Stránka 127 z 588

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 01 bře 2016, 12:13
od Alf6
vorlajz píše:zítra se mám setkat s tím maníkem, co mi poničil auto... tak mi držte palce... ;)
dej mu pěstí smejdovi :|

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 01 bře 2016, 12:22
od Axel.Foley
Lafi69 píše:Pánové... každým vypnutím ISG před jízdou zabijete minimálně dvě veverky :D styďte se :)
Kill a beaver, save a tree :mrgreen:

vorlajz: Tak co, jak dopadlo střetnutí se zdrhacím frajerem?

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 01 bře 2016, 13:22
od t0x!n
ono by to ISG slo vypnout natrvalo, pres OBD by se muselo nastavit "venkovni" teplotu na 0, ono to pak je sice funkcni a zapnute ale nikdy to motor nevypne protoze si mysli, ze je na nej velka zima, uz jsem po tom patral, ale ze by se mi chtelo kupovat OBD napr. na ebayi a pak to nejak zkouset a jeste prenastavim neco jinyho, to mi za to nestoji :D jo mit nekoho kdo to udela za symbolickou cenu, tak do toho jdu :)

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 01 bře 2016, 14:44
od ulthar
t0x!n píše:jo jsem ekonom dynamickej :mrgreen: protoze mam ve vybave jako "bonus" ISG (Idle Stop and Go) takze to takhle na prdylce oznacuji, narvali do te vybavy kazdou sracku i to co bych jinak nechtel, takze jen rucne po kazdym nastartovani vypnu tlacitkem vedle vyhrivani volantu, obcas se mi stane, ze zapomenu (ted uz mene) a pak se divim proc na prvni krizovatce na semaforu neslysim motor, no jo protoze je vyplej :D ma to snad jedinou vyhodu, nektery casti motoru maji byt z lepsich materialu a mam silnejsi baterku (60Ah) v i30 jsem mel obyc 45Ah
jo, tak pockej az tu baterku budes potrebovat vymenit :-D co jsem se koukal, tak ty baterky stoji min. dvojnasobek obyc. baterek.

Btw. asi bych navstvil servis a nechal si to ISG normalne v RJ vypnout at to porat neotravuje :-)

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 01 bře 2016, 15:55
od t0x!n
nemyslim si ze tam je "specialni" baterie... takze http://mlparts.cz/autodily/kia/cee-d-jd ... ce/baterie a neprijde mi nejaka zvlastni cena :wink:

ISG ti autorizovany servis nevypne, nemuze se hrabat v nastaveni pres OBD a neco si vypinat jen tak :D

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 01 bře 2016, 15:57
od Mr. HYUNDAI
Použil bych citát ze Švejka: "Nesmí, ale může.". Pokud by tam člověk měl dobrý osobní vztahy, tak by to někdo z diagnostiků za kilčo udělal. Ale obávám se, že to tu nikdo z nás nemá :( .

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 01 bře 2016, 16:05
od t0x!n
asi tak, ale jelikoz mam treba stejne vypnute automaticke svetla (rozsvicuju az po nastartovani = delsi vydrz zarovek), tak to jedno zmacknuti tlacitka me nezabije, kor kdyz na stejne strane rozsvicuju svetla (u Ceeda vyhoda, ze ma i jako predni parkovaci LED pasek, takze kdyz je hnusny pocasi jako ted, zapnu si jen "parkovacky" a sviti mi zadni i predni LED bez hlavnich svetlometu :))

P.S. nevyhoda obou aut, jak me sralo na i30, ze vrzou plasty na madlech dveri, tak na Ceedovi mi to uz dela taky :D aspon vim, ze na to mam srat a ignorovat to :mrgreen:

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 01 bře 2016, 21:10
od vorlajz
tak, trošku jak jsem čekal, tak z dnešní schůzky sešlo... připravil jsem záznam o nehodě... zítra by ho měl podepsat, tak uvidíme... ;)

v sobotu hory, už se těším...

