Stránka 13 z 24

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 20 črc 2016, 11:26
od Axel.Foley
idam.i píše:Takže GDI nie je nafta :?: :shock:
Konečně víš, co máš pod kapotou :mrgreen:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 20 črc 2016, 11:35
od Amalfi
Ale ze mu to do ted jezdi, kdyz tam tankoval naftu :)

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 20 črc 2016, 11:42
od JirkaN
... a jak by mu to teprve jelo, kdyby tam nalil benzín ... :mrgreen:

tyhle univerzální motory GDI (Gasoline or Diesel Inject) jsou prostě nepřekonatelný ... =D>

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 20 črc 2016, 11:49
od Axel.Foley
:mrgreen: =D>

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 20 črc 2016, 12:24
od snike
JirkaN píše:Já vím, že GDI má CVVT jako MPI má CVVT.
Ale chyba je právě v názvu příspěvku GDI proti CVVT ... Mělo to být GDI vs. MPI
Pokud vim, tak GDI je Dual CVVT a MPI jen CVVT ;)

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 20 črc 2016, 13:12
od only_one
a GDI je v podstatě taky MPI :D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 20 črc 2016, 13:39
od JirkaN
snike píše:
JirkaN píše:Já vím, že GDI má CVVT jako MPI má CVVT.
Ale chyba je právě v názvu příspěvku GDI proti CVVT ... Mělo to být GDI vs. MPI
Pokud vim, tak GDI je Dual CVVT a MPI jen CVVT ;)
Nevím jak u starších modelů, ale současná motorizace má D-CVVT jak u GDI, tak i MPI.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 20 črc 2016, 13:42
od JirkaN
only_one píše:a GDI je v podstatě taky MPI :D
To máš pravdu. Více bodové vstřikování je oboje. Jen MPI stříká před ventilem a GDI za ventilem resp. přímo do válce .

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 20 črc 2016, 13:58
od only_one
takže správně by se měl jmenovat topic GDI vs konvenční nepřímovstřikované MPi :-D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 20 črc 2016, 14:53
od JirkaN
Stačilo by GDI vs. MPI ... :D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 20 črc 2016, 17:29
od only_one
nestačilo, Gdi je taky Mpi

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 20 črc 2016, 21:31
od JirkaN
Ale MPI není GDI ... :D
Tak by stačilo :hyu: i30 1,6 GDI D-CVVT 99kW vs. :hyu: i30 1,6 MPI D-CVVT 88kW .....?

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 20 črc 2016, 22:02
od idam.i
JirkaN píše:... a jak by mu to teprve jelo, kdyby tam nalil benzín ... :mrgreen:

tyhle univerzální motory GDI (Gasoline or Diesel Inject) jsou prostě nepřekonatelný ... =D>
Snažím sa to poctivo striedať.Raz naftu,raz benzín,len nikdy neviem čo som dal posledne. :-k
Už na to kašlite, čo proti čomu,veď každý vie,že GDI je BEST. =P~ :D/ :mrgreen:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 20 črc 2016, 22:32
od Alf6
JirkaN píše:
only_one píše:a GDI je v podstatě taky MPI :D
To máš pravdu. Více bodové vstřikování je oboje. Jen MPI stříká před ventilem a GDI za ventilem resp. přímo do válce .
Proto aditivace Vifem bude u MPI prinosnejší :D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 21 črc 2016, 07:25
od only_one
to alfe nemáš až tak pravdu, protože nepřímovstřikovaný CVVT motor na karbonové úsady nijak zvlášť netrpí. Motor byl po 170 000km bez nějakých extra úsad.
Naopak Gdi je továrna na karbon a vif by minimálně ve spalovací komoře mohl tenhle bordel a jeho sbírání oddálit.