Stránka 13 z 51

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 07 pro 2017, 11:42
od Axel.Foley
Za posledních cca 1500 km o žádné regeneraci nevím... z dřívějších pozorování bych to taky viděl na cca 30 km. Délka regenerace asi bude záviset i na zaplnění filtru, někomu se možná vyskytnou vhodné podmínky a filtr začne regenerovat na dolní hranici, tak to trvá kratší dobu. S větší zaplněností zase déle.

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 09 pro 2017, 14:31
od martinrozsy
Když jsem se v servise ptal, tak mi řekli, že regenerace trvá 20 minut. Dál mám vysledovano, že auto v zimě začne regenerovat až po ujetí 450-500km, v létě naopak častěji. Zde moje poznačené regenerace při jakém stavu tachometru začala a kdy skončila. Sledování pravidelně přes mobilní aplikaci Torque. 42 187-42 216 km venkovní teplota 3°C teplota katalyzátoru 595-635°C 42 720-42 750 km. 43 140-43 164 km 43 664km 43 814-43 844 km. 44 227-44 247, 44 667-44 698km. 45 103-45 129, 45 417-45 432, 45 537-45 557, 45 984-46 014 km. 46 623-46 641 nedokončená 46 767-46 798km, 47 104- 47 135km,47 400km,47 772km,48 104-48 134km,48 410km,48 846-48 862km,49 267-49 283km,49 725-49 752km,50 190-50 196km nedokončená,50 345-50 375km,50 877-50 907km,51 380-51 390km. Je to sledování regenerací za celý rok .

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 09 pro 2017, 19:18
od Chasnik
Jseš pečlivej =D> Máš v Torque nastavený alarm na nějakou hodnotu čidla? Já ho pustím občas, když mám podezření, ale mít to puštěný furt, to bych musel mít tlf věčně v nabíječce, Torque docela žere baterku.
A mám to podobně, zhruba co 500 km a cca 25 - 30 km.

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 10 pro 2017, 18:08
od martinrozsy
Mívám pravidelně spárovaný telefon s autem a aplikací Torque. Žádný alarm nastavený nemám, pouze sem tam za jízdy mrknu v otevřené aplikaci jakou právě ukazuje teplotu katalyzátoru, protože mi neukazuje teplotu DPF filtru. Nevím jestli zaregistrovali i ostatní , že palubní počítač už ukazuje teplotu chladící kapaliny zahřátou na provozní teplotu,ale podle aplikace má v tu dobu motor zatím ( teď nevím jistě ) 70 nebo 75°C. Podle aplikace sleduji a čekám kdy bude opravdu zahřátý motor na provozní teplotu. Nevim jak ostatním,ale mě aplikace nevyčte aktuální teplotu motorového oleje.

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 10 pro 2017, 19:01
od Chasnik
Já teplotu oleje načtu, ale appka data z OBD špatně čte, takže zahřátý olej má podle Torque cca 70 stupňů. A stejně je to s DPF-kem, běžná teplota -39, při rege od -37,3 do -37,8 :)

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 22 pro 2017, 17:49
od melonsvk
Bohuzial, necte ich zle. :mrgreen: Mam 1.6 CRDI 100kw v Ceede a v zime sa mi malokedy olej dostane nad 70 stupnov, jedine ked tomu nakladam dlhsie do kopca stupne teplota nad 80, cestou dole po chvili zas spadne na 65 :roll: Cez leto to byva cca 80-85 stupnov.

Olej sa v zime paradoxne viac zahreje pri nizsich rychlostiach, ked nie je taky silny napor studeneho vzduchu.

A k regeneraciam - interval mam cca. 300-350km, trva vzdy nejakych 15-20 minut a od toho sa odvijaju kilometre, na dialnici ubehne logicky viac kilometrov ako v dedinach a okreskach.

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 22 pro 2017, 20:24
od petzl62
Jo takový malý zázrak jménem alobal na chladiči v mrazech-to je věc :idea: :wink:

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 22 pro 2017, 23:42
od idam.i
Stačí poriadny kartón.Elegancia trošku utrpí,ale funkčnosť na 100%. :D/

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 23 pro 2017, 07:35
od Vendelín
No hlavně nezapomeňte ten alobal,nebo karton sundat,když teplota vzduchu vyleze nad "0". Z vlastní zkušenosti-oprava motoru na BMW 316i (E 30) stála 60 000 Kč.