dneska jsem vyzkoušel zimáky na sněhu... byl jsem na Sněžníku... ;) paráda... hh

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 01 bře 2016, 21:42
od milda h
t0x!n píše:nemyslim si ze tam je "specialni" baterie... takze http://mlparts.cz/autodily/kia/cee-d-jd ... ce/baterie a neprijde mi nejaka zvlastni cena :wink:

ISG ti autorizovany servis nevypne, nemuze se hrabat v nastaveni pres OBD a neco si vypinat jen tak :D
Možná se pletu - v tom případě mě opravte, ale pro systém "start-stop" se používají gelové autobaterie a ty jsou cenově trochu výš. #-o #-o #-o
např. tato : http://mlparts.cz/autodily/kia/cee-d-sp ... tId=630675 když už byl ten web uveden. :-k

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 01 bře 2016, 21:44
od milda h
Jo a Vorlajzi, ať se Ti ho podaří dohnat.

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 02 bře 2016, 10:07
od t0x!n
mozna i tu gelovku z vyroby ted mam (nevim baterii jsem si neprohlizel), "ale" proc budu davat pri vymene za x let gelovou baterii za 4 litry, kdyz start stop neboli ISG nepouzivam a vypinam po startu tlacitkem na palubni desce nebo si myslis, ze kdyz ma clovek ISG, tak pri startovani oproti autu bez ISG vznikaji jine startovaci podminky? :D Gelovka bude mit tu vydrz, ze pro ni nebude tak "sokovy" to neustaly startovani viz ISG a niceni baterie, ale jelikoz ho clovek nepouziva dle myho nebude zadny rozdil, jen v cene...

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 02 bře 2016, 10:44
od Mr. HYUNDAI
No, pokud jsou mé informace správné, tak jiné startovací podmínky skutečně u auta s ISG máš. Tvoje auto totiž dle mých informací nemá normální startér ani alternátor, ale jednu mrchu dohromady, která se jmenuje startér/generátor. Startování tak neprobíhá přes ozubení na setrvačníku, ale placatým řemenem.

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 02 bře 2016, 10:57
od Alf6

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 02 bře 2016, 12:09
od milda h
ISG je další eurosra..a. stejně jako ventilky na kontrolu tlaku. :evil:

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 02 bře 2016, 14:47
od t0x!n
Mr. HYUNDAI: a vis jakej je rozdil mezi "gelovou" AGM baterii a obyc "olovenou", rozdil je ten, ze "gelovka" neni "tekuta", ma delsi vydrz/zivotnost (udajne az 1x tolik) a snasi lepe neustale startovani (proto se asi dava k ISG, start stop apod. nesmyslum jak to ma kazda automobilka nazvano), zakladem je to, ze to je stale autobaterie ve sve podstate stejna, tudiz kdyz misto AGM baterie pripojim normalni, s tim, ze to ISG nepouzivam, tak auto pri startovani udela co? vylitne mi do vzduchu? :D pripadne nebude startovat, protoze si rekne pres ty 2 poly + a - jeee fuj to je "obycejna" baterie a na tu ja jezdit jako nebudu :mrgreen: do baterie se nezapojuje zadnej diagnostickej konektor nebo neco podobnyho, jak by ridici jednotka auta poznala co si zapojil za baterii? :mrgreen:

P.S. kdyz vypustim tuhle obecnou diskuzi, jestli za 5 nebo kolik let mi baterie odejde do vecnych lovist, tak zrovna resit jestli koupim novou baterii za 2 nebo 3,5 tisice je asi dost mimo, nemeni se co mesic a kdyz s mym malym najezdem mesicne necham 2-3t Kc za palivo tak 15 stovek za baterku me fakt neznici :D

P.S.2 jestli se bude opakovat historie i30, tak Ceed prodam po 2 letech o 10t Kc min a pujdu dal zas pro novy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: