Nikdy jsem žádné aditivum
,či jiné s...y do benzínu nelil a nechápu lidi(ani ve svém okolí nikoho neznám),kteří by do benzínu cokoliv míchali.Vyjímku tvoří opravdu stará auta(např.Š-120),kde je dobré přilévat náhradu olova,na mazání ventilů.Ani nevypláchnutá cisterna od nafty,benzínu nevadí(oproti,jak správně píšeš opaku,kdy do zbytku benzínu,nalejí do cisterny naftu
-to máš pravdu,to jsou ta stojící naft.auta na Shellkách-viz.TV).Přilévání vody do benzínu-to jsi nemyslel vážně
.To by fakt nejelo,cukalo........a druhý den by mohl čerpadlář zavřít,protože by tam už nikdy nikdo nejel.
Že smíchá naftu s bionaftou,vyjetým olejem a podobnými "aditivy",to je jiná.Protože to auto alespoň pojede,ale bůh pomáhej motoru(což čerpačku nezajímá,oproti zisku,hlavně když se mu to rozsype mimo benzínku
).
Jak už jsem tady psal-benzín beru všude(mimo malé pumpy JZD
)-tím myslím od Makra,přes Tesco až po Benzinu,Shell.Potřebuji,načerpám,NIKDY NIC nepřilévám a s benz.auty jsem v posledních 25 letech neměl problém s palivem.Aut se zbavuji,když mají najeto přes 200t.km,takže motorům,jak vidět,je jedno u které čerpačky beru benzín-jsou v pohodě i bez přídavných srágor.
Jedinný horší benzín,na který jsem kdy narazil po celé Evropě-byl u Slovnaftu ve Svitavách(nevím,zda je takový na všech jejich čerpačkách,protože od té doby je Slovnaft mimo můj zájem)-auto necukalo,ale prostě nejelo/netáhlo.Připadal jsem si,jako když mám najednou o litr menší objem motoru. :DU druhého auta začaly při každém sešlápnutí,či kopci tlouct ventily-po načerpání u Parama-obě auta opět v pohodě.
Vzhledem k testům kvality paliv,se naopak řidičům naftových aut nedivím,že různé přísady přidávají,protože čerpadla,vstřiky...jsou na kvalitu nafty dost háklivá.Takže v tom případě to chápu,ale do benzínu NIC domíchávat není třeba a ani nepatří