Stránka 13 z 13
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Napsal: 04 pro 2020, 22:53
od dibarbora
Dal si to na parádu... toto TZ mám aj ja... z dlhodobého hľadiska je super, že celá pohyblivá mechanika je na guli, “dieru” stačí udržovať trochu namazanú a uzavretú upchávkami. Nevýhoda je, že treba dávať bacha pri cúvaní nad obrubník... je síce vyššie ako tlmič, ale citeľne znižuje svetlosť pod nárazníkom... aspoň u mňa na i30 pred fl...
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Napsal: 04 pro 2020, 23:00
od Chasnik
Ta díra má výhodu, že je z druhé strany ucpaná. Předtím jsem měl TZ od HOOKu a tam byla vzadu průchozí, takže i když jsem měl na druhé straně krytku, tak se to zasíralo. Věčně jsem to čistil a mazal, ale občas byl problém kouli i tak vyndat. Snad to teď půjde líp, krytku jsem u všech TZ poctivě nasazoval...
Mám strach o tu zásuvku, je to trošku níž než ten profil, asi fakt vykoumám nějakou tu sklopku...
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Napsal: 04 pro 2020, 23:51
od Stringo
Podívej se sem, jak to mám já. Taky mám zásuvku na pevno a nikdy jsem ji neutrhl. Nebál bych se toho vůbec.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 68#p565068
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Napsal: 05 pro 2020, 09:55
od Chasnik
No tak to máme zhruba tak stejně. Podle té páčky napravo tipuju, že máš AUTOHAK. Já zatím každou zásuvku drbnul, nikdy se nerozpadla, ale šrámy utrpěla. Když pak někde u zákazníka zajíždíš s těžkým přívěsem na neupravém terénu (u novostaveb se okolí baráku většinou dělá až naposled), tak tam máš různé terénní zlomy a nejnižší bod auta si je najde, kór když je daleko za nápravou.
A taky se přiznám, že když parkuju na kolmo k chodníku, tak radši zacouvávám, abych při výjezdu směrem dopředu měl lepší výhled. Takže se občas stalo, že se konec tažného opřel o obrubník. I když u Albína se toto riziko snižuje hned ze dvou důvodů: zaprvé při couvání vidím krásně přes kameru, kde je nárazník a obrubník, takže si lépe najdu bod, kde zastavit. A zadruhé, už nemusím striktně couvat, také díké té kameře při vyjíždění slušně vidím. Sice nemám ty boční radary, ale parkovací kamera má široký úhel záběru a pokud se z boku blíží auto, tak ho docela včas vysleduju. Já jsem věděl, proč tu kameru chci
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Napsal: 05 pro 2020, 12:22
od Stringo
Ty jo, typ nevím co mám, bylo to montované ještě před předáním auta od dealera. Kameru mám taky a je super (radary by byly fajn, bohužel ve skladových autech nebyly).
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Napsal: 05 pro 2020, 14:00
od Axel.Foley
Chasnik: Klobouk dolů, jsi šikula
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Napsal: 21 pro 2020, 20:08
od Chasnik
Tak je to s tím zamykáním a odemykáním čím dál více pomotané, nejen, že nemáme centrál v klíčku, ale ta logika otevírání občas překvapí:
Bug č. 1: Při vypnutí motoru a otevření dveří řidiče se odemknou všechny dveře. Při otevření zadních dveří se otevřou jenom ty. Avšak pokud se otevřou první zadní dveře, tak potom už řidičovy dveře neodemknou zbytek. Příklad: vezu dcerku do školy, zaparkuju před školou a ona otevře první PZ dveře (už má důvěru a na své straně odblokovanou dětskou pojistku). Já vylezu a chci z PP sedačky vytáhout aktovku, ale ejhle ... zamknuto
Pokud otevřu první dveře já, tak je to OK.
Bug č. 2 - rádio: Mám nastaveno vypnutí rádia při vypnutí zapalování a otevření dveří. Pokud po zdechnutí motoru zapomenu vytáhnout klíček, vystoupím z auta a zavřu LP dveře, následně z druhé strany (od spolujezdce) klíček vytáhnu a zamknu, tak se všechny dveře skutečně zamknou, ale rádio zůstane hrát.
Na druhou stranu, tuto zvláštnost reklamovat nebudu, protože je to zatím jediná známá cesta, jak mít zapnuté rádio při vypnutém zapalování. Takže když dcerka čeká v autě na parkovišti u školky, než vyřídím tu mladší, tak jí tam alespoň může něco hrát. Jinak jsem nepřišel na to, jak rádio zprovoznit bez klíčku. GD i FD to umělo bez problémů, C-Max měl tzv. "One-hour mode". Jestli by to šlo nastavit např. v Engineering Modu, tak by to bylo fajn.
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Napsal: 21 pro 2020, 20:27
od Mr. HYUNDAI
Bug č. 2 není na reklamaci, takhle to v PD funguje od začátku
. Myslím, že se pak vypne za 15 minut
.
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Napsal: 22 pro 2020, 06:50
od Axel.Foley
Chasnik: Zkus fintu - sedni si do auta bez klíčku v zapalování a zkus asi 10x (možná méně
už nevím
) po sobě zmáčknout kolečko hlasitosti rádia, jakoby jsi chtěl rádio zapnout. Podařilo se mi takhle náhodou v Tucsonu aktivovat zapínání rádia při vypnutém motoru a bez klíčku, předtím to také nešlo. Bohužel, jak píše Mr.
, asi po 15 minutách se vypne kvůli aktivní ochraně baterie proti vybití.
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Napsal: 30 led 2021, 20:20
od Chasnik
Díky za radu, vyzkouším. Na Fordu jsem měl "One hour mode". A to automatické vypnutí je rychlejší, když dávám dcerku do školky a ta druhá čeká v autě, tak než se vrátím, tak už je rádio vypnuté. Takže odhaduju 5 minut.
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Napsal: 30 led 2021, 21:46
od petzl62
Bohužel, daň za "inteligentní" dobíjení
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Napsal: 31 led 2021, 10:07
od Chasnik
Stejně by mě zajímalo, jak dlouho by muselo rádio hrát, aby vycuclo baterku.
Když chcípneš auto a necháš klíček v zapalování, tak rádio hraje furt, akorát každou chvíli (nevím jestli je interval 3 nebo 5 minut) hlásí rádio výstrahu vybití akumulátoru, ale prostě hraje furt.
Je možné, že právě v Engeneering Mode by šlo tento interval vypnutí nastavit, ale na svém rádiu jsem se do něj prostě nedostal, návodů jsem zkoušel plno.
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Napsal: 31 led 2021, 10:24
od Axel.Foley
U Tucsona TLE před FL ne, tam se rádio vypne při vypnutém motoru bez ohledu na to, zda je klíč v zapalování nebo ne. Interval je stejný.
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Napsal: 14 úno 2021, 16:12
od Stringo
Já poslouchal rádio 3h (čekal jsem na děti na tancování) a na pohodu, klíček v první poloze bez nastartovaného motoru. Na Octavii jsem měl Soundsystém s 12ti repro a zesilovačem a tam jsem taky neměl problém, i když jednou po celém dnu, co jsem poslouchal na zahradě se automaticky vyplo a hlásilo vybití baterie, ale stejně jsem nastartoval, takže to vypnulo všechno včas...