Stránka 125 z 139
Re: LPG
Napsal: 25 pro 2014, 11:00
od robil
mmv píše:ale prd
svíčky na feldě (najeto 315k Km stále mi ještě slouží) jednou za 2 roky 200,-
olej jindy neměním
revize 70,- jednou za dva roky
technická o 280,- jednou za dva roky navíc
před dvěma roky nová nádrž za 3300
před třemi servisní sada reduktoru,
žere to stejně případně o půllitr víc jak bych jezdil na benzín
najeto na lpg 130000 a posledních 50000 nějak ani nedošlo na ventilový vůle
to co píšeš ty je jenom a pouze obyčejná neznalost tématu
.. a když už nic, tak dnes psychologicky natakuji plnou, a platím bezkontaktně pouze pípnutím (bez zadání PINu
) , kolega s fabií na BA jezdí dle všech dodaných nacionálií za 2,6 na km, já za 1,6 na km (s pickupem za 1,7)
Hele měl bys prodat ten svůj příběh do novin možná se i proslavíš.Nedávno tak rozebírali oct. po víc jak 500tis. Jestli se k tomu článku dostaneš pročti si servisní historii. A to měl servis pod nosem.Co mají dělat chudáci kteří mají do servisu desítky km.To pak náklady naskakují neuvěřitelnou rychlostí.
Jen pro zajímavost mam najeto 23tis. náklady na km 2,32kč.(jen palivo).Bez nutné návštěvy servisu bez problému s starty,podpálenými ventily,prasklou hlavou,podfouknutým těsněním a vším co popisuješ výše.
Tady řešíme problémy s novými auty u kterých výše popsané problémy jsou značně nákladnější než u felicijí a podobně starých vraků.
S tou spotřebou mi to taky nesedí.Šel jsem o 2l. nahoru při stejném jízdním profilu.Jezdíš na LPG tak dlouho že jsi zapomněl kolik ti auto žralo na benzín!
Jen blázni si nechají nové auto zničit přestavbou.Po dobu záruky to nějak zvládnou ale co po ní?
Netvrdím že se nemůže vyskytnout jedinec kterému to vyjde.Pro mně je LPG jen dalším kurvítkem.
Re: LPG
Napsal: 26 pro 2014, 04:16
od mmv
Re: LPG
Napsal: 26 pro 2014, 18:42
od robil
Ještě chvíli a byl by to parádní veterán.Ale zrovna tohle auto mělo těžký život a prasklá poloosa byla pověstná poslední kapka.Tady jsem získal své první zkušenosti s LPG.Byly natolik přesvědčivé že mně příště takové hloupé nápady přešli.
Re: LPG
Napsal: 26 pro 2014, 21:18
od mmv
já měl na š 130 2 hlavy celkem po 10000 KO , pak jsem motor čenžnul za felicii a bylo na 180000 po problému, proto i další auto (fel pickup) muselo být na plyn a po výborných zkušenostech bylo i následující auto (
) na plyn
a věř mi, ušetřil jsem kupu peněz
nejsem žádnej LPG elév
a když nějaká automobilka prodává LPG jako fabrickou zástavbu, ani ve snu by mě nenapadlo, že oni si tim jenom potřebují zvýšit zisk na servisních nákladech při "seřizování" ventilů a výměnách hlav
Re: LPG
Napsal: 27 pro 2014, 23:00
od robil
Každá automobilka která nabízela originalní zástavbu LPG jí minimálně na čas stáhla z nabídky.A nabízela je jen na některé motory nejčastěji staré na benzín bezproblémové. Některé se k ní nevrátily.Pokut se najde kupec, každý rád prodá a pozáruční problémy neřeší viz další podvod etanol E-85. Felda měla poslední poctivé motory,pak začala éra počítačových simulací.Pokut se použije jiné palivo než je spočítáno je zle.Že se zaklepávají ventily na LPG je nejlepší důkaz.Proč se tak děje?Protože chtějí ušetřit na materiálu pár halířů na ventilu.A ty to vše zaplatíš!
Re: LPG
Napsal: 28 pro 2014, 10:05
od airwaves
Naše Felda r.v. 97 má na LPG nalítáno 269.000 km. Ventily jsem přestal seřizovat. Nemělo to cenu. Vůle byly pořád stejný
. Ten motor šlape jako hodinky a je to na autě jedinej díl, co se nesere. Jinak na ní dnes opravuju pořád něco. Není se čemu divit, po 17ti letech už jsou měděný autodráty uvnitř zelený. A my jsme řekli dost! My vás chceme v autosalonech každejch 8 let! Ne jednou za 20
.
Re: LPG
Napsal: 09 led 2015, 22:02
od slavista570
mmv píše:ale prd
svíčky na feldě (najeto 315k Km stále mi ještě slouží) jednou za 2 roky 200,-
olej jindy neměním
revize 70,- jednou za dva rok96y
technická o 280,- jednou za dva roky navíc
před dvěma roky nová nádrž za 3300
před třemi servisní sada reduktoru,
žere to stejně případně o půllitr víc jak bych jezdil na benzín
najeto na lpg 130000 a posledních 50000 nějak ani nedošlo na ventilový vůle
to co píšeš ty je jenom a pouze obyčejná neznalost tématu
.. a když už nic, tak dnes psychologicky natakuji plnou, a platím bezkontaktně pouze pípnutím (bez zadání PINu
) , kolega s fabií na BA jezdí dle všech dodaných nacionálií za 2,6 na km, já za 1,6 na km (s pickupem za 1,7)
slavista570 píše:
Mám auto v zaruce a teď řeším stejný problem. Při 4.garanci řekli že musí zkontrolovat vůle ventilů
můžeš nám sdělit který pak servis ti to řekl ?? ať víme jak se to šíří republikou
Přesně jak píšeš, mam felicii 96,koupená rok 2000 58 tkm montáž LPG teď 220 tkm a jezdím.Par revizí výměna membran a pak nadrž(10 let) a v pohode, ventily bez problemu.
Jinak problem v servisu Ostrava AUTOLAROS SPEED s.r.o. Na infu Hyundai jsem nic nevyřešil
Přidal bych se na žalobu nebo stížnost na ČOI za klamání spotřebitele.
Jinak to odse..m všici. Čus ogaři
Re: LPG
Napsal: 09 led 2015, 22:21
od slavista570
robil píše:mmv píše:ale prd
svíčky na feldě (najeto 315k Km stále mi ještě slouží) jednou za 2 roky 200,-
olej jindy neměním
revize 70,- jednou za dva roky
technická o 280,- jednou za dva roky navíc
před dvěma roky nová nádrž za 3300
před třemi servisní sada reduktoru,
žere to stejně případně o půllitr víc jak bych jezdil na benzín
najeto na lpg 130000 a posledních 50000 nějak ani nedošlo na ventilový vůle
to co píšeš ty je jenom a pouze obyčejná neznalost tématu
.. a když už nic, tak dnes psychologicky natakuji plnou, a platím bezkontaktně pouze pípnutím (bez zadání PINu
) , kolega s fabií na BA jezdí dle všech dodaných nacionálií za 2,6 na km, já za 1,6 na km (s pickupem za 1,7)
Hele měl bys prodat ten svůj příběh do novin možná se i proslavíš.Nedávno tak rozebírali oct. po víc jak 500tis. Jestli se k tomu článku dostaneš pročti si servisní historii. A to měl servis pod nosem.Co mají dělat chudáci kteří mají do servisu desítky km.To pak náklady naskakují neuvěřitelnou rychlostí.
Jen pro zajímavost mam najeto 23tis. náklady na km 2,32kč.(jen palivo).Bez nutné návštěvy servisu bez problému s starty,podpálenými ventily,prasklou hlavou,podfouknutým těsněním a vším co popisuješ výše.
Tady řešíme problémy s novými auty u kterých výše popsané problémy jsou značně nákladnější než u felicijí a podobně starých vraků.
S tou spotřebou mi to taky nesedí.Šel jsem o 2l. nahoru při stejném jízdním profilu.Jezdíš na LPG tak dlouho že jsi zapomněl kolik ti auto žralo na benzín!
Jen blázni si nechají nové auto zničit přestavbou.Po dobu záruky to nějak zvládnou ale co po ní?
Netvrdím že se nemůže vyskytnout jedinec kterému to vyjde.Pro mně je LPG jen dalším kurvítkem.
Kde jsi přišel k tomuto "problému s starty,podpálenými ventily,prasklou hlavou,podfouknutým těsněním" je problem jen s zaklepavaním ventilů, kde jsme místo kvality (felda 20 let po uvedeni do provozu a na LPG 160 000km jezdí na původni hlavu) teď auta na okrasu to je pokrok co. Těch Tvých
20 000 km je nic uvidíme až budeš psát po 50 000km.
