"Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: "Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
Zkoušel jsem porovnat dvě prémiové nafty, Shell V power Diesel a Nová Verva Diesel. Celkově to u mě vyhrála Verva Diesel, spotřeba ve městě se mi po cca 500 km pohybuje na 4,8l/100km, stejný způsob jízdy se s V-Powerem pohyboval asi o 0,3-0,4 l/100km výše. Nehledě na tom že se mi zdá i trochu svižnější. A cena asi o 2 Kč na litr levnější(cca před měsícem, nevím jak teď)
Hyundai Accent 2009 1,5 CRDi, Elegance + boční airbagy, Ebony Black, folie 75/25%, L: Alu Ronal R46 ET 38 7x16" Bridgestone Turanza ER300 205/45/16, Z:origo plech 14" Bridgestone LM-20 185/65/14
- Reklama
Re: "Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
tak jestli muzu do debaty pridat nazor
-tak v zakladni palivu ma aditivovanou naftu jen OMV,(mozna Sheel ale neni to overene) u ostatnich spolecnosti je jen zakladni norma dle te nejake ČSN letni -zimni
-u paliv se zvysenym cetanovym cislem (BiPower,Verva diesel aj.)je jiz zminene cetanove cislo +aditiva na vylepseni vlastnosti paliva.
- ta zakladni norma je jako byste kupovali auto v holem zakladu,takze doplnky(prisady) si musus doplatit.
-to ze je nekdy nekvalitni benzin nebo nafta je jedno s druhym,nekdy dopravce(spatna vyplachnuta cisterna-veze topny olej neb neco jineho a pote nabere naftu)a nestesti v podobe spatneho paliva je na svete.
pak se podivejte jak casto benzinove pumpy odkaluji nadrze umistene v zemi,kdysi se to delalo pred kazdym spustenim cisterny do nadrze v zemi nebo 1 mesicne ,dnes prijede cisterna a jen se doplnuje,takze ty sracky jsou asi kde-v nasich nadrzich a pak se divis ze auto skube netahne ap.
a pak taky zalezi jaka je spolecnost ktera vlastni cerpacku,kdo pozna kdyz majitel necha dovezt 15.000l kvalitni nafty a primicha do toho 5.000 l bionafty nedej boze 1000 l vody(znam i takove pripady) a prodava to pod stejnou cenou jako naftu-hlavne ze ma zisky a to uz nemluvim o tom zasranym biolihu co se musi pridavat ze zakona do paliv,kdo ti zaruci ze ho tam je jen 5% nebo kolik je ta norma.ze ho tam neni vic.(a toto muze byt treba i u OMV aj. vyhlasenych kdyz ji v pronajmu soukromnik)
-u benzinu je to same v bledemodrem
takze shrnuto,kdyz tankujes tak se modlis zes natankoval dobre palivo a ze to neznici motor a proto preventivne je treba pridavat aditivum jak do nafty tak benzinu,jiste stoji to penize ale spolehat se na nejaky stitek na stojanu na kterem je bla bla bla a pak mit problem s motorem -to rozhodne nechci.
mozna nekteri budou oponovat,ze to tak neni apod reci,-mozna je mozna ne- ale bohuzel toto je politika statu a on ztoho ma nejvetsi zisky,tak proc by pak ČOI mela zverejnovat cerpacky kde je spatny benzin.uz jste videli aby zlodej rval chytte zlodeje-ja ne.
-tak v zakladni palivu ma aditivovanou naftu jen OMV,(mozna Sheel ale neni to overene) u ostatnich spolecnosti je jen zakladni norma dle te nejake ČSN letni -zimni
-u paliv se zvysenym cetanovym cislem (BiPower,Verva diesel aj.)je jiz zminene cetanove cislo +aditiva na vylepseni vlastnosti paliva.
- ta zakladni norma je jako byste kupovali auto v holem zakladu,takze doplnky(prisady) si musus doplatit.
