exterieru velmi paci. Som zvedavy, ci nejak pohli s vybavou. Na CR /SR trh vsak realne vidim tak 50 kusov rocne. Este ze maju
americky trh
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Napsal: 05 pro 2011, 04:35
od Nexus
S tím mizením pneu bych to bral hoooodně s rezervou
já přesedlal z prvního auta -corolla 55kW na první vlastní -sonata 118kW a problém s hrabáním jsem nikdy neměl
pokud se samozřejmě budem bavit o normálních suchých cestách, rozjezd na sněhu do kopce je jiný kafe. Gumy mi písknou až při hodně pružném odpichu a stalo se mi jednou že jsem nechtěně zahrabal, to mi sklouzl mokrý sandál ze spojky a motor už byl v otáčkách, kterých se samozřejmě nevzdal
abych zahrabal, musím vyloženě chtít a spojka nespojka, mít plyn na podlaze a pak za sebou nechám dlouhou čáru. Ale nedovedu si moc dobře představit, jak může mít někdo problém rozjet se bez hrabání s naftou 1.5
kdyby byla řeč třeba o Skylinu co má 600koní, pak je to samozřejmě jiná, ale takhle? ...
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Napsal: 05 pro 2011, 07:56
od Mexican
na tej sonate asi neboli pneumatiky sirky 185 od Pirelli (p6000) Made in Turkey. Trakcia ako z nocnej mory (z Elm Street). A ver mi nebol som jediny. Ono beztak vsetek ten vykon skonci / padne prave na pneumatikach a tak snad
v pripade Genesisu nebude setrit
co som v rychlosti pozeral, tak borci jazdia na GenesisCoupe cca 15 000-20 000mil na pneu (zdroj genesisforums.org) co je na auto, ktore podla niektorych z vas zrut pneumatik na zadku, celkom slusne. Dokonca velmi slusne. Ono je to GK skor trieda GT, tak som to pochopil v mnochy testoch ako u nas tak aj v usa
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Napsal: 05 pro 2011, 10:01
od FISHkaa
já abych si zahrabal, tak musím být na modré trávě, nebo na poli
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Napsal: 05 pro 2011, 10:17
od XMira
Hrabání vynechávám, ale už jsem si pěkně zabrzdil
Asi před měsícem si v nejhustším provozu nějakej debil v protisměru vzpoměl, že bude předjíždět. Musím říct, že se Hancook docela vytáhl. Z nějakých 80 na 20 bez proklouznutí, pak se do nuly začalo ozývat ABS. Na brzdě jsem stál i očima. Zastavil jsem asi půl metru za nárazníkem auta předemnou. Jsem si jistej, že kdybych dal na moudrý rady policajtů a hned prvního listopadu přezul na zimáky, tak bych nezastavil - bylo asi 11 nad nulou a nevěřím, že by to zimáky zvládly líp.
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Napsal: 05 pro 2011, 10:23
od XMira
A abych nebyl tolik OT: Trochu nechápu, co tady všichni řeší s výkonem. Nevím, jestli to není nějaká věc, která je nedostatečně popsaná v návodu, ale plyn není digitální ovladač - má víc poloh než ON/OFF. Existují i mezipolohy. A argumentovat sněhem? Na to nepotřebuju supersport - na to stačí naftový vaneo s automatem
Upřímně. Pokračovali by jste v těchhle argumentech i v případě, že by jste na něj měli? Tím myslím na druhý auto pro zábavu? Jako rodinný auto do hor určitě Genesis Coupé zamýšlený není
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Napsal: 05 pro 2011, 10:47
od megaladon
tak tak genesise si bude kupovat nekdo kdo ho ma na zabavu a jako druhe auto, a kdyz clovek umi opatrne s plynem tak to nebude zadny problem, stejne to auto bude v nizsich otackach dot line takze nejake hrabani ani nemusi byt, ja ted se svym hrabu pokazde kdyz se rozjdizim nad 3k otacek a pkdyz to tocim do maxima a preradim tak zahrabu i pri prerazeni na 3.. to mozna bude tim ze mam pneu jen 205, ale kazdopadne zkousel jsme s tim jezdit na popadanem mokrem listi(podle me jeden z nejklouzavejsich povrchu) a dali se i bez hrabani rozjet, proste jde o to jak kdo umi zachazet s plynem, pokud nekdo pri rozjezdu rve plnej tak bude hrabat skorem se vsim... a 400koni na zadek stale neni jeste nic sileneho.... kazdopadne me se vice libi ta verze s Turbem...
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Napsal: 05 pro 2011, 23:24
od LiberaleMiguel
Ja to s tim driftovanim pochopil. Ale porad enchapu jak muze mit nekdo problem zlvadnout 110koni
Sorry kamo, ale asi nebudes patrtit mezi nejlepsi ridice
Mne osobne se teda vic libi ta verze 3,8 V6. Turbo je sice turbo, uz jenom ten zvuk je skoro lepsi nez sex
Ale zase kdyz oturbis ten vetsi motor, tak staci abys do toho natlacil tak 0,8baru a doletis s tim aji na Mesic
Re: Genesis Coupé facelift 2012
Napsal: 05 pro 2011, 23:30
od Stanley
Pro me abych byl konecne spokojeny tak by byl idelani Genesis Coupe Twin Turbo Bi-Supercharged 1857hp a at to jede aspon 480