Stránka 13 z 17

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 30 kvě 2024, 18:24
od mozecek
stary smart / FL style - tam velky cenovy rozdil nevidim, mam pocit ze posledni cenik byl 514 za kombi smart, ted je tam 519 fl style (pricemz je tam teda bezklickove reseni, digitalni stit apod) .. osobne me fakticky rozdil 4 tisice vubec nedrazdi a nazev produktu je mi fuk

vetsi problem bych videl 81kW vs 70kW a to me i vede k otazce na zajemce o NLine DPI :D 70kW a 17ky kola .. tak hura na okruh 8) to bude vypadat jak auto v nouzaku :P ja se za DPI v kopci stydim uz ted - vzadu krasny difuzor s fake vyfukama a vypadam jak klobouk co neumi slapnout na plyn

FL zcernal a rozdily k Nline jsou minimalni, myslel sem ze tam budou lepsi sedacky ale ty jsou tam stejne (lepsi jsou az v NLine Premium)

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 30 kvě 2024, 19:09
od dibarbora
Nikto príčetný, kto potrebuje/očakáva aj nejakú bezpečnostnú rezervu v rámci dynamiky vozidla si nekúpil 1,5DPI v 81kW prevedení a rovnako si nekúpi ani 70kW prevedenie bez ohľadu na výbavu.
Komu bude stačiť aj "statická" prezentácia športového vzhľadu auta, prípadne to má na 15km okruh denne a nič viac, tak tomu postačí aj tých 70kW... predpokladám, že to bude mať importér trochu aj preskúmané, či je šanca predávať aj také "divočiny"....

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 31 kvě 2024, 06:28
od Axel.Foley
dibarbora: Osobně si myslím, že trh je pro takové "divočiny" dostatečný.

Mimochodem, rád bych věděl, co za matroš berou dizajnéři kol. Jsou čím dál ošklivější, a to nejen u :hyu: (viz třeba Citroen, Peugeot, Škoda, ...) :evil:

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 10 čer 2024, 22:55
od Odjinud
Jsem porad myslel, ze ty fotky aut jsou za jizdy a kola jsou tudiz rozmazana, a ono ne... :-) No, nechtel bych je... ale zase se treba budou mit krast, treba je tak hnusny delaj schvalne :-)

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 11 čer 2024, 07:22
od dibarbora
Skôr by som v tom videl optimalizáciu Cx..

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 23 čer 2024, 15:42
od Z.ED
K tem 70 kW po FL (hatch na 16 kolech) .. jede to v podsate stejne jak pred FL. Ten rozdil bude nejspis schovany nekde nad 6000 rpm.

Obe auta jeste v zajezdu (pred faceliftova verze vyrobena nekdy v dubnu 2024).

Cena ve stylu s cypruss green metalizou lehce pod 500k. Vybava s predfaceliftem se uplne srovnat neda, trochu to rozhazeli takze bud clovek koupi trochu levneji a neco mu chybi nebo priplati a ma toho vic).

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 24 čer 2024, 10:09
od willy50
Co buzerační fičury, jaké tam jsou a jak se jich zbavovat?

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 24 čer 2024, 13:35
od i30mpact
Jo to by mě taky zajímalo. Velmi se mi líbil způsob, jakým je řešené vypínání omezovače ve FL Tucsonu, je to v i30 podobné (stačí dlouhý stisk tlačítka na volantu)?

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 25 čer 2024, 19:27
od Srandista
Podla minitestu na Svet motoru (na Voyo) je to velky spatny, tapkaniu po displayi uz sa clovek nevyhne (nakolko je treba vypnut upozornovac rychlosti aj drzanie v pruhu), a obe funkcie uz na volante nemaju samostatne tlacitka.

