Stránka 13 z 85

Napsal: 26 kvě 2008, 20:05
od jandaxx
No já měl Elantru 2.0 benzín, výbava GLS/ELEGANCE. Koupeno nové v ČR, původní cena více něž půl mega. Celou dobu po kterou jsem ho vlastnil - 4 roky slušné zacházení, značkový servis. Soukromé auto, které bylo opečovávané. Ale těch závad. Když auto jezdilo, byl jsem spokojen. Rychlé, pohodlné, perfektně vybavené. Po 25 000 se to začalo sypat.
Výčet závad, které si pamatuji.

- nefunkční palubní hodiny - prkotina, neřeším
- dvakrát výměna toho samého ložiska - tedy třetí ložisko na tom samém kole během několika měsíců.
-vyrezlá trubka posilovače, následoval únik kapaliny a odtah
- nefunkční brzdy na cestě - šlápnu na pedál a ten se propadne. Naštěstí se stalo ve městě. Stát se to na dálnici ve 150ti, měl bych pomník. Představ si, že jedeš a dupneš na brzdu a ono nic. Pedál až na podlaze a jen čumíš.
- podělaná převodovka - podřazovat šlo jen s meziplynem. Jinak se auto chovalo, jako kdybych řadil bez spojky- prostě nešlo vyřadit na neutrál
- podělaná jednotka ABS. Začala z ní samovolně unikat kapalina - cena nové je 47 000
- zadřené stěrače v lednu, kdy jsou nejvíce potřeba. Musel jsem je kompletně rozebrat a promazat. V -10C, když sněží a používáš je neustále, je to fakt k nasrání. Ještě že jsem to opravil svépomocí. Nový mechanizmus by byl tak za 5 000
- prasklé svody - mění se i s katalyzátorem cena ? celkem legrace 37 000
-urezlý výfuk. Po tak málo KM je to zvláštní
A teď to nejhorší. Po 86 000 se podělal motor. Jedu ze Slovenska a z ničeho nic mi začalo klepat do spojkového pedálu. Asi jako když do brzdy klepe ABS. Tak jsem pomalu dojel domů a dal auto do servisu. Po rozebrání se zjistilo, že jsou v háji ložiska na klice, klika a vybroušený blok motoru. Cena opravy byla stanovena na 130 000. Takže jsem to prodal a koupil nový auto. Prostě jsem měl smůlu. Moje Ela byla sráč, že to svět neviděl. Ale ani tak jsem proti Hyundíku nezahořknul a chodím se dál. Tak Ti přeji, abys měl méně smůly než já.
Myslím, že takhle poruchovou Elantru snad nikdo neměl. Proto to tady sleduji s nadhledem a občas do někoho, kdo je absolutně oddaný tomu svému vozu, rýpnu. Koupil jsem japonce, tak snad budu mít víc stěstí.

Napsal: 27 kvě 2008, 00:51
od Borek
Jandaxx-to o ničem nic neříká(snad jen,že jsi narazil na špatný kus-stejně šťastnou ruku má můj soused,ten ať koupil,co chtěl-TV,auto-Renault Megan,ledničku atd...vše nové,tak měl všechny věci do týdne v servisu a na všem mraky závad,naposledy si koupil Philips DVD-vložil první disc,po 30vt. rána,kouř :shock: a jako vždy :lol: ,hned druhý den běžel zpět do prodejny s vyhořelým DVD :( ).
Ťuk,ˇtuk,ťuk-Tiburon je můj první Hundík a nemůžeme si ho s celou rodinou vynachválit :!: Totální spokojenost a SPOLEHLIVOST :!: A co se servisáků týká,když nějakého hňupa vyhodí z jedné dílny,narazíš na něho za týden u jiné automobilky :( .Také jsem při montáži zamykání zpátečky narazil na hňupa mechanika v Korecaru HK a když jsem viděl namontovaný Medvěd blok,tak jsem měl chuť mu přerazit ruce,zapojit na moji žádost zapalovač na stálé napětí(kvůli DVD pro děti v zadu) byl pro ně neřešitelný úkon :roll: a když jsem přes půl roku chodil a prosil o objednání střeš.nosiče,na který jsem jim dal i obj.číslo a po tlf.rozhovoru jsem věděl,že ho mají ve skladu v Praze,mě stále v Korecaru Hradec Králové tvrdili,že ho nelze objednat :? .Tak jsem se jednoho dne naštval a zajel do Hyundaie SAS v České Třebové(menší servis i prodejna)a nestačil jsem se divit jejich vstřícnosti a rychlosti :shock: .Stř.nosič jsem měl do týdne a zapalovač přepojený za chvíli.Dokonce zjistili,že mě v rámci gar.prohlídky měli v HK přidat nějaké plast.držáky brzd.trubek a nedodali,tak mě je zdarma i po záruce namontovali v Č.Třebové.Tím chci říci,že když člověk někde narazí na neochotné a levé hňupy,tak to neplatí všude.Neumí opravit,neochota....jsou to moje utracené peníze a já je raději dám těm ochotným a šikovným :!:Když pominu špatnou zkušenost s hňupy z HK,tak mám s Hyundaiem,jako výrobkem pouze dobrou zkušenost,s maximální spolehlivostí :!: a spokojeností. :wink:

