http://www.i30ownersclub.com/forum/inde ... board=44.0
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
tak to je fakt super, nadherne upravy, no proste bomba.laufas píše:Pozor pozor! Na utorevue nekdo zverejnil vybornou stranku, u ktere budete slintat.
http://www.i30ownersclub.com/forum/inde ... board=44.0
supr
jj,ale tolik, co jich na jednom srazu nas neni ani celkem89majlo96 píše:tak to je fakt super, nadherne upravy, no proste bomba.laufas píše:Pozor pozor! Na utorevue nekdo zverejnil vybornou stranku, u ktere budete slintat.
http://www.i30ownersclub.com/forum/inde ... board=44.0
supr
Ale najviac sa my pacia tie ich zrazy, vsade same i30Musime aj my niekedy take nieco zorganizovat
tie nerezove plechy ma vysli na jednu flasku vodky a to ich mam este ale zo 6 doma, este nieco s toho vymyslimlaufas píše:kolik to kostovalo?
btw. Dnes jsem se dival na totok: http://www.rusmich-tuning.cz/K-N_d3932.html Jak to vidite? Jaky to ma vyhody/nevyhody? Stoji to za to?
preco???Limitz píše:šišku bych nedával, pokud to není přímo kit na konkrétní typ auta tak je to spíš na škodu než k užitku
89majlo96 píše:tie nerezove plechy ma vysli na jednu flasku vodky a to ich mam este ale zo 6 doma, este nieco s toho vymyslimlaufas píše:kolik to kostovalo?
btw. Dnes jsem se dival na totok: http://www.rusmich-tuning.cz/K-N_d3932.html Jak to vidite? Jaky to ma vyhody/nevyhody? Stoji to za to?![]()
mirpie píše:sací potrubí je důležitá a složitá část motoru. Pro maximální výkon závodních vozů je efektivní krátké přímé sací potrubí, bez záhybů, bez spojů. Nevýhodou takovéhoto uspořádání je malý točivý moment v nízkých otáčkách, hluk a spotřeba paliva, což u závodních aut až tak nevadí... Naopak dlouhá větev sacího potrubí zajistí lepší točivý moment v nízkých otáčkách, ale horší výžkon ve vyšších otáčkách.. Již delší dobu se dělá rezonanční sací potrubí, kdy nasávaný vzduch je podtlakem veden do sacího potrubí, kde na vhodně tvarovanou plochu v rezonančním potrubí se odrazí zpět proti směru sání a naposled těsně před zavřením sacího ventilu se odrazí zpět po směru a rychlostí zvuku je hnáno přímo do válce. Dochází tak k malému přeplňování. Některé vozy maj proměnnou délku sacího potrubí (Octavia 20V, většina BMW, atd..), kde sací potrubí je složenou ze dvou sepárátních větví, krátké a dlouhé větve. Obě větve rozděluje klapka řízená elektromotorem na základě pokynů z řídící jednotky. Při malých otáčkách a zatíženích je "v provozu" dlouhá větev, kde nasávaný vzduch urazí delší cestu s větším počtem záhybů, výhodné pro větší točivý moment v nízkých otáčkách. Po překročení cca 3500ot/min (přibližně, každý motor to má jinde) klapka přepne na krátkou větev a vzduch jde do válce kratší větví, výhodné pro vyšší výkon a moment ve vysokých otáčkách.
A ted ty "krámy", co tam všude jsou..... Jedná se o tlumič hluku a podtlakový urychlovač zároveň a pak vzduchový filtr uložený v airboxu, který má celkem tři funkce. Jednak slouží jako housing pro filtr, dále tlumí hluk a vibrace (má malé žebra) a stíní sací větev od teplého vzduchu ohřátého od motoru. První "krám" je také tlumič hluku a jelikož je to slepá komora, pojme část nasávaného vzduchu. Ihned za touto větví vzniká ještě větší podtlak a nasávaný vzduch je tak urychlován. Nazývá se to rezonátor sacího potrubí, i když s rezonancí to moc společného nemá. Podoboně se i umistuje i rezonátor na výfukové potrubí nejčastěji mezi první a druhý tlumič hluku. Opět ale nejde o tu trubku, všude na netu pojmenovanou jako rezonátor, co dělá hluk, ale rezonátor, slepou komoru, která pojme část výfukových plynů, přičemž ihned za ním tak vzniká určitý podtlak, který urychlý tok spalin z motoru, čímž se zvyšuje rychlost a tím i účinnost vypláchnutí válce...
Doufám, že stačí, už se mi nechce psát...
no tieto boli povodne urcene na zadne prahy, ale ked uz to bolo vystrihnute tak som zistil ze tam je pri konochh vsetkych prachov taky slaby ohyb. Na predne prahy mali ist listy na ten cely plast ale nakoniec som sa rozhodol tak ze tam budu stacit aj taketo, lebo potom by bol problem s ohnutim a s uchytenim... Este budem musiet nejake vymysliet na zadne. A tie nalepky i30 to som mal natlacene uz doma, tych viac uz nemamlaufas píše:89majlo96 píše:tie nerezove plechy ma vysli na jednu flasku vodky a to ich mam este ale zo 6 doma, este nieco s toho vymyslimlaufas píše:kolik to kostovalo?
btw. Dnes jsem se dival na totok: http://www.rusmich-tuning.cz/K-N_d3932.html Jak to vidite? Jaky to ma vyhody/nevyhody? Stoji to za to?![]()
se nekdo ma
![]()
A ty mas jako jeste dalsi plisky s tim logem i30?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye |