Šmarjá,tak teď se to doopravdy zvrhlo v plácání pí....n a to nemám silná slova rád
.
Mikro říká-cituji-"netahejte sem technické parametry",(které si výrobci určitě necucají z prstu
)a podle něho by asi všichni v Korei i tady na klubu měli sednout na prdel a věřit jak píše "jeho praktické zkušenosti" ,vůbec netušíc o čem mu Mirpie psal
.
Tom píše "než se ti benzín z 1900 ot.sebere,tak nafta bude dávno pryč"
Pro boha,neznám žádného vola,který chce předjet s benzínem a bude mít 1900 ot(to snad může udělat jen někdo,kdo má i v hlavě naftu).Podřadím před předjížděním(a ze stejné rychlosti benz.auto OKAMŽITĚ vystřelí) a bez dalšího řazení a čekání než nafta začne doutnat a začne trochu tlačit turbo
,mám kolonu nebo auto bezpečně,rychle předjetou.
Pokud se mnou Tome nesouhlasíš,že takovéhle výkřiky o porovnání v 1900 ot.atd. jsou pro běžný provoz nesmyslné,tak já navrhuji,že změříme jak ti bude ropák zrychlovat z 5000 ot nebo si můžeš vybrat jestli ti to lépe potáhne a udělat měření zrychlování z 6000ot.-to už bude chlap s benzíňákem doma a ty po jednom testu v prodejně pro nového ropáka
.Takže doufám,že uznáš,že nějaký výkřik o porovnání v 1900ot.je pro běžnou jízdu NORMÁLNÍCH lidí blbost.
Mikra chytlo šílenství měření a má tam rozumnější měření-třeba z té 50 na 100km/h-to má význam,ale né zrychlení z 1900 ot.-k čemu
(Když jsem napsal,že kdyby jste se někdo z teoreticko/praktických chytrolínů-jedná se výhradně o majitele nových Accentů(protože ostatní se srazů účastní,včetně starších modelů Accentů a vždy se sešla super parta-můžu to napsat,protože jsem se jako jediný člen,zůčastnil všech srazů),zůčastnili srazu-ne někde před hospodou,kde se jen plácáte po zádech,jak máte úžasná auta a obdivujete stejné plechy,ale na srazech,kde mimo jiné jezdíme na letiště-bezpečně si vyzkoušet,jak se naše auta chovají a porovnáváme stejné modely-názor CzechJokera,který na žádném srazu nebyl a podle jeho slov-(strana9),jak si sraz představuje,je dobře,že podobní lidé se ho neúčastní a jádro klubu bude určitě rádo,když tu zůstanou jen na stránkách jako teoretici,ale pro ostatní rozumné lidi,je škoda,že si svá tvrzení a POCITY
neověří BEZPEČNĚ v praxi.Jak jsem psal výše-měl jsem už tady podobný spor nafta x benzín s Dantasíkem a na srazu jsme si náš do té doby vzájemný teoretický spor,ověřili,vyzkoušeli a vyřešili v praxi i s přesným měřením radarem(díky Rademu622).Možná by ubylo i pár nehod a zraněných na silnicích,kdyby si majitelé aut zkusili na bezpečném místě(a tím letiště jsou)jak se chová jejich auto při panickém brždění,třeba jen v městské rychlosti,vyhýbací manévry na kužely nebo i max.rychlost,kterou se tady rádi chlubí z běžného siln.provozu(všichni účastníci republ.srazů v Mimoni,mě dají za pravdu,že byl vždy jedinečný zážitek,vyzkoušet dráhu 2400m dlouhou,200m širokou,bez jediné díry,nerovnosti,jak kdo dlouho chtěl,po 3 dny....a okolo stovky metrů jen tráva.Tam nebyl problém třeba s Tiburonem bezpečně jezdit i rychlostmi nad 200km/h.Nebo třeba zkusit si na rovné a široké ploše zatáčku v různé rychlosti,sprint.Tomu považuji za jeden z velkých přínosů srazů,že tam člověk má možnost své auto bezpečně "poznat" .
Tam by třeba i Mexican poznal,jak dlohá je ta vteřina,o které píše jako o bezvýznamné vteřině o kterou má předjíždění s Crdi delší(jak daleko ujede třeba v 100km/h rychlosti-o jaký kus/dobu provede předjíž.manévr dříve/bezpečněji.
Pokud měl někdo výhrady k naší diskusi s Mexicanem,tak tam padlo alespoň pár podložených údajů,ale poslední dvě stránky už jsou jen plácáním vosího hnízda nafty,završené opravdu ukázkovým prohlášením Mikra-netahejte sem technické parametry,...je to moje praktická zkušenost.To hovoří snad za vše.