Úpravy i30 - tuning

Vše kolem úprav na Vašem miláčkovi - kola, hudba, osvětlení, úpravy motoru, styling.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: upravy i30

Příspěvek od laufas »

Pozor pozor! Na utorevue nekdo zverejnil vybornou stranku, u ktere budete slintat.
http://www.i30ownersclub.com/forum/inde ... board=44.0
:!: supr
i30 1.4 + kn, 12/2007
Reklama
 

Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: upravy i30

Příspěvek od 89majlo96 »

laufas píše:Pozor pozor! Na utorevue nekdo zverejnil vybornou stranku, u ktere budete slintat.
http://www.i30ownersclub.com/forum/inde ... board=44.0
:!: supr
tak to je fakt super, nadherne upravy, no proste bomba.
Ale najviac sa my pacia tie ich zrazy, vsade same i30 :P Musime aj my niekedy take nieco zorganizovat :-k
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: upravy i30

Příspěvek od laufas »

89majlo96 píše:
laufas píše:Pozor pozor! Na utorevue nekdo zverejnil vybornou stranku, u ktere budete slintat.
http://www.i30ownersclub.com/forum/inde ... board=44.0
:!: supr
tak to je fakt super, nadherne upravy, no proste bomba.
Ale najviac sa my pacia tie ich zrazy, vsade same i30 :P Musime aj my niekedy take nieco zorganizovat :-k
jj,ale tolik, co jich na jednom srazu nas neni ani celkem :lol:
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: upravy i30

Příspěvek od 89majlo96 »

tak dnes som si spravil prahove listicky :D
Přílohy
lista 2.jpg
lista 2.jpg (55.73 KiB) Zobrazeno 818 x
lista.jpg
lista.jpg (71.07 KiB) Zobrazeno 817 x
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
Limitz
******
Příspěvky: 2719
Registrován: 16 dub 2008, 20:27
Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: upravy i30

Příspěvek od Limitz »

svítí to ? :D
:hyu: Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 :hyu: R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km :D
Limitz89@seznam.cz
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: upravy i30

Příspěvek od 89majlo96 »

iba ked na to zasvietis baterkou alebo bleskom :mrgreen:
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: upravy i30

Příspěvek od laufas »

kolik to kostovalo?
btw. Dnes jsem se dival na totok: http://www.rusmich-tuning.cz/K-N_d3932.html Jak to vidite? Jaky to ma vyhody/nevyhody? Stoji to za to? 8)
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
Limitz
******
Příspěvky: 2719
Registrován: 16 dub 2008, 20:27
Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: upravy i30

Příspěvek od Limitz »

no tak výhody: lepší zvuk a větší výkon, ale nečekej nárůst 100 koní :D je to max 4% navíc a ještě že ho už nikdy nemusíš měnit, jeho životnost několikanásobně předčí životnost auta
nevýhody: snad jen o něco málo větší spotřeba
:hyu: Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 :hyu: R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km :D
Limitz89@seznam.cz
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: upravy i30

Příspěvek od 89majlo96 »

laufas píše:kolik to kostovalo?
btw. Dnes jsem se dival na totok: http://www.rusmich-tuning.cz/K-N_d3932.html Jak to vidite? Jaky to ma vyhody/nevyhody? Stoji to za to? 8)
tie nerezove plechy ma vysli na jednu flasku vodky a to ich mam este ale zo 6 doma, este nieco s toho vymyslim :D A ten filter ? co ja viem ja by som dal radsej sisku
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
Limitz
******
Příspěvky: 2719
Registrován: 16 dub 2008, 20:27
Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: upravy i30

Příspěvek od Limitz »

šišku bych nedával, pokud to není přímo kit na konkrétní typ auta tak je to spíš na škodu než k užitku
:hyu: Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 :hyu: R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km :D
Limitz89@seznam.cz
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: upravy i30

Příspěvek od 89majlo96 »

Limitz píše:šišku bych nedával, pokud to není přímo kit na konkrétní typ auta tak je to spíš na škodu než k užitku
preco???
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: upravy i30

Příspěvek od laufas »

89majlo96 píše:
laufas píše:kolik to kostovalo?
btw. Dnes jsem se dival na totok: http://www.rusmich-tuning.cz/K-N_d3932.html Jak to vidite? Jaky to ma vyhody/nevyhody? Stoji to za to? 8)
tie nerezove plechy ma vysli na jednu flasku vodky a to ich mam este ale zo 6 doma, este nieco s toho vymyslim :D
:shock: se nekdo ma :wink:
A ty mas jako jeste dalsi plisky s tim logem i30?
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
Limitz
******
Příspěvky: 2719
Registrován: 16 dub 2008, 20:27
Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: upravy i30

