Stránka 13 z 14

Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr

Napsal: 26 čer 2018, 13:46
od Deegr
Protože se mi ten okruh líbí. Má všechno, dlouhé táhle zatáčky, ve kterých má Nko na výjezdu klidně i 170 km/h, to třeba na Mosteckém okruhu nezažiješ. Stejně jako táhlá pravotočivá zatáčka, ve které pak musíš ze 140 km/h na brzdy.Je to mnohem větší výzva tam zajet slušný čas a Brno je oproti SlovakiaRingu jednotvárný. Prostě pořád skoro stejné 90° zatáčky, to mě moc nebavilo.

Ten Civic Type-R nemusel jet naplno, i když tomu dával slušně. Měl jsem co dělat ho dojet. :?
Ono si stačí hlídat záda a pokud někoho budeš předjíždět, tak v klidu, nehnat se tam hlava nehlava před něj, ale radši si pičkat na bezpečné místo. Na tom videu je to hlavně ze začátku vidět, že radši zvolním a nehrnu se před ně za každou cenu. Pak je riziko dost malé, že se něco stane. Chce to používat hlavně hlavu. Nejsem tam proto, abych všechny předjel, ale proto, abych si užil Nko na samém limitu, užil si rychlou jízdu a ne zbytečně riskoval.

Třeba ten kluk v tom stříbrném BMW 335i tam byl poprvé a i na jeho jízdě bylo vidět, že ten okruh moc nezná a jel celkem agresivně. Také nedokončil ani první kolo.... potom jsem s nim mluvil. Říkal, že jsem ho vyhecoval a že mě neměl hned zpět předjíždět, když mě jsem ubral za tím Ceedem GT.
Prý to měl dokonce upravené na nějakých 360 koní...

Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr

Napsal: 26 čer 2018, 15:43
od Axel.Foley
Deegr: Je vidět, že jsi si to užil =D>

Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr

Napsal: 26 čer 2018, 20:26
od Deegr
Axel: Náramně, byl to opravdu zážitek k nezaplacení. Vřele všem doporučuji. Stojí to opravdu za to. Konečně mám auto, u kterého jsem ve druhém kole neprošlápl brzdový pedál až na podlahu #-o Ty brzdy u Nka jsou vážně k neutahání. A že jsem je opravdu nešetřil :lol: Teplota byla kolem 21°C a jedině, co se přehřálo, byly ty pneumatiky :lol: Nku okruhové radovánky vážně nijak nevadí. Opravdu nekecali, když tvrdili, že Nko zvládne i okruhové nasazení, včetně brzd.

Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr

Napsal: 27 čer 2018, 07:28
od Alf6
Tudy píše:Já dal nakonec přednost nanokeramice (NANO CERAMIC PROTECT 9H 2018) před voskováním a zatím spokojenost, mám to nanesené 2 měsíce, otázkou je deklarovaná výdrž 3 roky, věřím že při dobré péči to vydrží max 1-2 roky. :-k

https://rucnimytiplus.cz/ochrana-laku/
Dneska jsem odvezl Nko na dvoufázové voskování, které bude dokončené v sobotu, kvůli 12. hodinám tvrzení vosků. Za příplatek se budou voskovat dokonce i disky. Vosk by měl vydržet až rok, tak jsem na to zvědav. Když tak bych Nku dopřával tuto proceduru každý půl rok, na podzim a na jaře. Určitě pak sem hned nahodím fotky, jak Nko vypadá. Chtělo by to najít nějaké hezké místo na fotky :-k
Pokud si sami chcete auto nablejskat a navoskovat, tak je dobrej Sonax BSD. Auto budete mit hotove během 15 minut. Vydrž je nadstandartni - jedna se totiž o syntetiku, odvadi skvele vodu a cena je kolem cca 300 Kc. Sam ho mam a doporucuji naredit ještě destilovanou vodou. V této cenove hladine není nic lepšího, rychlejšího a univerzalnejsiho. Muzete klidne vrstvit a obsah baleni vydrží klidne i rok a nebo vice..podle toho jak často ho pouzivate.

Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr

Napsal: 19 črc 2018, 17:22
od Deegr
Zítra po 12.00 h budu v Chomutově. Nebude se tam také zde ve stejnou dobu někdo nacházet? Dáme pokec, či snad závod/sprint? :twisted:
Dejte vědět :D/

Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr

Napsal: 20 črc 2018, 07:44
od Regolo
A kde presne?
Ja sice musim byt doma drive, ale pokud odjedu driv z prace (Most) tak bych to i stihnul.
Jses takova nase legenda pres N, skoro prvni v Cechach, cenime to. =D>

Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr

Napsal: 20 črc 2018, 12:01
od Axel.Foley
Deegr přesto jedno "nej", co se týče i30N, má - nejvíc přispívá se svými zkušnostmi a poznatky 8)

Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr

Napsal: 20 črc 2018, 12:52
od Deegr
Já jsem teď momentálně na ulici Na Moráni.
Legenda určitě nejsem :) Spíš jsem ken měl trošku štěstí, že jsem byl první :D/

Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr

Napsal: 20 črc 2018, 16:11
od Deegr
Výlet do Chomutova a zpět znamenal odběr 6.4 litru. Cesta po i27 z Plzně na Žatec je dost kopcovitá, žádné rovinky a cestou zpět běžela i klima. Do Chomutova jsem dorazil dokonce za 6.1 a brzdou provozu bych se neoznačil. Spíše taková jízda na pohodičku.
20180720_154452-1024x576.jpg
20180720_154452-1024x576.jpg (84.02 KiB) Zobrazeno 2183 x
Měl jsem se tam sejít s Rogalem, ale to bohužel kvůli časové tísni nedopadlo #-o
Tak z nudy jsem si změřil zrychlení z 0-100 km/h a nejspíše i díky těm vysokým teplotám se gumy krásně přilepily k asfaltu a Nko vystřelilo na stovku pod 6 sec. :shock:
20180720_150611-1024x576.jpg
20180720_150611-1024x576.jpg (101.79 KiB) Zobrazeno 2183 x

Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr

Napsal: 20 črc 2018, 16:46
od idam.i
To je už slušná dynamika. =D>

Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr

Napsal: 20 črc 2018, 17:17
od Axel.Foley
Deegr: Slušné zrychlení =D>

Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr

Napsal: 12 srp 2018, 00:06
od Mirus30
Deegr, tak konecne nejaka inspirace pro tebe, vypada to na lidi co vedi co delaj.....

https://youtu.be/A5mGO66SpTw

Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr

Napsal: 12 srp 2018, 07:57
od Deegr
Nad tím RaceChipem jsem také přemýšlel, ale Seltino mi to rozmluvil. Navíc to jejich zlepšení ze 100-200 km/h o 0.4 sec vypadá spíše k smíchu. Čekal bych podstatně lepší výsledek u auta s výkonem přes 310 koní...

Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr

Napsal: 12 srp 2018, 09:30
od Mirus30
No uprime, kolik bys cekal zlepseni, sami tam rikaji ze tovarni vykon byl o neco vyssi, tzn narust dejme tomu 30 koni, v te rychlosti a pri tech odporech co tam jsou to nemuze byt buhvico. Ale ta finalni uprava na cca 320 koni, kde to zkrati ten cas o necelou vterinu je myslim zajimava.
Libi se mi i ten zvuk po ty uprave :twisted:

Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr

Napsal: 12 srp 2018, 12:11
od Deegr
Čekal bych něco obdobného, jako u Ceedu GT, kdy BSR slibovalo nárůst výkonu o 32 koní. Tedy něco podobného, co slibuje RaceChip, kdy rozdíl z 0-200 km/h byl asi nějakých 5 sec. Rozdíl 0.4 sec je pomalu k smíchu. Tohle by prostě nebylo ani poznat. Právě v těch rychlostech nad 100 km/h by měly být ty rozdíly největší a zde je téměř rozdíl 0 ](*,) Vyhozené peníze za mě.

EDIT: Řekl bych to asi takhle. Pokud se chlubí tím, že navýší výkon na úroveň Civicu Type-R, tak bych také očekával obdobnou dynamiku. Tedy 0-200 km/h kolem 18 sec. Ale tady je to stále kolem 21 sec. 320 koní jede prostě jinak. Je to stále prostě jen oblbovací krabička, která se klasické úpravě nevyrovná. Vlastně ani nepřiblíží #-o