Stránka 13 z 14

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 08 říj 2015, 15:25
od severtom
Tak se nám rok s rokem sešel a ... 1,4 s přeflashovaným softem (v autorizáku, na mé naléhání, za nejnovější verzi, za kačky) začíná cukat.
Tj. v té době jsem psal - buď nová mapa, nebo vymazat paměť adaptibilních dat.
Nový soft (=mapa) tedy NEpomohla na dlouho. Spíš se potvrzuje, že eko jízda "vycvičí" ECU na ochuzení směsi ve všech režimech a jak se na podzim ochladí, problém se opakuje.

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 04 lis 2015, 22:57
od pietro32i
Alebo žeby LPG...?

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 11 lis 2015, 11:55
od severtom
Velmi těžko - startuje se na benzín.
Ani mrtvá lambda ("z LPG", ve skutečnosti houby houby, spotřeba stále stejná, při dálkách jen lehce nad 7 litrů plynu na 100 km - člověk se s motorem stále sžívá...) by to neměla být, když je do zahřátí nefunkční, tedy ŘJ s ní nepracuje.

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 20 lis 2015, 22:42
od Kalma1
Mi bylo řečeno, že je to schválně tak udělané, aby nedocházelo za studena k přetáčení motoru vysokými otáčkami (proměnlivé časování ventilů).Nevím, nerozumím tomu, jen píšu, co mi bylo řečeno :|

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 14 pro 2015, 08:12
od ivoseg1
Byl jsem na druhé garančce. Auto, až na cukání za studena, v pořádku. Žádná chyba v řídící jednotce. Nový firmware neexistuje. V servisu o problému vědí, ale nedokáží to řešit.
Hyundai dal kouzelnou větičku do manuálu auta která vyjadřuje, že motor za studena může mít nepravidelný chod. Tím mě usadili, protože na to nikde před koupí nikdo neupozorňoval.
Škubání je opravdu velice nebezpečné, vyjíždím na dost frekventovanou cestu, a již několikrát jsem omezil řidiče jedoucího po hlavní cestě. To na mě ti řidiči museli být hodně zlí. Společnost Hyundai asi opravdu čeká na prního mrtvého, aby problém začalo řešit!

Takže až někdy uvidíte nějakého Hyundaje, který poskakuje při rozjezdu, nedivte se, nemusí to být neskušenost řidiče, ale může to být studeným motorem.

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 24 lis 2016, 08:53
od Dvd.max
Tak se taky podělím o zkušenost.
Tento rok jsem koupil i30 rok 2010 a když byl motor studený, vůbec netahl a dusil se. Byla to paráda, když jsem vjížděl do křižovatky a nebyl jsem se schopen rychle rozjet. Zajel jsem do autorizovaného servisu a slyšel kouzelnou větu z manuálu "motor za studena může mít nepravidelný chod". Nenechal jsem se odbyt a objednal se na diagnostiku a nahrání nového softwaru.
Včera jsem tam byl, nahráli ho, zaplatil jsem 363,- Kč a dnes ráno naprosta spokojenost. Konečně motor šlape jak má.

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 07 pro 2016, 21:00
od Milan.K
Prosím te ten softwer ti nahráli přímo v hyundai...

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 07 pro 2016, 23:10
od petzl62
Milan.K.... četl jsi ten příspěvek? :shock: #-o

Zajel jsem do autorizovaného servisu a slyšel kouzelnou větu z manuálu "motor za studena může mít nepravidelný chod". Nenechal jsem se odbyt a objednal se na diagnostiku a nahrání nového softwaru.
Myslíš,že mu ten soft nahráli u souseda z Boleslavi? [-o<

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 09 pro 2016, 23:20
od tempest
Zkusil bych dvě věci:

Dle vyhlášky se nesmí stát delší dobu na místě a nechávat nastartovaný motor (přesné znění není problém najít). Tudíž motor se musí ohřívat až za jízdy, ale jak to vynechá někde v provozu v křižovatce, tak je to životu nebezpečné, tudíž vozidlo je provozu nezpůsobilé. S tímto jít rovnou na centrálu :hyu: .

Pak bych kontaktoval Centrum bezpečnosti vozidel, či jak se to jmenuje. Je to ta instituce, co obesílala majitele i30 a zvala na výměnu spínače brzdových světel. A zkusil to cukání řešit s ní. Opět bych argumentoval vyhláškou x ohříváním motoru na místě a nebezpečím při jízdě se studeným motorem.

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 11 pro 2016, 13:19
od mikodim
Mne naposledy cukal a netahal studený motor na starej Škodovke, ked som zabudol alebo skoro stiahol sytič :lol: Takže :hyu: niečo nedomyslel s nastavenim mnozstva paliva, ked je motor studený.. a urcite by som sa neuspokojil s tým ze je to vlastnost motora..

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 14 zář 2017, 10:52
od ivoseg1
Po roce zase nové info.
Snažil jsem se to nějak rozumně řešit, ale odpálkovali mě i z centrály Hyundaje. Nakonec mi v jednom autorizovaném servisu nabídli výraznou slevu na novou i30 a odkoupili mi docela dobře tu dva roky starou.
Raději jsem už zvolil motor GDI. Ten už vůbec necuká.
Jenže zase u té nové r.v. 2016 je použita horší kvalita čalounění sedáků a po jednom roce používání 20tis km se sedák začal žmolkovat. Sice to patří do už do jiného vlákna, ale pořád se něco děje.

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 17 lis 2017, 13:00
od fosiczka
Tak sem chvilku hrdým majitelem i30 a musím říct, že to cukání za studena je hrozný :roll:

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 17 lis 2017, 20:20
od Axel.Foley
Už jsem to psal jinde, lze tomu předejít: doporučuji nechat vymazat adaptabilní data a pak cca 500 m nešlapat prudce na plyn a nesnažit se řadit co nejvýš. Prvních pár metrů na dvojce, s lehkou nohou. V zimě nastartovat, oškrábat okna a lehce se rozjet.

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 17 lis 2017, 20:24
od vorlajz
Kameniku... žasni :D

Proste nastartuje, ma neutrál ... šlápne na 2-3 vteřiny na plyn a pak zařadí a už se rozjede bez problémů... ;)

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 18 lis 2017, 08:34
od Axel.Foley
:shock:

:?: