Stránka 13 z 15
Re: hamišova i30 CDRi 1,6/81kW
Napsal: 17 bře 2014, 10:24
od Mr. HYUNDAI
To adam.i: To jsi trochu ulítl ne? Od kdy je i30 o třídu výš než Leon? Segmetnací jsou to přímí konkrurenti ze segmentu "C". Po estetické stránce hraje Leon úplně jinou ligu (směrem nahoru myšleno). A to nemám produkci koncernu V.A.G. ani trochu rád!
Přímé srovnání Dalinových aut není dost dobře možné kvůli odlišné motorizaci.
Re: hamišova i30 CDRi 1,6/81kW
Napsal: 17 bře 2014, 12:18
od Dalin
idam.i :
Od tebe to rýpnutí beru!
Já se prostě někdy neudržím a napálím to, protože i30 se mi moc líbí ale hodně mne zklamala.
Jinak ten Leon je nejen uživatelsky o třídu lepší. Uvidím až budu mít víc najeto. Zatím si ho šetřím a do práce jezdím většinou Accentem.
Re: hamišova i30 CDRi 1,6/81kW
Napsal: 17 bře 2014, 19:15
od hamiš
dalin: v čem tě i30 zklamala. V jízdních vlastnostech, ve zpracování interiéru, nebo spolehlivostí ?
Poděl se o své zkušenosti. Díky za odpověď. Já osobně si na i30 nemůžu stěžovat.
V Leonu jsem teda nejel proto nemůžu porovnávat. Díky.
Re: hamišova i30 CDRi 1,6/81kW
Napsal: 17 bře 2014, 19:34
od idam.i
Mr.HYUNDAI ani moc nie.Myslíš,že Golf,Octavia a Rapid je to isté ?
Pokial pripustíš,že nie,tak potom Rapid je dvojča Leonu.
Alebo veríš ,že Octavia je v triede s i40 ?
DALIN
Re: hamišova i30 CDRi 1,6/81kW
Napsal: 17 bře 2014, 20:00
od Dalin
Hamiš :
Chytil jsem postupně všechny závady o kterých se tady na fóru psalo včetně toho, že jsem zůstal 2x viset s nepojízdným autem. Na auto, které nemělo najeto ani 60 tis. a neměl jsem jej ani 2 roky, docela síla. Naštěstí jsem navštěvoval servisy které všechny chyby postupně napravily. I30 jsem následně prodal jednak proto, že jsem nechtěl trnout co se mi vysype příště ale hlavně jsem potřeboval vyměnit naftu za benzín z důvodu změny místa zaměstnání a tím i charakteru ježdění. Jeden týden jezdím 50 km do práce a 50 zpět, druhý týden 6 km do práce a pak popojíždění po městě.
Další věci mimo závad, které mi vadily na i30:
- skřípění, křupání brzd - dostávají se tam nečistoty
- otravné pípání - např otevřené dveře když stojím na místě
- nepříjemně modré podsvícení tlačítek - např vypínač senzorů
- když dojde voda v ostřikovači otravný a vracející se symbol i po přepnutí
- nefukční PP - neumí spočítat spotřebu a navíc neumí česky
- nefunkční přední senzory
- tuhý chod plynového pedálu
- za celou dobu jsem si nenašel optimální polohu za volantem
- nevím proč se přisvěcuje do zatáček i při vyšších rychlostech kdy je to zbytečné
- mezipodlaha která omezuje velikost kufru - nevím proč nejde jednoduše snížit nebo vyjmout
- široký přední sloupek omezující výhled zejména šikmo vlevo
- nastavování tuhosti posilovače které je vlastně k ničemu
- blbě fungující automatické stěrače a hilholder
- i v zimě při vytopení na požadovanou teplotu na mne fouká studený vzduch proboha proč?
- měkký lak
- jednou jde řadit super podruhé zadrhává jako kdyby jsem nedostatečně mačkal spojku
- hlučnost od kol
Ježiš napsal jsem toho nějak moc, ale stejně tak by jsem mohl napsat plno kladných věcí i když by jich bylo podstatně míň.
Na další věci přijdeš až když jezdíš něčím jiným a máš přímé srovnání.
Závady které jsem měl ani neuvádím, protože to jsou věci které řeší záruka.
Re: hamišova i30 CDRi 1,6/81kW
Napsal: 17 bře 2014, 20:15
od idam.i
Tuším si mal auto s pondelka po ťažkom weekende.
No možno to bolo auto z prvej série alebo pod. Je fakt,že tebe sa toho nazbieralo dosť.I keď modré podsvietenie,otravné pípanie,symbol ostŕikovače, nevím proč se přisvěcuje do zatáček i při vyšších rychlostech apod. su celkom zábavné.
Re: hamišova i30 CDRi 1,6/81kW
Napsal: 17 bře 2014, 20:20
od Dalin
To jsem neuváděl jako závady ale co mne prudilo.
Re: hamišova i30 CDRi 1,6/81kW
Napsal: 17 bře 2014, 20:30
od mkr
Moje komentáře z mého pohledu za výtkou
Další věci mimo závad, které mi vadily na i30:
- skřípění, křupání brzd - dostávají se tam nečistoty -
zatím jsem nic takového nezaznamenal
- otravné pípání - např otevřené dveře když stojím na místě -
stačí zhasnout světla (že by upozornění, že svítíš?)
- nepříjemně modré podsvícení tlačítek - např vypínač senzorů -
věc vkusu, mě nevadí
- když dojde voda v ostřikovači otravný a vracející se symbol i po přepnutí -
ano je možno řešit lépe
- nefukční PP - neumí spočítat spotřebu a navíc neumí česky -
souhlas
- nefunkční přední senzory -
nemám instalovány, nemohu posoudit
- tuhý chod plynového pedálu -
věc vkusu, mě nevadí
- za celou dobu jsem si nenašel optimální polohu za volantem -
s polohou nemám problém, pro mne vyhovující
- nevím proč se přisvěcuje do zatáček i při vyšších rychlostech kdy je to zbytečné -
nevadí mi to, že by výtka jen aby něco bylo?
- mezipodlaha která omezuje velikost kufru - nevím proč nejde jednoduše snížit nebo vyjmout -
podlaha ve výšce nakládací roviny mě naopak vyhovuje
- široký přední sloupek omezující výhled zejména šikmo vlevo -
souhlas, ale podobné je to i O2
- nastavování tuhosti posilovače které je vlastně k ničemu -
opět výtka jen aby něco bylo?
- blbě fungující automatické stěrače a hilholder -
nemám problém, funguje standardně
- i v zimě při vytopení na požadovanou teplotu na mne fouká studený vzduch proboha proč? -
nepozoruji, subjektivní dojem?
- měkký lak -
co je to měkký a tvrdý lak? Další výtka aby něco bylo?
- jednou jde řadit super podruhé zadrhává jako kdyby jsem nedostatečně mačkal spojku -
zatím nepozorováno
- hlučnost od kol -
souhlas
Obecně mi to přijde, že musíš za každou cenu najít, co ti vadilo na i30, jen aby sis odůvodnil, jak dobře jsi udělal přechodem na "Lva"
nebo jsi měl smůlu a "chytil" nepovedený kus - ale ty jsou i u jiných automobilek, bohužel auta v této cenové kategorii je opravdu jen "spotřebka" a každý model má svoje mouchy.
Takže si užívej svého vymodleného "Lva" ze Španělska a nad zaostalý
se už povznes
Re: hamišova i30 CDRi 1,6/81kW
Napsal: 17 bře 2014, 20:45
od Dalin
- otravné pípání - např otevřené dveře když stojím na místě -
stačí zhasnout světla (že by upozornění, že svítíš?) měl jsem zhasnuto!
- mezipodlaha která omezuje velikost kufru - nevím proč nejde jednoduše snížit nebo vyjmout -
podlaha ve výšce nakládací roviny mě naopak vyhovuje, někdy se hodí větší objem
- široký přední sloupek omezující výhled zejména šikmo vlevo -
souhlas, ale podobné je to i O2
- podobné určitě ne u i30 klidně přehlídneš auto
- blbě fungující automatické stěrače a hilholder -
nemám problém, funguje standardně - nefunguje standartně někdy funguje a někdy ne což platí pro oba
- i v zimě při vytopení na požadovanou teplotu na mne fouká studený vzduch proboha proč? -
nepozoruji, subjektivní dojem? ano subjektivní opravdu na mne foukal studený vzduch
- měkký lak -
co je to měkký a tvrdý lak? Další výtka aby něco bylo?- měkčí než je obvyklé ale to mám i na Acentu
Obecně mi to přijde, že musíš za každou cenu najít, co ti vadilo na i30, jen aby sis odůvodnil, jak dobře jsi udělal přechodem na "Lva"
určitě ne, a ten lev ještě není prověřenej
nebo jsi měl smůlu a "chytil" nepovedený kus - ale ty jsou i u jiných automobilek, bohužel auta v této cenové kategorii je opravdu jen "spotřebka" a každý model má svoje mouchy.- smůla v tom taky byla
Takže si užívej svého vymodleného "Lva" ze Španělska a nad zaostalý
se už povznes
[/quote] díky užívám
si to u mne žehlí Accentem
Re: hamišova i30 CDRi 1,6/81kW
Napsal: 17 bře 2014, 21:21
od miroska
není to tu náhodou o Hamišově crdi?Někteří by si měli jít na fora o jejich autech
Re: hamišova i30 CDRi 1,6/81kW
Napsal: 18 bře 2014, 08:51
od Mr. HYUNDAI
adam.i píše:Mr.HYUNDAI ani moc nie.Myslíš,že Golf,Octavia a Rapid je to isté ?
Pokial pripustíš,že nie,tak potom Rapid je dvojča Leonu.
Alebo veríš ,že Octavia je v triede s i40 ?
Primárně mi není jasné proč sem motáš Simply Never, ale budiž. Sice se velice nerad bavím s lidmi bez elementární znalosti problematiky o jasně definovaných problémech, ale budiž. Nicméně si neodpustím poznámku, že by to chtělo doplnit si v oboru segmentace trhu vzdělání. Nevím co děláš a je mi to jedno, ale fakt blbě snáším, když mě, který se auty na profesionální úrovni živí přes 20 let poučuje a prudí někdo, kdo nemá pořádek v základních věcech.