Příspěvek od Limitz »

už se to tu mnohokrát řešilo, možná najdu příspěvek od mirpieho kde je to dobře pospané
:hyu: Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 :hyu: R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km :D
Limitz89@seznam.cz
Uživatelský avatar
Limitz
******
Příspěvky: 2719
Registrován: 16 dub 2008, 20:27
Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: upravy i30

Příspěvek od Limitz »

mirpie píše:sací potrubí je důležitá a složitá část motoru. Pro maximální výkon závodních vozů je efektivní krátké přímé sací potrubí, bez záhybů, bez spojů. Nevýhodou takovéhoto uspořádání je malý točivý moment v nízkých otáčkách, hluk a spotřeba paliva, což u závodních aut až tak nevadí... Naopak dlouhá větev sacího potrubí zajistí lepší točivý moment v nízkých otáčkách, ale horší výžkon ve vyšších otáčkách.. Již delší dobu se dělá rezonanční sací potrubí, kdy nasávaný vzduch je podtlakem veden do sacího potrubí, kde na vhodně tvarovanou plochu v rezonančním potrubí se odrazí zpět proti směru sání a naposled těsně před zavřením sacího ventilu se odrazí zpět po směru a rychlostí zvuku je hnáno přímo do válce. Dochází tak k malému přeplňování. Některé vozy maj proměnnou délku sacího potrubí (Octavia 20V, většina BMW, atd..), kde sací potrubí je složenou ze dvou sepárátních větví, krátké a dlouhé větve. Obě větve rozděluje klapka řízená elektromotorem na základě pokynů z řídící jednotky. Při malých otáčkách a zatíženích je "v provozu" dlouhá větev, kde nasávaný vzduch urazí delší cestu s větším počtem záhybů, výhodné pro větší točivý moment v nízkých otáčkách. Po překročení cca 3500ot/min (přibližně, každý motor to má jinde) klapka přepne na krátkou větev a vzduch jde do válce kratší větví, výhodné pro vyšší výkon a moment ve vysokých otáčkách.
A ted ty "krámy", co tam všude jsou..... Jedná se o tlumič hluku a podtlakový urychlovač zároveň a pak vzduchový filtr uložený v airboxu, který má celkem tři funkce. Jednak slouží jako housing pro filtr, dále tlumí hluk a vibrace (má malé žebra) a stíní sací větev od teplého vzduchu ohřátého od motoru. První "krám" je také tlumič hluku a jelikož je to slepá komora, pojme část nasávaného vzduchu. Ihned za touto větví vzniká ještě větší podtlak a nasávaný vzduch je tak urychlován. Nazývá se to rezonátor sacího potrubí, i když s rezonancí to moc společného nemá. Podoboně se i umistuje i rezonátor na výfukové potrubí nejčastěji mezi první a druhý tlumič hluku. Opět ale nejde o tu trubku, všude na netu pojmenovanou jako rezonátor, co dělá hluk, ale rezonátor, slepou komoru, která pojme část výfukových plynů, přičemž ihned za ním tak vzniká určitý podtlak, který urychlý tok spalin z motoru, čímž se zvyšuje rychlost a tím i účinnost vypláchnutí válce...

Doufám, že stačí, už se mi nechce psát...
:hyu: Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 :hyu: R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km :D
Limitz89@seznam.cz
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: upravy i30

Příspěvek od 89majlo96 »

laufas píše:
89majlo96 píše:
laufas píše:kolik to kostovalo?
btw. Dnes jsem se dival na totok: http://www.rusmich-tuning.cz/K-N_d3932.html Jak to vidite? Jaky to ma vyhody/nevyhody? Stoji to za to? 8)
tie nerezove plechy ma vysli na jednu flasku vodky a to ich mam este ale zo 6 doma, este nieco s toho vymyslim :D
:shock: se nekdo ma :wink:
A ty mas jako jeste dalsi plisky s tim logem i30?
no tieto boli povodne urcene na zadne prahy, ale ked uz to bolo vystrihnute tak som zistil ze tam je pri konochh vsetkych prachov taky slaby ohyb. Na predne prahy mali ist listy na ten cely plast ale nakoniec som sa rozhodol tak ze tam budu stacit aj taketo, lebo potom by bol problem s ohnutim a s uchytenim... Este budem musiet nejake vymysliet na zadne. A tie nalepky i30 to som mal natlacene uz doma, tych viac uz nemam
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Odpovědět

Zpět na „i30 Úpravy (tuning)“