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 23 pro 2017, 09:37
od Chasnik
melonsvk píše:Bohuzial, necte ich zle. :mrgreen: Mam 1.6 CRDI 100kw v Ceede a v zime sa mi malokedy olej dostane nad 70 stupnov, jedine ked tomu nakladam dlhsie do kopca stupne teplota nad 80, cestou dole po chvili zas spadne na 65 :roll: Cez leto to byva cca 80-85 stupnov.
No tak to není dobrá zpráva, v podstatě pořád jezdím s neprohřátým olejem. Vlastně jsem ho asi poprvé zahřál až teď ve středu, když jsem byl s vozíkem pro zboží a jel jsem z HK do Polné s 1,1 tunama za zadkem. V těch kopcích od Chrudimi na Ždírec vylezl olej na 93, dost se zvedla i teplota nasávaného vzduchu. Z běžných 10 do vylezlo až na 50 stupňů, asi bylo pod kapotou horko :wink: . Ale chladicí kapalina v pohodě, termostat pořád cykloval mezi 84 - 95, jako při běžné jízdě.

Na druhou stranu, EGR většinu času zavřenej, tak se snad aspoň trošku proluftovaly kanálky v motoru :)

Vážně myslíte, že zakrytí chladiče něco udělá s teplotou oleje? Kde je vlastně v 1.6 CRDi chladič oleje? Přiznám se, že jsem se o to doteď nezajímal...

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 23 pro 2017, 12:24
od melonsvk
Nuz, moderny diesel uz zdaleka nie je na trasy do 50km. Mne sa teraz v zime olej dostane nad 60 stupnov az po dobrych 20-25km. Najhorsie je to ked musim za studena hned na dialnicu, drzat to prvych 20km na 110-115 mi trha zily. ](*,) Na druhej strane, tie riedke sirupy co tam leju maju dobru mazivost uz pri relaitvne nizkej teplote, takze 60 mu snad staci. A aspon sa neprepaluje ked tomu clovek riadne nalozi ;)

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 23 pro 2017, 16:12
od thornych
S CRDi nemám žádné zkušenosti (vlastním GDI, ale vlastně jezdí s ním takřka výhradně manželka), ale u Octavie III TDi s kterou jezdím já se i v zimě teplota oleje pohybuje okolo 90C. Při delší cestě po dálnici není problém 97C - 102C - 105C

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 23 pro 2017, 16:31
od Chasnik
melonsvk píše:Nuz, moderny diesel uz zdaleka nie je na trasy do 50km. Mne sa teraz v zime olej dostane nad 60 stupnov az po dobrych 20-25km. Najhorsie je to ked musim za studena hned na dialnicu, drzat to prvych 20km na 110-115 mi trha zily. ](*,) Na druhej strane, tie riedke sirupy co tam leju maju dobru mazivost uz pri relaitvne nizkej teplote, takze 60 mu snad staci. A aspon sa neprepaluje ked tomu clovek riadne nalozi ;)
Ale já to mám do práce 75 km a trasy pod 50 jezdím skutečně málo a když už, tak přes den se zahřátým motorem. Teď přemýšlím, jestli by mi to zakrytí pomohlo...

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 27 pro 2017, 13:26
od martinrozsy
Hlavně bych doporučil když už si zaděláte chladič něčím, nechte aspoň odkrýtý ten malý vpravo chladič (mezichladič stlačeného vzduchu sání od turba) ať si nesnižujete zbytečně výkon motor. Vím že je docela malý a moc toho určitě neschladí,ale i přesto bych tento chladič nezakrýval. :)

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Napsal: 12 led 2018, 08:44
od bianco.sabbioso
Má na funkci a četnost vypalování vliv "nějaké" aditivum co se dá koupit speciálně pro podporu DPF filtru? Třeba toto:

https://aditiva.heureka.cz/liqui-moly-5123-1-l/#

https://ebezo.cz/ochrana-filtru-pevnych ... 5148-250ml