-to ze je nekdy nekvalitni benzin nebo nafta je jedno s druhym,nekdy dopravce(spatna vyplachnuta cisterna-veze topny olej neb neco jineho a pote nabere naftu)a nestesti v podobe spatneho paliva je na svete.
pak se podivejte jak casto benzinove pumpy odkaluji nadrze umistene v zemi,kdysi se to delalo pred kazdym spustenim cisterny do nadrze v zemi nebo 1 mesicne ,dnes prijede cisterna a jen se doplnuje,takze ty sracky jsou asi kde-v nasich nadrzich a pak se divis ze auto skube netahne ap.
a pak taky zalezi jaka je spolecnost ktera vlastni cerpacku,kdo pozna kdyz majitel necha dovezt 15.000l kvalitni nafty a primicha do toho 5.000 l bionafty nedej boze 1000 l vody(znam i takove pripady) a prodava to pod stejnou cenou jako naftu-hlavne ze ma zisky a to uz nemluvim o tom zasranym biolihu co se musi pridavat ze zakona do paliv,kdo ti zaruci ze ho tam je jen 5% nebo kolik je ta norma.ze ho tam neni vic.(a toto muze byt treba i u OMV aj. vyhlasenych kdyz ji v pronajmu soukromnik)
-u benzinu je to same v bledemodrem
takze shrnuto,kdyz tankujes tak se modlis zes natankoval dobre palivo a ze to neznici motor a proto preventivne je treba pridavat aditivum jak do nafty tak benzinu,jiste stoji to penize ale spolehat se na nejaky stitek na stojanu na kterem je bla bla bla a pak mit problem s motorem -to rozhodne nechci.
mozna nekteri budou oponovat,ze to tak neni apod reci,-mozna je mozna ne- ale bohuzel toto je politika statu a on ztoho ma nejvetsi zisky,tak proc by pak ČOI mela zverejnovat cerpacky kde je spatny benzin.uz jste videli aby zlodej rval chytte zlodeje-ja ne.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
Nikdy jsem žádné aditivum ,či jiné s...y do benzínu nelil a nechápu lidi(ani ve svém okolí nikoho neznám),kteří by do benzínu cokoliv míchali.Vyjímku tvoří opravdu stará auta(např.Š-120),kde je dobré přilévat náhradu olova,na mazání ventilů.Ani nevypláchnutá cisterna od nafty,benzínu nevadí(oproti,jak správně píšeš opaku,kdy do zbytku benzínu,nalejí do cisterny naftu -to máš pravdu,to jsou ta stojící naft.auta na Shellkách-viz.TV).Přilévání vody do benzínu-to jsi nemyslel vážně .To by fakt nejelo,cukalo........a druhý den by mohl čerpadlář zavřít,protože by tam už nikdy nikdo nejel. Že smíchá naftu s bionaftou,vyjetým olejem a podobnými "aditivy",to je jiná.Protože to auto alespoň pojede,ale bůh pomáhej motoru(což čerpačku nezajímá,oproti zisku,hlavně když se mu to rozsype mimo benzínku ).
Jak už jsem tady psal-benzín beru všude(mimo malé pumpy JZD )-tím myslím od Makra,přes Tesco až po Benzinu,Shell.Potřebuji,načerpám,NIKDY NIC nepřilévám a s benz.auty jsem v posledních 25 letech neměl problém s palivem.Aut se zbavuji,když mají najeto přes 200t.km,takže motorům,jak vidět,je jedno u které čerpačky beru benzín-jsou v pohodě i bez přídavných srágor.
Jedinný horší benzín,na který jsem kdy narazil po celé Evropě-byl u Slovnaftu ve Svitavách(nevím,zda je takový na všech jejich čerpačkách,protože od té doby je Slovnaft mimo můj zájem)-auto necukalo,ale prostě nejelo/netáhlo.Připadal jsem si,jako když mám najednou o litr menší objem motoru. :DU druhého auta začaly při každém sešlápnutí,či kopci tlouct ventily-po načerpání u Parama-obě auta opět v pohodě.
Vzhledem k testům kvality paliv,se naopak řidičům naftových aut nedivím,že různé přísady přidávají,protože čerpadla,vstřiky...jsou na kvalitu nafty dost háklivá.Takže v tom případě to chápu,ale do benzínu NIC domíchávat není třeba a ani nepatří
Jak už jsem tady psal-benzín beru všude(mimo malé pumpy JZD )-tím myslím od Makra,přes Tesco až po Benzinu,Shell.Potřebuji,načerpám,NIKDY NIC nepřilévám a s benz.auty jsem v posledních 25 letech neměl problém s palivem.Aut se zbavuji,když mají najeto přes 200t.km,takže motorům,jak vidět,je jedno u které čerpačky beru benzín-jsou v pohodě i bez přídavných srágor.