Re: LPG
Napsal: 10 led 2015, 20:59
od robil
Kde jsi přišel k tomuto "problému s starty,podpálenými ventily,prasklou hlavou,podfouknutým těsněním" je problem jen s zaklepavaním ventilů, kde jsme místo kvality (felda 20 let po uvedeni do provozu a na LPG 160 000km jezdí na původni hlavu) teď auta na okrasu to je pokrok co. Těch Tvých
20 000 km je nic uvidíme až budeš psát po 50 000km.[/quote]
----------------------------------------------------------------------------------
Nějak jsem nepochopil na co se vlastně ptáš?Je večer asi mi to už nemyslí.
Re: LPG
Napsal: 21 led 2015, 10:54
od severtom
Založím k tomu zvláštní téma, ale odpovědi si přečtu i zde.
Prosím jen ty, kdo si nechali v autorizáku dělat kontrolu ventilových vůli - jak dopadla a dají vám protokol s výsledky měření, nebo vám jen naúčtují náhodný počet nových hrníčků, kus za 600 Kč?
Chci to autu dopřát, přeci jen na 100 000 km (příští rok bude autu 5 let) je ta kontrola předepsaná i u benzínů...
Re: LPG
Napsal: 21 led 2015, 16:25
od mmv
Re: LPG
Napsal: 22 led 2015, 09:34
od severtom
Jsi mimo a já jsem jen zvědavý, proto se ptám, jak dopadly jiné motory (benzínové) a jak H prezentuje zjištěné výsledky.
S mým autem žádný problém není, na pětku vyjede stejnou rychlostí stejný prudký kopec, jako když mělo najeto 5 000 km.
Re: LPG
Napsal: 22 led 2015, 10:52
od Luboshak
Pro Slávistu:
Já mám BRC montovaný u Hyundai v lednu 2013 (tenkrát ještě v Rakovníku, teď už tam nejsou). Teď v říjnu při garančce mi u Běhounka měřili vůle ventilů, s tím, že to je v pořádku. Chvíli jsme se o tom bavili a tvrdili mi to samý. Pokud by nebylo, opravu platím já. Přijde mi to jako nesmysl. Mám auto v záruce, přestavba originál od Hyu se zárukou. Tak proč bych měl případné seřízení ventilů, které způsobí zařízení jimi dodané, platit já? Ale jak se případně bránit? Znalecký posudek, že k problému došlo vinou jejich přestavby? To oni ale popírat nebudou, tvrdili mi, ano, způsobuje to LPG, ale tohle neplatí servis. Zdůvodnit to neuměli. Tak asi jedině soud.
Problém má tak možná Hyu přestavba :)
Napsal: 17 bře 2015, 18:09
od severtom
Vkládám svůj příspěvek i sem. Pro info - přestavba po ujetí necelých 6000 km na benál, 14 dnů po zakoupení auta. NE od HYU (ta má jen problémy).
Dnes preventivně zkontrolovány tlaky ve válcích (ne v Hyu, ale u známého, který má měřák). Výsledek mě překvapil: 9,8 - 9,9 - 9,8 - 9,7 .)) takže do Hyu na měření určitě nejdu, nenechám se strašit jejich závěrem "příště doporučena kontrola" (viz odpověď v tématu, kde jsem se ptal, kdo má již měření za sebou - při 100 000 km je tato kontrola předepsána i u benzínu).
Najeto aktuálně 86 200 km. Olej z výroby/z autorizáku/LIDL/LIDL (vždy 5w40 A3/B3, který do motoru patří). Příště Total EDGE... kritikům doporučuji přečíst si schvalovací listy olejů, kde najdete, že LIDL olej je v Německu (povinně) označen jako úplně stejný rebrand, který do své sítě dodává BMW
ono není zase tolik rafinérií, které by vyráběly automobilové oleje.
Re: LPG
Napsal: 16 čer 2015, 12:48
od ttomas
V roce 2012 jsme koupil i30 s výrobcem schválenou přestavbou na LPG, kterou provedlo autogascentrum Strakonice. Ochrana ventilových sedel přívstřikem benzinu, cca 1,4 litru na 100 km. Nyní, po najetí 82 000 km, došlo k seřízení vůlí ventilových sedel, které není pokryto zárukou, cena byla cca 7 000 Kč. Tolik pro informaci.