Stránka 13 z 58

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 13 lis 2017, 20:46
od idam.i
Deegr je muž dvoch tváry. :wink:

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 13 lis 2017, 20:49
od Alf6
Deegr...zdravicko sousede :)

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 13 lis 2017, 21:30
od helou
petzl62 píše:No 40km za 35 minut...rychlé počty docela,ne?
A u Deegra bych se fakt defenzivní jízdy s N neobával,to fakt nee :mrgreen:
Jo docela rychle da sa to. Inak tebe ta ako vychadza s DCT? Priblizne.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 13 lis 2017, 21:56
od petzl62
Moje spotřeba je v podpisu-průměrná od srpna,dle tankování...a sedí i s palubním počítačem :wink:
Momentálně chladno a zimní kola trošku kazí spotřebu :roll: #-o

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 13 lis 2017, 22:27
od shawt
Kazi a jaka jsou tedy cisla?

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 13 lis 2017, 22:36
od Deegr
Nko si nekupuji, abych jezdil na spotřebu :lol: Ale jsem zvědav, jaká tam budou padat čísla v záběhu, určitě se pak podělím :mrgreen:
Já náhodou jezdím slušně, většinou, když není nálada, nebo jsem unaven... Však můj soused Alf vám to potvrdí, už mě potkal a až se divil, jak jsem jel slušně :lol:

Dokonce jsem i předjížděl, felicii s kárkou, nebyl jsem nejpomalejší :lol: Ten motor jezdí vážně parádně, je lepší ve všech parametrech, než 1.6 GDI. Uvidíme, jak to bude s životností motoru, ale je to Hyundai, ne VW koncern, takže bych se ani toho nebál. Nyní má bratr už nějakých 4000 km a zjistil jsem zajímavou věc.
Proti 1.6 T-GDI ze Ceedu GT je motor nastaven více na spodek. Už kolem 2500 rpm, možná i dříve, tlačí turbo svoje maximum 1.2 baru, s rostoucími otáčkami tlak postupně klesá. U Ceedu to bylo naopak. Plný tlak, také 1.2 baru dosahoval až po překročení 4000 rpm. 1.4 T-GDI má pak už kolem 1.1 baru a dál klesá.
Jen taková zajímavost, co jsem vypozoroval, když jsem si připojil OBD adaptér.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 14 lis 2017, 10:16
od asd111
Deegr píše:Nko si nekupuji, abych jezdil na spotřebu :lol: Ale jsem zvědav, jaká tam budou padat čísla v záběhu, určitě se pak podělím :mrgreen:
Já náhodou jezdím slušně, většinou, když není nálada, nebo jsem unaven... Však můj soused Alf vám to potvrdí, už mě potkal a až se divil, jak jsem jel slušně :lol:

Dokonce jsem i předjížděl, felicii s kárkou, nebyl jsem nejpomalejší :lol: Ten motor jezdí vážně parádně, je lepší ve všech parametrech, než 1.6 GDI. Uvidíme, jak to bude s životností motoru, ale je to Hyundai, ne VW koncern, takže bych se ani toho nebál. Nyní má bratr už nějakých 4000 km a zjistil jsem zajímavou věc.
Proti 1.6 T-GDI ze Ceedu GT je motor nastaven více na spodek. Už kolem 2500 rpm, možná i dříve, tlačí turbo svoje maximum 1.2 baru, s rostoucími otáčkami tlak postupně klesá. U Ceedu to bylo naopak. Plný tlak, také 1.2 baru dosahoval až po překročení 4000 rpm. 1.4 T-GDI má pak už kolem 1.1 baru a dál klesá.
Jen taková zajímavost, co jsem vypozoroval, když jsem si připojil OBD adaptér.
Me se zda ze u 1.4T je plneni posunute trochu vic nahoru,obzivne to hodne az u 4000ot.Ve spodku mi to prijde tak trochu jako atmo.Mozna je to jen muj subjektivni dojem,ale i 1.0T se mi zdalo,ze turbo foukalo vic od zdola..

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 14 lis 2017, 11:29
od Axel.Foley
Deegr: Opravdu pohodová jízda s touto spotřebou.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 14 lis 2017, 12:14
od Deegr
asd111: Právě že ne. Mě to až překvapilo, jak to hezky jede odspodu. Proto jsem to napíchl na OBD, abych se podíval na tlaky turba a opravdu tláčí už dole naplno. Možná je to tím, že brachá jezdí na Vervu 100 a díky vyššímu oktanovému číslu si motor může dovolit v nižších otáčkách vyšší plnící tlak, aniž by docházelo k předčasnému samovznícení, tzv. klepání.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 14 lis 2017, 13:49
od asd111
Muj tip na spotrebu N je neco kolem 8l pokud se bude motor nudit :-) Ve meste pak jeste o trochu vic.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 14 lis 2017, 15:25
od Tudy
helou píše:Asi tych 40km bolo dole kopcom... Len by ma zaujimala priemerna rychlost.
Přesně tak, Klatovy jsou v nadmořské výšce cca 440 m a Plzeň jen lehce nad 300 m. Z Plzně do Klatov by ta spotřeba byla k šesti litrům, ale i tak dobrý :) Průměrná rychlost kolem 70 km/h.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 14 lis 2017, 15:59
od Mr. HYUNDAI
Jsme tu tací co občas dokážeme s těmi foukačkami čarovat :lol: . Ale čučel jsem jak mi auto začalo chlemtat na zimních gumách :( .

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 14 lis 2017, 19:03
od shawt
vetsi valivy odpor, to je jako by jsi do auta nalozil nake zavazadla...to rikam porad..poweeeer
...proto mam 1,6 :-k

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 14 lis 2017, 19:06
od Chasnik
Mr. HYUNDAI píše:Jsme tu tací co občas dokážeme s těmi foukačkami čarovat :lol: . Ale čučel jsem jak mi auto začalo chlemtat na zimních gumách :( .
A na kolik to foukáš? Teď nemyslím turbo, ale gumy :)

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 14 lis 2017, 19:42
od Mr. HYUNDAI
Po předchozích zkušenostech používám dálniční tlak, tedy pro plně zatížené auto.