V tuto chvíli jsou podstatné segmenty A-D (tabulkové zobrazení to bohužel neumí, mezery to nedrží a tabelátor také
).
Segment
VW Seat Škoda
A - mini vozy i10 Up! Mii Citygo
B - malé vozy i20 Polo Ibiza Fabia
Rapid
C - nižsí střední třída i30 Golf Leon
Octavia
D - střední třída i40 Passat Superb
Toliko poněkud zjednodušený přehled v podstatných segemntech. Pokud bys tomu alespoň trochu rozumněl, tak bys taky hned věděl, proč Rapid je uveden "mezitřídně". Stojí totiž primárně na podvozku Pola (přední část je jeho platforma), ale celkovou délkou se snaží dostat do segmentu "C". Golf, Leon a Octavia stojí na platformě MQB, která byla zatím použita výhradně pro vozidla segmentu "C", Octavia je stejný případ jako Rapid, na "menší" platformě je postavené delší auto.
Abych to uzavřel. Právě kvůli tomuto mrhání času s amatéry jsem před lety tohle fórum opustil a jsem nucen konstatovat, že se situace vůbec nezlepšila, spíše naopak. Takže toto fórum opět opouštím. Pokud by mi někdo z adminů chtěl prozradit jak zrušit uživatelský účet na tomto fóru, nechť tak prosím učiní prostřednictvím registrovaného emailu.
Re: hamišova i30 CDRi 1,6/81kW
Napsal: 18 bře 2014, 18:48
od hamiš
Přátelé,
děkuji všem za názory a postřehy, kterých si velice vážím a rozšířily mi o trochu více znalosti.
Fakt je ten, že co uživatel a řidič i30 to jiný názor a jiné zkušenosti.
Mě osobně co se týče výtek ve výpisu u Dalina vadí jen třeba hluk od kol, jinak
nemám s ostatními výtkami problémy a jak zde bylo psáno, je to věc názoru.
Myslím si, že žádné auto v této cenové relaci relacích není ideální, aby vyhovovalo každému řidiči.
pro Mr.HYUNDAI: nemusíš se hned prudit a odsuzovat nás, že jsme bez elementárních znalostí. Jsme jen pouze uživatelé a řidiči, kteří si zde na fóru předávají svoje zkušenosti a žádají o případnou radu
když mají nějaký problém. Pokud jak píšeš se o auta zajímáš, tak bys nás měl pochopit a s větší trpělivostí nám vše vysvětlovat a radit a ne hned rušit členství.
Tož tak.
Re: hamišova i30 CDRi 1,6/81kW
Napsal: 18 bře 2014, 19:20
od idam.i
Mr. HYUNDAI si ostrý ako paprika,ale buď trochu tolerantný k amatérom.Chápem delenie do tried,dokonca aj tuším prečo vznikla podtrieda Rapid.No nechápem,aký je principialny rozdiel medzi RAPIDom (podla teba trieda B) a LOENom (podla teba trieda C ),Bolo by mi celkom lúto,keby si opustil fórum,lebo prevádzkuješ viac áut a tým pádom máš viac skúsenosti.No keď ťa tak uráža moja(čoby amatéra) prítomnosť na fóre,tak s tým moc nenarobím.Pekný deň.
Re: hamišova i30 CDRi 1,6/81kW
Napsal: 19 bře 2014, 14:55
od Dalin
idam.i píše:Mr. HYUNDAI si ostrý ako paprika,ale buď trochu tolerantný k amatérom.Chápem delenie do tried,dokonca aj tuším prečo vznikla podtrieda Rapid.No nechápem,aký je principialny rozdiel medzi RAPIDom (podla teba trieda B) a LOENom (podla teba trieda C ),Bolo by mi celkom lúto,keby si opustil fórum,lebo prevádzkuješ viac áut a tým pádom máš viac skúsenosti.No keď ťa tak uráža moja(čoby amatéra) prítomnosť na fóre,tak s tým moc nenarobím.Pekný deň.
Jen trochu vybublal.
Jaký je rozdíl mezi Rapidem a Leonem? Asi stejný jako rozdíl mezi Thálií a Meganem. Rapid má přední nápravu z Fabie a zadní z OI, je užší, má starší typy motorů atd. Zjednodušeně řečeno je to natažená Fabie.
Leon sdílí stejnou platformu, nápravy, motory, převodovky a mnoho jiného s Golfem, Octavií III a Audi A3.
Překlopeno na Hyundai modely: Rapid je protažená i20 s velkým kufrem, Leon je i30.
Re: hamišova i30 CDRi 1,6/81kW
Napsal: 19 bře 2014, 18:23
od mkr
No zmatek v tom asi udělali hlavně Španělé, když menší auto než je Leon, pojmenovali po původně větším vozu.
A tak je nyní Toledo sourozencem Rapidu - dalo by se říci, že je to dvojče
A Leon je trojče spolu s G7 a O3