Jedinný horší benzín,na který jsem kdy narazil po celé Evropě-byl u Slovnaftu ve Svitavách(nevím,zda je takový na všech jejich čerpačkách,protože od té doby je Slovnaft mimo můj zájem)-auto necukalo,ale prostě nejelo/netáhlo.Připadal jsem si,jako když mám najednou o litr menší objem motoru. :DU druhého auta začaly při každém sešlápnutí,či kopci tlouct ventily-po načerpání u Parama-obě auta opět v pohodě.
Vzhledem k testům kvality paliv,se naopak řidičům naftových aut nedivím,že různé přísady přidávají,protože čerpadla,vstřiky...jsou na kvalitu nafty dost háklivá.Takže v tom případě to chápu,ale do benzínu NIC domíchávat není třeba a ani nepatří
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: "Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
Souhlasím s Bořkem a to je snad poprvé, co jsem na Hyundaiclubu
Když jsem měl fedu 1,6, tak jsem za celý 1,5 roku nepřidal ani kapku nějakého aditiva. Přece jenom benzín víc zkousne, oproti naftě, která je moooc háklá na kvalitu. Za celou dobu jsem koupil 1 plechovka "čističe" motoru od karbonu (200Kč), což není braáno jako aditivum a nemělo ani podobné vlastnosti. Po koupi accenta jsem hnedka od začátku začal používat Super aditiv od VIFu a když zapomenu, je to znát...autu se nechce. Co se týče kvalit, tankuju cca 90% na Benzině, občas OMV a nebo Eurooil. Co jsem začil, tak máma má 2,5 měsíce starého citróna C3 a brala benzín u Agipu a to auto prostě nejelo a cukalo se, jako před smrtí. Holt, kdo si dneska kupuje diesel, musí počítat s větší údržbou motoru. Do budoucna jsem zvědavej na motory TSI, jak se poperou s kvalitou benzínu.
Když jsem měl fedu 1,6, tak jsem za celý 1,5 roku nepřidal ani kapku nějakého aditiva. Přece jenom benzín víc zkousne, oproti naftě, která je moooc háklá na kvalitu. Za celou dobu jsem koupil 1 plechovka "čističe" motoru od karbonu (200Kč), což není braáno jako aditivum a nemělo ani podobné vlastnosti. Po koupi accenta jsem hnedka od začátku začal používat Super aditiv od VIFu a když zapomenu, je to znát...autu se nechce. Co se týče kvalit, tankuju cca 90% na Benzině, občas OMV a nebo Eurooil. Co jsem začil, tak máma má 2,5 měsíce starého citróna C3 a brala benzín u Agipu a to auto prostě nejelo a cukalo se, jako před smrtí. Holt, kdo si dneska kupuje diesel, musí počítat s větší údržbou motoru. Do budoucna jsem zvědavej na motory TSI, jak se poperou s kvalitou benzínu.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
len jedna mala technicka
benzin v nafte nerobi problem (samozrejme hovorime o rozumnych mnozstvach cca 1l na 40l
naopak je to problem dost zasadny
Preto sa naftove pistole robia s vacsim priemerom aby sa do benzinovej nadrze nedala natankovat nafta.. benzin sa pridava v extremnych podmienkach (v zime) do nafty aby mala lepsiu startovatelnost
to len tak naokraj a ostaneme pri teme ktorou Kde je podla vas to najlepsie palivo
benzin v nafte nerobi problem (samozrejme hovorime o rozumnych mnozstvach cca 1l na 40l
naopak je to problem dost zasadny
Preto sa naftove pistole robia s vacsim priemerom aby sa do benzinovej nadrze nedala natankovat nafta.. benzin sa pridava v extremnych podmienkach (v zime) do nafty aby mala lepsiu startovatelnost
to len tak naokraj a ostaneme pri teme ktorou Kde je podla vas to najlepsie palivo
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: "Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
jjman píše:Zkoušel jsem porovnat dvě prémiové nafty, Shell V power Diesel a Nová Verva Diesel. Celkově to u mě vyhrála Verva Diesel, spotřeba ve městě se mi po cca 500 km pohybuje na 4,8l/100km, stejný způsob jízdy se s V-Powerem pohyboval asi o 0,3-0,4 l/100km výše. Nehledě na tom že se mi zdá i trochu svižnější. A cena asi o 2 Kč na litr levnější(cca před měsícem, nevím jak teď)
Psal jsi, ze pokus jsi delal pred mesicem, slo uz o Vervu s cetanovym cislem 60 a V-Power Diesel s prisadou GTL. Mam za to, ze GTL je od 6. rijna a Verva Diesel 60 je 14 dni stara zalezitost. Ale treba se mylim.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
-
- *
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14 črc 2009, 17:31
Re: "Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
Voda v benzínu je blbost. Už jste to někdy viděli smíchané? Pokud ne, tak si to v půldecovce zkuste. Vodu s benzínem nesmícháte v homogení směs.