Napsal: 27 kvě 2008, 07:45
od jandaxx
Já ale proti Hyundíkům nic nemám. Sám jsem konstatoval, že jsem měl smůlu. Nijak jsem na značku nezanevřel. Beru to sportovně. Prostě jsem si koupil jiné auto a je to. A ohledně přístupu servisu jsem měl ty nejlepší zkušenosti. Chodil jsem do AP Butovice a vše bylo v pořádku. Přístup servisu, ochota, rychlost při řešení reklamací. Nikdy jsem s nimi neměl problém. Některé věci řešeny zdarma i po záruce. Jenom to auto byl neuvěřitelný sráč. Takže, já tady nijak nešpiním značku, jak se Ti možná zdá. To bych sem asi nechodil, i když už mám něco jiného.

Napsal: 27 kvě 2008, 13:38
od Borek
Jasný,rozumím a je to v pohodě. :wink:

Napsal: 27 kvě 2008, 21:08
od David C3
už chci auto 8)

Napsal: 27 kvě 2008, 23:11
od vojtop
David C3 píše:už chci auto 8)
Sa ti nedivím... :lol:

Napsal: 28 kvě 2008, 06:46
od rokolo
No vidíš, pro mne ta představa, že mi pořád rozebíraj a skládaj nový auto je hrozná.........ale jde i o to, komu to projde rukama.

Napsal: 28 kvě 2008, 07:06
od ZdeněkSvoboda
David C3 píše:už chci auto 8)
Davide, vydrž!!!
Držím pěsti, ať už to máš zpět!!!

Napsal: 28 kvě 2008, 07:21
od David C3
právě že nic nerozebírají jen čekají až příjde nová jednotka pak ji vymění..

Napsal: 28 kvě 2008, 07:54
od rokolo
Tak si mohl prozatím jezdit se starou jednotkou a přistavit to až dostanou tu novou.....

Napsal: 28 kvě 2008, 16:38
od David C3
Auto už mám zpět..... je jako nové he he he :lol:

Napsal: 28 kvě 2008, 16:43
od adam221
Som rad :) Tak vela bezporuchovych km :)

Riadiacka airbag-u

Napsal: 28 kvě 2008, 17:07
od Mirci BB
Mne tiez menili riadiacku, ale airbagu. Jedneho dna po nastartovani zasvietila kontrolka chyby airbagu. Ten typ jednotky ma zrejme problem s konektorom a obcas to zasvieti. Tak konektor napruzil resp. kontakty a vsetko bolo v poho cca tyzden. Raz rano zas ta ista chyba. Prisiel som do servisu a uzavreli to tym, ze bude nasledovat vymena celej jednotky. Moje prekvapenie bolo velke najma preto, ze vymontovali jednotku z new vozidla na predajni dali ju mne a oni si doobjednali novu. Navyse tato mala iny typ vyrobcu bola orig. KIA HYUNDAI a mala aj ine prevedenie konektora. Ten siel spravne tazsie zasunut a teda bol kontakt v poriadku. Od vtedy presli tri mesiace a vsetko je OK.

Posledna oprava mojho milacika sa tykala vymeny zadnej napravy, naboja s loziskom. V sobotu som mal nehodu, v pondelok do obeda obhliadka po obede objednali veci z Prahy, v utorok rano boli na predajni (doviezol nocny kurier) po obede zacali robit a v stredu som uz jazdil. Poistovna poslala korunky do 7 dni. Cela sranda 44 tis :-D. Priama skoda: spoluucast+pneumatika+elektron.

Dufam, ze teraz uz mam na nejaky cas pokoj.

zavady ,zavady, zavady

Napsal: 28 kvě 2008, 17:21
od Mirci BB
Citam tu niekolko prispevkov o zavadach nasich milacikov.

Ja viem o tychto.

1. Riadiacka airbagu - chyba konektora
2. Elektricke servo - jednoducho odide vymenia ho na zaruku
3. Rozne chyby elektriky - vraj bezne pre tieto vozidla
4. Unik nafty - sposobene nekvalitnym vyliskom pri prechode tankovacieho otvoru na potrubie k nadrzi
5. Vymlatenie horneho ulozenia tlmicov vpredu aj vzadu
6. Pazvuky palubovky
7. Rezonovanie v motorovej casti len u CRDI
8. Problem s geometriou prednej napravy


no je toho viac nez dost .... holt stalo to 400 000 v podstate najlacnejsie na trhu s motorom CRDI a v akej takej vybave .... tak asi len byt trpezlivy :-D

Napsal: 28 kvě 2008, 18:33
od gogo
Hele a dá se tak nějak zprůměrovaně říct, v jaké fázi života auto k těmto závadám dochází?
Třeba po 30.000 km, nebo po pěti tisících a tak?
Docela by mě to zajímalo. Pokud by New Accent ještě nějakou dobu vydržel v nabídce, přemýšlel jsem o tom, že bych si ho pořídil namísto Logana (ten mě, respektive Renault ČR poslední dobou decela se*e). No ale když to tak tady čtu, tak teda nevim nevim...