Stránka 14 z 33
Re: upravy i30
Napsal: 31 bře 2009, 19:44
od laufas
Pozor pozor! Na utorevue nekdo zverejnil vybornou stranku, u ktere budete slintat.
http://www.i30ownersclub.com/forum/inde ... board=44.0
supr
Re: upravy i30
Napsal: 01 dub 2009, 16:52
od 89majlo96
tak to je fakt super, nadherne upravy, no proste bomba.
Ale najviac sa my pacia tie ich zrazy, vsade same i30
Musime aj my niekedy take nieco zorganizovat
Re: upravy i30
Napsal: 01 dub 2009, 18:37
od laufas
89majlo96 píše:
tak to je fakt super, nadherne upravy, no proste bomba.
Ale najviac sa my pacia tie ich zrazy, vsade same i30
Musime aj my niekedy take nieco zorganizovat
jj,ale tolik, co jich na jednom srazu nas neni ani celkem
Re: upravy i30
Napsal: 23 kvě 2009, 22:46
od 89majlo96
tak dnes som si spravil prahove listicky
Re: upravy i30
Napsal: 23 kvě 2009, 22:54
od Limitz
svítí to ?
Re: upravy i30
Napsal: 23 kvě 2009, 22:58
od 89majlo96
iba ked na to zasvietis baterkou alebo bleskom
Re: upravy i30
Napsal: 23 kvě 2009, 23:05
od laufas
kolik to kostovalo?
btw. Dnes jsem se dival na totok:
http://www.rusmich-tuning.cz/K-N_d3932.html Jak to vidite? Jaky to ma vyhody/nevyhody? Stoji to za to?
Re: upravy i30
Napsal: 23 kvě 2009, 23:18
od Limitz
no tak výhody: lepší zvuk a větší výkon, ale nečekej nárůst 100 koní
je to max 4% navíc a ještě že ho už nikdy nemusíš měnit, jeho životnost několikanásobně předčí životnost auta
nevýhody: snad jen o něco málo větší spotřeba
Re: upravy i30
Napsal: 23 kvě 2009, 23:20
od 89majlo96
tie nerezove plechy ma vysli na jednu flasku vodky a to ich mam este ale zo 6 doma, este nieco s toho vymyslim
A ten filter ? co ja viem ja by som dal radsej sisku
Re: upravy i30
Napsal: 23 kvě 2009, 23:22
od Limitz
šišku bych nedával, pokud to není přímo kit na konkrétní typ auta tak je to spíš na škodu než k užitku
Re: upravy i30
Napsal: 23 kvě 2009, 23:23
od 89majlo96
Limitz píše:šišku bych nedával, pokud to není přímo kit na konkrétní typ auta tak je to spíš na škodu než k užitku
preco???
Re: upravy i30
Napsal: 23 kvě 2009, 23:26
od laufas
89majlo96 píše:
tie nerezove plechy ma vysli na jednu flasku vodky a to ich mam este ale zo 6 doma, este nieco s toho vymyslim
se nekdo ma
A ty mas jako jeste dalsi plisky s tim logem i30?
Re: upravy i30
Napsal: 23 kvě 2009, 23:27
od Limitz
už se to tu mnohokrát řešilo, možná najdu příspěvek od mirpieho kde je to dobře pospané
Re: upravy i30
Napsal: 23 kvě 2009, 23:29
od Limitz
mirpie píše:sací potrubí je důležitá a složitá část motoru. Pro maximální výkon závodních vozů je efektivní krátké přímé sací potrubí, bez záhybů, bez spojů. Nevýhodou takovéhoto uspořádání je malý točivý moment v nízkých otáčkách, hluk a spotřeba paliva, což u závodních aut až tak nevadí... Naopak dlouhá větev sacího potrubí zajistí lepší točivý moment v nízkých otáčkách, ale horší výžkon ve vyšších otáčkách.. Již delší dobu se dělá rezonanční sací potrubí, kdy nasávaný vzduch je podtlakem veden do sacího potrubí, kde na vhodně tvarovanou plochu v rezonančním potrubí se odrazí zpět proti směru sání a naposled těsně před zavřením sacího ventilu se odrazí zpět po směru a rychlostí zvuku je hnáno přímo do válce. Dochází tak k malému přeplňování. Některé vozy maj proměnnou délku sacího potrubí (Octavia 20V, většina BMW, atd..), kde sací potrubí je složenou ze dvou sepárátních větví, krátké a dlouhé větve. Obě větve rozděluje klapka řízená elektromotorem na základě pokynů z řídící jednotky. Při malých otáčkách a zatíženích je "v provozu" dlouhá větev, kde nasávaný vzduch urazí delší cestu s větším počtem záhybů, výhodné pro větší točivý moment v nízkých otáčkách. Po překročení cca 3500ot/min (přibližně, každý motor to má jinde) klapka přepne na krátkou větev a vzduch jde do válce kratší větví, výhodné pro vyšší výkon a moment ve vysokých otáčkách.
A ted ty "krámy", co tam všude jsou..... Jedná se o tlumič hluku a podtlakový urychlovač zároveň a pak vzduchový filtr uložený v airboxu, který má celkem tři funkce. Jednak slouží jako housing pro filtr, dále tlumí hluk a vibrace (má malé žebra) a stíní sací větev od teplého vzduchu ohřátého od motoru. První "krám" je také tlumič hluku a jelikož je to slepá komora, pojme část nasávaného vzduchu. Ihned za touto větví vzniká ještě větší podtlak a nasávaný vzduch je tak urychlován. Nazývá se to rezonátor sacího potrubí, i když s rezonancí to moc společného nemá. Podoboně se i umistuje i rezonátor na výfukové potrubí nejčastěji mezi první a druhý tlumič hluku. Opět ale nejde o tu trubku, všude na netu pojmenovanou jako rezonátor, co dělá hluk, ale rezonátor, slepou komoru, která pojme část výfukových plynů, přičemž ihned za ním tak vzniká určitý podtlak, který urychlý tok spalin z motoru, čímž se zvyšuje rychlost a tím i účinnost vypláchnutí válce...
Doufám, že stačí, už se mi nechce psát...
Re: upravy i30
Napsal: 23 kvě 2009, 23:35
od 89majlo96
laufas píše:89majlo96 píše:
tie nerezove plechy ma vysli na jednu flasku vodky a to ich mam este ale zo 6 doma, este nieco s toho vymyslim
se nekdo ma
A ty mas jako jeste dalsi plisky s tim logem i30?
no tieto boli povodne urcene na zadne prahy, ale ked uz to bolo vystrihnute tak som zistil ze tam je pri konochh vsetkych prachov taky slaby ohyb. Na predne prahy mali ist listy na ten cely plast ale nakoniec som sa rozhodol tak ze tam budu stacit aj taketo, lebo potom by bol problem s ohnutim a s uchytenim... Este budem musiet nejake vymysliet na zadne. A tie nalepky i30 to som mal natlacene uz doma, tych viac uz nemam