Accent 1.4 Active, gold beige, r.v. 2006 5,3 l /100km
Re: "Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
Dnes som bol v cechach a cestou domov som do prazdnej nadrze /dojazd --- cca40km/ natankoval na Benzine naftu Verva za 457kc... To mi ostali $ a nechcel som ich brat domov... To cetanove cislo, je tam citit. Motor ide pekne hladko a nepocujem ventily. 1L nafty 27,50kc = 1,1eur.. U nas vychadza bezna nafta 1,115eur a klepu ventily.. Nafta od Shell V power 1,215 = 30,40kc a na vervu to nema....
Inac preferujem naftu z Rakuska... Tam ide motor tiez pekne a nepotrebujem ziadnu specialnu naftu
Inac preferujem naftu z Rakuska... Tam ide motor tiez pekne a nepotrebujem ziadnu specialnu naftu
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Re: "Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
Ja se tesim azvyzkousi tu GTL V-Power, sice na Vervu nedam dopustit, ale kvalitni naftu vzdycky rad zkusim.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: "Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
GTL v té době ještě nebylo, netvrdím že ano... Ale Verva byla 60tka. Co se týká spotřeby na dálnici tak jsem už dnes taky zkoušel, ne sice s jinou premiovkou, ale oproti obyčejné naftě jsem měl s tou Vervou o 0,5l na 100 km menší spotřebu než obvykle při rychlostech kolem 130km/hod.Hardcam píše:jjman píše:Zkoušel jsem porovnat dvě prémiové nafty, Shell V power Diesel a Nová Verva Diesel. Celkově to u mě vyhrála Verva Diesel, spotřeba ve městě se mi po cca 500 km pohybuje na 4,8l/100km, stejný způsob jízdy se s V-Powerem pohyboval asi o 0,3-0,4 l/100km výše. Nehledě na tom že se mi zdá i trochu svižnější. A cena asi o 2 Kč na litr levnější(cca před měsícem, nevím jak teď)
Psal jsi, ze pokus jsi delal pred mesicem, slo uz o Vervu s cetanovym cislem 60 a V-Power Diesel s prisadou GTL. Mam za to, ze GTL je od 6. rijna a Verva Diesel 60 je 14 dni stara zalezitost. Ale treba se mylim.
Hyundai Accent 2009 1,5 CRDi, Elegance + boční airbagy, Ebony Black, folie 75/25%, L: Alu Ronal R46 ET 38 7x16" Bridgestone Turanza ER300 205/45/16, Z:origo plech 14" Bridgestone LM-20 185/65/14
Re: "Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
Asi pred rokem jsem byl v noci donucen nabrat u jedne nejmenovane benzinky, co ma v logu Papouska. Trasu, kterou s Vervou jezdim za 5.5 litru jsem najednou jel za 8 a ne a ne dolu...nastesti slo jen o naftu za 200Kc.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
jak sem psal..mejlepší je čerpačka doma + samozřejmě aditifum
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
u mna to isti avanti
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: "Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
Avanta vlastni OMV, je to tak?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Čerpačky" alebo kde je podľa vás najlepšie palivo
ja ti nevim karle
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...