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 26 čer 2024, 21:14
od mozecek
tak sem koukl na tu reportaz - uz volne na nova.tv ... a pan byl vtipnej:
"vypnuti asistentu vydrzi naveky, ... nebo do vypnuti motoru, podle toho co nastane driv" :roll: :lol:
pry je na asistenty cudl na volantu, ale ten jen vyvola nabidku na displeji kde se jednotlive vypina ](*,)
jinak to bylo velmi zoufale jak hodnoceni tak uvahama - testoval Nline na 18kach a pry je to tvrdy [-o<

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 27 čer 2024, 07:08
od Gandalf0007
Držení v pruhu jde vypnout na volantu, resp. oba systémy, LKA i LFA.
Jediné, kvůli čemu lezu do menu, je ISLA, a ano, to se dá nastavit na přes rychlý přístup (oblíbené), takže jsou to 3 kliky. Navíc, když se nastaví hlasitost upozornění na nejmenší, a hraje trochu nahlas rádio, dá se s tím v pohodě žít. Ale opruz to je, ne že ne.
A jo, na těch 18" je to tvrdší, ale tragédie to rozhodně není (mám Nline kombi)...

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 27 čer 2024, 09:20
od Odjinud
Tak jsem to videl nazivo a rozdíly jsou:

- kola (16'') jsou hnusnejsi, ale az zas ne tolik,
- maska je leskla, prijde mi o neco subjektivne hezci,
- loga jsou vetsi a jakoby z kusu plechu, za me horsi,
- vsechny modely maji celni svetla uz jen LED (plus), tim ovsem nemaji ty hezke sipkovite blinkry, co mam ja jakozto pritel zarovek (minus),
- hagusy a ploutvicka anteny jsou v leskle tmave barve, ne stribrne,
- v zakladu je jen digi palubka, nekonfigurovatelna,
- nizsi vykon u atmosfery, asistent sledovani rychlosti.

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 30 čer 2024, 20:10
od Z.ED
willy50 píše: 24 čer 2024, 10:09 Co buzerační fičury, jaké tam jsou a jak se jich zbavovat?
Start stop stejne jako predtim na tlacitku v levo od volantu. Hlidani pruhu (LKA) podrzet 3s na volantu, jedno tuknuti zapina/vypina drzeni uprostred pruhu (LFA).

Sledovani rychlosti je v menu tj. v mem pripade klik na volantu pro vyvolani menu a pak tusim 2x tuknout na display, ale pamatuje si to nastaveni hlasitosti takze to ani nevypinam, na nejnizzsi hlasitost to pres radio to prakticky neslysim, u noveho superba a kodiaqu je to otravnejsi. Proti skodovce, ale chybi moznost nastavit kdy se to ma aktivovat (u skodovky lze nastavit az pri prekroceni o 5km tusim).
Ostatni asistenti na stejne obrazovce.

Taky to vizualne upozornuje na STOPky, prednost v jizde, obytne zony a tak .. coz je nekdy fajn.

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 30 čer 2024, 20:36
od Z.ED
Gandalf0007 píše: 27 čer 2024, 07:08 Držení v pruhu jde vypnout na volantu, resp. oba systémy, LKA i LFA.
Jediné, kvůli čemu lezu do menu, je ISLA, a ano, to se dá nastavit na přes rychlý přístup (oblíbené), takže jsou to 3 kliky. Navíc, když se nastaví hlasitost upozornění na nejmenší, a hraje trochu nahlas rádio, dá se s tím v pohodě žít. Ale opruz to je, ne že ne.
A jo, na těch 18" je to tvrdší, ale tragédie to rozhodně není (mám Nline kombi)...
ty tri kliky jsou, pokud vim, normovane od EU .. tak mi to alespon rikali v jine automobilce. Takze se s tim musime naucit zit, nebo nekupovat nove auta.

Re: Nova generacia/facelift i30

Napsal: 01 črc 2024, 08:13
od motorol
Občas kouknu na recenzi nejakeho auta a poslední dobou se některé chlubí tím, ze maji jeden cudl na deaktivaci otravnych asistentů, takze kolik kliku a kde nikdo nepredepisuje, jen, ze to má byt zaple po každém nastartování. Ale jestli se vse vypne na 1 zmacnkuti cudla nebo 50 kliku na matlakovi nikdo nepredepisuje.