三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku 현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
Bravo Miro. Domorodec sa pozná.
Ale ta prvá fotka je Považská Bystrica, asi 300 metrov pred svetlami.
Bolo u vás dobre, každé dva roky som na návštěve.
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku 현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku 현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
Jak v odkaze klikneš na červeného miici, tak je tam celá dovolená.
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku 현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Miro díky
idam.i: kdepak já bych se dostal do Peru, jedině že by mě tam do Peru nějaká mafie unesla za jejich peníze
Majtě sa chalani
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku 현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
Ať nevytvářím nové vlákno, tak to prsknu sem:
Před dovolenou přemýšlím nad tlakem v pneu. Dlouhodobě vozím 230kPa. Přemýšlím, co nastane, když dofoukám kola třeba na 240-250. Nijak extra naložení nepojedeme. Myslíte si, že to bude jen víc drncat a hůř sedět, nebo se nějak znatelně změní spotřeba? Máte někdo zkušenost?
Jo, a mám 205/55 R16.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Nestane se nic, akorát pocitově možná bude auto ze začátku trošku tvrdší. Možná o něco spadne spotřeba. Cca 0,1 - 0,2 Bar navíc mám v pneu pořád. Když to dám na hodnoty stanovené výrobcem, auto na můj vkus dost skáče.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
XMira: tak pokud nebudeš naložený až po střechu, nemá moc velký smysl dofukovat kola. Oni se při delší cestě na rozpálené dálnici zahřejí dost a tlak stoupne.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Jo, asi máte pravdu. Tak nějak jsem to tušil a jen jsem se chtěl ujistit. A i kdyby to byly dvě deci na spotřebě, tak je klidně oželím na úkor pohodlí. A možná i bezpečnosti...
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Přefujuku všechna kola o cca 10% už 7 let dozadu, žádné kolo mi neruplo. Dříve se stanovovaly diferencované tlaky dle naložení vozidla. Např. u C-Maxe jsem měl předepsáno u prázdného auta 2,2 / 2,2 (předek/zadek) a u plně naloženého 2,5 / 2,7. Teď mám u auta předepsáno furt 2,2, ať mám prázdné nebo naložené. A u ceednika to bylo to samé. Připadá mi to divné... Takže pokud foukám 2,4 (vozím téměř neustále v autě vercajk), tak v tom nevidím problém. Ani pneumatiky netrpí nerovnoměrným opotřebením, které by ukazovalo na přehuštění.
Ale pokud pojedeš dálku po dálnici, tak skutečně dofukovat nemusíš, při té rychlosti tlak stoupne sám.