Stránka 13 z 27
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Napsal: 07 zář 2019, 12:54
od Boryš
A já jezdím za 7,5, zatím... Asi jsem koupil nějakýho zgarba. A nebo jezdím úplně blbě.
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Napsal: 07 zář 2019, 12:58
od Stringo
i40 je v podstatě 10let staré auto, proběhli tuším 3 facelifty, ale základ je pořád stejný. Příští rok by měl přijít nový model. Jinak je to fajn koráb.
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Napsal: 07 zář 2019, 12:59
od Mr. HYUNDAI
Boryš píše:A já jezdím za 7,5, zatím... Asi jsem koupil nějakýho zgarba. A nebo jezdím úplně blbě.
Přijeď na kafe, projedu svojí testovací trasu a uvidíme co nám to ukáže
.
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Napsal: 07 zář 2019, 13:10
od Boryš
Díky za nabídku, ale z prostředka Moravy je to trochu dálka...
A počítač by ukázal (u mě) něco mezi 6,2 až 7 (v závislosti na profilu, stylu jízdy, a i počasí) - ca o litr míň, jak jsem již zmiňoval.
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Napsal: 07 zář 2019, 14:26
od Mr. HYUNDAI
Že bych zase vykouzlil na PP spotřebu začínající čtyřkou
. Když budeš mít cestu kolem, dej vědět
.
To Espero: Konečně jsem měl čas si přečíst reportáž z výletu -
! Moc díky.
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Napsal: 10 zář 2019, 22:00
od Espero
Deska v půl čtvrté odpoledne telefon od Lennera, že je auto hotové. Tak jsem tam vyrazil (auto na druhém konci prahy - na Stodůlkách samozřejmě, myslím to náhradní) a v 17 hod. jsem si I 30 převzal. Po prvních 55 km od nich domů, bych řekl, že je to línější, ale myslím, že se to postupně začalo usazovat a taky mám podle počítače dojem, že to méně trošku žere, tak 0 1-2 deci. Vynuloval jsem si třetí úroveň - info o jízdě. No a taky to tak nějak divně smrdělo, jako by se něco pálilo, volal jsem zpátky a prý je to normální, nový katalyzátor se prý musí vypálit, po 100 km to prý zmizí. No nevím, u nového vozu se nepálilo a nesmrdělo nic. Ale protože to 2 týdny stálo a nejezdilo, časově jsem měl přejeto asi 300 km, teď mám naopak asi 300 km volných. Pořád zápasím s tím leasingovým limitem-průměrně můžu denně ujet 57,5 km včetně sobot a nedělí.
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Napsal: 11 zář 2019, 07:13
od Axel.Foley
To není moc velký nájezd
Jinak doufám, že auto již bude v pořádku.
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Napsal: 11 zář 2019, 07:49
od Espero
20 tisíc ročně, podle smlouvy o leasingu. Větší nájezd - dražší leasing.
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Napsal: 11 zář 2019, 11:39
od Axel.Foley
Ano, o tom všem vím, před nějakou dobou jsem studoval podmínky. Vzhledem k mým kilometrům hodně nereální záležitost.
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Napsal: 11 zář 2019, 12:48
od Georges
Nicméně, pokud uzavřu smlouvu s leasingovou společností, která mě limituje, kolik kilometrů smím ročně najet, do toho bych nešel v žádném případě.
Proč himlhergotdonevetrkrucajselement takovéto smlouvy podepisujete ?
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Napsal: 11 zář 2019, 13:04
od Espero
Protože to jinak nejde, jsou takhle ty smlouvy od leasingovky postavené. Mohl jsem si vůz koupit za své (anebo částečně na dluh), jenže bych musel vydat, já nevím, 550 (celá cena) anebo 400 tisíc (při úvěru) třeba a pak po nějaké době, třeba těch 5 letech mohl vůz prodat a dostat nějakých 45 % ceny zpět. V podstatě na konci je to jedno, utratím sumárně nějakou částku za vůz a provoz a ta částka se od sebe u leasingu ani koupi moc neliší. Jenže ty peníze, které na začátku neutratím mi někde nesou jakýsi úrok a poskyytují mi možnost alternantivních příležitostí v životě. A za dobu používání mě leasing stojí 52% ceny vozu. Leasing nabízí projezd 20 tisíc jako standardní řešení, jiné nájezdy jsou méně výhodné, ale s leasingovkou dohodnutelné. Když jsem si analyzoval, kolik ročně jsem jezdil s bývalým vozem (Dacií), tak za poslední 2 roky mi vyšlo, že 19 600 a 19 800 km, takže by to mělo odpovídat mým potřebám dlouhodobě naměřeným, akorát je to nutné trochu průběžně hlídat, protože při přejezdu limitu km se za každý kilometr pak připlácí, a dost nevýhodně. Neohrožuje mě to, mám 3 vozy a i když nepočítám, že bych jezdil s veteránem pro běžné účely, jsem schopný to překročení km korigovat použitím třeba Peugeotu, který je můj a se kterým jezdím někde mezi 8-10 tis. ročně jen pro rekreační účely. Takže asi tak.
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Napsal: 20 zář 2019, 21:35
od Espero
Dneska jsem musel narychlo do Plzně a tak cestou zpátky jsem si konečně trošku a poprvé I 30 rozjel, abych poznal, co dokáže. Podařilo se mi to rozjet na tachometru těsně nad 180 km/h, pak už jsem musel zmírnit, zadrhl jsem se o vozy přede mnou. Ale na podlaze jsem plyn neměl, myslím, že bych to vytáhl v pohodě až na 200, což by znamenalo něco kolem 190 v reálu odhadem, jen jsem potřeboval delší kus volné dálnice, než jsem měl k dispozici. Po výměně toho katalyzátoru je auto jak vyměněné, jede jako dělo. Přestalo to konečně smrdět, vypalovalo se to a po zastavení z toho šel šedý kouř, jako by to hořelo, to trvalo dobře prvních 300 km po opravě.
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Napsal: 21 zář 2019, 19:16
od idam.i
Super,tak si konečne môžeš auto poriadne užiť.
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Napsal: 23 zář 2019, 19:53
od kyrmon
Odedneška mají v Lidlu ty utěrky na kůži
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Napsal: 23 zář 2019, 20:09
od Axel.Foley
Díky za tip.