Stránka 13 z 27

Re: Genesis Coupé facelift 2012

Napsal: 04 pro 2011, 21:18
od Yurii
enjoy: Black_sheep má asi zase svoje dny :-D Vidím to stejně ty,400 kobyl bude na jakýkoli silniční auto (na kamion, autobus a takovýhle věci) s poháněnou jednou nápravou zbytečně moc, pokud jde třeba o driftigový nebo jakýkoli závodní speciály tam je to něco jinýho.
Vždyť i takový seriový 4x4 ostrokáry jako Impreza WRX STi nebo Mitsu EVO maj v základu "jen" kolem 300 kobyl :) ,pod těch 300 koní se jejich výkony pohybujou už posledních 10 let a nestoupaj do závratnejch vejšek, proč asi :)

Rozhodně předělání stávajících motorů na GDI vítám protože to má svojí logiku, uspokojí to zelený mozky, sníží se spotřeba a zvýší se výkon... to je ideální řešení ale myslim si že výkon toho 3.8V6 s GDI je podle mne strop přes kterej nemá cenu se snažit dostat.

Re: Genesis Coupé facelift 2012

Napsal: 04 pro 2011, 21:48
od Mexican
ak chce genesis konkurovat tvz pony cars, nema na vybr. A je zaujimave ze Camaro, Mustang, Challenger maju na zadku +- 400 koni. A jazdia. Ono je tazko cakat od vodicov maloaut s malomotorkom, aby zvladali vykonne kary. Vsetko chce trening. ja som po presadnuti z 75k Fiesty do Accenta tiez "driftoval".. A ak majitelia vykonnych zadokoliek budu stat frontu na zadne pneumatiky, Kalous bude robit salta od radosti z tolkej DPH. Alebo si majitelia proste zapnu TCS a ESP a vypnu to len vtedy ked si budu chciet zablbnut

Re: Genesis Coupé facelift 2012

Napsal: 04 pro 2011, 21:53
od Hardcam
enjoy: tomu cos napsal snad sam nemuzes verit...

Re: Genesis Coupé facelift 2012

Napsal: 04 pro 2011, 23:14
od LiberaleMiguel
s Accentem driftoval ? Ale no tak :D Mam 140 koni a zahrabat se mi bezne nepodari ani nahodou

Re: Genesis Coupé facelift 2012

Napsal: 04 pro 2011, 23:20
od Tringi
Já vyměnil mrtvou spojku za novou, ostřejší, a na zimních pneu teď hrabu skoro pořád, aniž bych chtěl :-)

Re: Genesis Coupé facelift 2012

Napsal: 04 pro 2011, 23:22
od LiberaleMiguel
ja ani na zimnich pneu nehrabu :D asi tomu hold tak nedupu :D Ale fakt si nedokazu predstavit jak nekdo muze "driftovat" s Accentem, jednak je to predokolka a jednak to ma jenom 81kW :D Ja na Coupe presedlal z Favoritu a fakt jsem nemel problem ten skoro trojnasobny vykon zvladnout uz od prvniho dne :)

Re: Genesis Coupé facelift 2012

Napsal: 04 pro 2011, 23:28
od Mexican
ak cloveku nie je od Boha dany dar nadsazky, prejavuje sa podobne ako ty Miguel. On ten pojdem driftovat de facti vylucuje auta s prednou pohananou napravou. Preto som to dal do uvodzoviek. V podstate to znamenalo to, ze som si vykonovo a krutakovo polepsil a jazdil s tym chvilu ako s tou slabsou Fiestou a tak mizli predne pneu, pretoze pri rozbiehani to casto presmykovalo (Accent ma z 3 pismenovych asistentov asi len to ABS). To hrozi ludom, co do Genesisu presadnu zo 100-200 konoveho auta. Ti skusenejsi su predsa len skusenejsi a co nezvladni oni, o to sa postara elektronika


mne sa ten facelift co sa tyka exterieru velmi paci. Som zvedavy, ci nejak pohli s vybavou. Na CR /SR trh vsak realne vidim tak 50 kusov rocne. Este ze maju :hyu: americky trh :D

Re: Genesis Coupé facelift 2012

Napsal: 05 pro 2011, 04:35
od Nexus
S tím mizením pneu bych to bral hoooodně s rezervou :mrgreen: já přesedlal z prvního auta -corolla 55kW na první vlastní -sonata 118kW a problém s hrabáním jsem nikdy neměl :roll: pokud se samozřejmě budem bavit o normálních suchých cestách, rozjezd na sněhu do kopce je jiný kafe. Gumy mi písknou až při hodně pružném odpichu a stalo se mi jednou že jsem nechtěně zahrabal, to mi sklouzl mokrý sandál ze spojky a motor už byl v otáčkách, kterých se samozřejmě nevzdal :mrgreen: abych zahrabal, musím vyloženě chtít a spojka nespojka, mít plyn na podlaze a pak za sebou nechám dlouhou čáru. Ale nedovedu si moc dobře představit, jak může mít někdo problém rozjet se bez hrabání s naftou 1.5 #-o kdyby byla řeč třeba o Skylinu co má 600koní, pak je to samozřejmě jiná, ale takhle? ...

