Myslím, že väčšia časť majiteľov s odstupom času by dnes za rovnaké peniaze kúpila iné auto.

Kiež by si mal pravdu s tým tankovaním na pumpe, žiaľ perpetum mobile zatiaľ zrejme neexistuje


Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Pokud uvažuješ o nějaké úspoře, tak ta bude tak 10, max15%. Proč? protože na E85 ti půjde spotřeba o 10% (ale taky klidně o 20%) nahoru. E85 je spíše výhodnější pro zátěžový provoz - pro závodníky nebo pro plně naložená auta. Vyzkoušeno, ověřeno, jezdím na to...(bez dodatečné krabičky..)Ráďa píše: Jinak na uvedených webech je toho hodně k přečtení o E85 a v mém okolí toto již má dost lidí a celková spokojenost. N95 je o 9 Kč dražší a tak proč ne!!??
To může být kombinace vícero věcí. Ale moje 1,4 euro4 jede i na čistý E85, start v létě OK, ale je třeba chvilku nechat běžet, jinak se občas projeví to, co jiní mají u BA95 - cukání (jen první metry), v zimě jsem na čistej nejezdil. Ale při směsi do cca 40% startování OK, pak otočím 2x klíčkem, poprvé bez startování a startuje to líp než hned otočení klíčkem do posl. polohy (asi před startem vstřiky fouknou do potrubí něco navíc, nevím, možná že tak to dělaly jen renaulty v 90. letech, ale fakt mi to pak startuje líp.)severtom píše:Mně 1,4CVVT na E85/N95 cuká už při poměru 1:2. Zkusil jsem jen pár litrů a hrůza. Motorka zvládá v pohodě i čistý E85 (má vstřikování a 2 lambdy), jen na čistý E85 za studena nedrží volnoběh. Tohle prostě v H špatně nastavili (asi schválně).
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |