Stránka 130 z 588
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 06 bře 2016, 10:06
od petzl62
Tady jsi přijel do hor na Moravu...ne na golfový trávníček na chalupu
Ale samozřejmě chápu,že to hned po dojezdu docela nas...
A ještě když tě musí vytahovat "malý" soused z Boleslavi
Snad to nebude nic vážného a bude stačit opravit nástřik spodku...držím pěsti.A dávej prosímtě pozor,máme tady spousty chytáků
obzvlášť v této "povedené" zimě
Od teď už jen pohodovou dovolenou
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 06 bře 2016, 15:53
od t0x!n
Chtel si vysledek
takze 38ml samponu Meguiars Ultimate Wash & Wax na 5l vody + 1/2 vicka zelenyho ONR pro lepsi klouzavost, no vysledek s docela rychlym umytim myci rukavici
za 30min. bez suseni (nechtelo se mi dnes a zitra ma prset, takze pucovani do detailu, aby to nejak vydrzelo bude az bude opravdu OK pocasi), no musim rict, ze lesk na to, ze to je bez "realnyho" vosku je fakt na dennim svetlu peknej a asi diky tomu ONR to tak perfektne klouzalo, ze spina sla okamzite dolu
Asi u teto metody zustanu na porad, wapka me stala 50Kc a k tomu ten sampon a minimum ONR a jsem spokojenej
Foceno jen mobilem, moc to nevynikne na te bile na fotce.
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 06 bře 2016, 21:13
od vorlajz
Paráda
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 06 bře 2016, 23:43
od Alf6
hezký toxine
taky mám rád lesk jak blesk, ale bohužel je to boj s vetrnymi mlýny...sotva to umejes tak nekdy uz po jedine projížďce muzes vse znovu opakovat
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 07 bře 2016, 08:21
od vorlajz
Ja se z vas picnu ...
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 07 bře 2016, 08:56
od milda h
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 07 bře 2016, 09:14
od t0x!n
Samo jsem byl vecer s pritelkyni v kine, cesta tam super, sucho nic, v 23hod. vyjdeme z kina slejvak jako krava, auto cely zasrany po ceste domu, jojo, vetrne mlyny
Jinak jsem vcera nahodil i to logo, tak jen pro inspiraci
Pod EKO napis napravo se mi to nehodilo, tak jsem resil kde to hodit vedle toho loga Ceed, mel jsem v rozhodovani, ze bych to dal za logo doprava coz vypadalo divne jak to pokracovalo, takze logicky zbylo to dat jen pod, to jsem resil kam, smerovat to z leva nebo primo do stredu nebo do prava, no jak jsem to prikladal a zkousel, tak vyhralo to napravo, vypadalo to dle myho, tak nejvic, ze se to tam hodi
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 07 bře 2016, 10:10
od JirkaN
Nic proti nápisu, ale myslím si, že je nalepen křivě. Levá strana ("G") by chtěla o chloupek níže, ale možná to klame na fotce.
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 07 bře 2016, 10:25
od t0x!n
Klame to, je nalepeny na mm stejne, jen to bylo foceno rychle telefonem, nijak jsem ho "necentroval", takze mozna proto to tak vypada
Napsal: 07 bře 2016, 10:35
od Lafi69
Hmmmm ceed v ropě
G(jako sviňa)D(iesel)I(mrvére).... občas když čtu recenze na ten motor, tak mi přijde, že si to redaktoři s naftou opravdu popletli Bo to nějak netáhne vocpodu
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 07 bře 2016, 10:41
od t0x!n
Napsal: 07 bře 2016, 10:55
od Lafi69
Tak to hlavně netoč nad 4k nebo ten motor zabiješ
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 07 bře 2016, 11:21
od t0x!n
uz je teda mrtvej, zatim jsem ho tocil jen do 5t jak jsem mel najeto 2tkm, tak od 5tkm uz zacnu vyuzivat plne omezovac do 6,5
Napsal: 07 bře 2016, 12:06
od Lafi69
Ještě ty mě stresuj... sám pořád bádám, jak to co nejlépe zajet a vůbec nevím. ... zatím bych řekl prvních tisíc prostě pianko do 4k a nepodtáčet a pak tomu pozvolna začnu přidávat točky krátkodobě.... ale ne podívat se k omezovači tak dlouho?
Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)
Napsal: 07 bře 2016, 12:37
od t0x!n
prvnich 1000km jsem to delal tak, ze jsem jezdil se studenym motorem 2-2,5t ot. po zahrati do 3t.
1-2tkm se studenym stejne, po zahrati vytaceni do 3,5t ot.
od 2tkm (nyni 3,4tkm) to davam uz do 5t ot. po zahrati (studeny se vzdy budu drzet 2-2,5t ot.), ale jinak mesto a studeny/teply motor jezdim bezne na 50km/h cca 2300/2400ot. / 3. rychlost
uz jsem tomu dal nevim cca 2x, kdyz bylo opravdu potreba a nekdo me sral
a byl zahratej motor tak 2ka plnej do omezovace, ale to se stalo opravdu jen asi 2x a motor mel zasebou 50km jizdy v kuse, takze olej plne zahratej
az budu mit na pp 5tkm tak zadny parani a vzdy jak bude motor s olejem ohratej, tak plny vyuzivani potencialu motoru, nepotrebuju byt casem zakarbonovanej
a osobne se mi moc ten zvuk toho GDI libi od cca 3,5t ot.