Re: Genesis Coupé facelift 2012

Napsal: 05 pro 2011, 07:56
od Mexican
na tej sonate asi neboli pneumatiky sirky 185 od Pirelli (p6000) Made in Turkey. Trakcia ako z nocnej mory (z Elm Street). A ver mi nebol som jediny. Ono beztak vsetek ten vykon skonci / padne prave na pneumatikach a tak snad :hyu: v pripade Genesisu nebude setrit

co som v rychlosti pozeral, tak borci jazdia na GenesisCoupe cca 15 000-20 000mil na pneu (zdroj genesisforums.org) co je na auto, ktore podla niektorych z vas zrut pneumatik na zadku, celkom slusne. Dokonca velmi slusne. Ono je to GK skor trieda GT, tak som to pochopil v mnochy testoch ako u nas tak aj v usa

Re: Genesis Coupé facelift 2012

Napsal: 05 pro 2011, 10:01
od FISHkaa
já abych si zahrabal, tak musím být na modré trávě, nebo na poli :mrgreen: :mrgreen:

Re: Genesis Coupé facelift 2012

Napsal: 05 pro 2011, 10:17
od XMira
Hrabání vynechávám, ale už jsem si pěkně zabrzdil :(
Asi před měsícem si v nejhustším provozu nějakej debil v protisměru vzpoměl, že bude předjíždět. Musím říct, že se Hancook docela vytáhl. Z nějakých 80 na 20 bez proklouznutí, pak se do nuly začalo ozývat ABS. Na brzdě jsem stál i očima. Zastavil jsem asi půl metru za nárazníkem auta předemnou. Jsem si jistej, že kdybych dal na moudrý rady policajtů a hned prvního listopadu přezul na zimáky, tak bych nezastavil - bylo asi 11 nad nulou a nevěřím, že by to zimáky zvládly líp.

Re: Genesis Coupé facelift 2012

Napsal: 05 pro 2011, 10:23
od XMira
A abych nebyl tolik OT: Trochu nechápu, co tady všichni řeší s výkonem. Nevím, jestli to není nějaká věc, která je nedostatečně popsaná v návodu, ale plyn není digitální ovladač - má víc poloh než ON/OFF. Existují i mezipolohy. A argumentovat sněhem? Na to nepotřebuju supersport - na to stačí naftový vaneo s automatem :wink:
Upřímně. Pokračovali by jste v těchhle argumentech i v případě, že by jste na něj měli? Tím myslím na druhý auto pro zábavu? Jako rodinný auto do hor určitě Genesis Coupé zamýšlený není :D

Re: Genesis Coupé facelift 2012

Napsal: 05 pro 2011, 10:47
od megaladon
tak tak genesise si bude kupovat nekdo kdo ho ma na zabavu a jako druhe auto, a kdyz clovek umi opatrne s plynem tak to nebude zadny problem, stejne to auto bude v nizsich otackach dot line takze nejake hrabani ani nemusi byt, ja ted se svym hrabu pokazde kdyz se rozjdizim nad 3k otacek a pkdyz to tocim do maxima a preradim tak zahrabu i pri prerazeni na 3.. to mozna bude tim ze mam pneu jen 205, ale kazdopadne zkousel jsme s tim jezdit na popadanem mokrem listi(podle me jeden z nejklouzavejsich povrchu) a dali se i bez hrabani rozjet, proste jde o to jak kdo umi zachazet s plynem, pokud nekdo pri rozjezdu rve plnej tak bude hrabat skorem se vsim... a 400koni na zadek stale neni jeste nic sileneho.... kazdopadne me se vice libi ta verze s Turbem...

Re: Genesis Coupé facelift 2012

Napsal: 05 pro 2011, 23:24
od LiberaleMiguel
Ja to s tim driftovanim pochopil. Ale porad enchapu jak muze mit nekdo problem zlvadnout 110koni :D Sorry kamo, ale asi nebudes patrtit mezi nejlepsi ridice :-)

Mne osobne se teda vic libi ta verze 3,8 V6. Turbo je sice turbo, uz jenom ten zvuk je skoro lepsi nez sex :D Ale zase kdyz oturbis ten vetsi motor, tak staci abys do toho natlacil tak 0,8baru a doletis s tim aji na Mesic :D

Re: Genesis Coupé facelift 2012

Napsal: 05 pro 2011, 23:30
od Stanley
Pro me abych byl konecne spokojeny tak by byl idelani Genesis Coupe Twin Turbo Bi-Supercharged 1857hp a at to jede aspon 480 :D