Stránka 14 z 34

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 16 říj 2012, 22:31
od 69pavel
Zuotka píše: kupujici se ale muze domahat prava ;)
Akorat to budu zkouset uplatnovat, tak doufam, ze mi to vyjde ;)

tak to ti preji hodne stesti,ale nedelej si dopredu nejake nadeje........ zvlast pokud to bylo pres bazar
vetsinou je to v kupni smlouve tak osetrene ze novy majitel okrouha nos

Re: Problém se servem řízení

Napsal: 16 říj 2012, 23:38
od jarous020
No uvidim , budu to zítra řešit v :hyu: servisu , nechce se mi ho zbavovat

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 17 říj 2012, 10:25
od jarous020
Já mam naftu, a servo se mi vyplo, ale vilda říká že, by to mohlo být jen přehřátý z častýho točení volantu, nebo tak něco, tak opravdu nevim ,po chcípnutí a opětovném nastartováním bylo vše v pohodě i kontrolka zhasla, každopádně to bylo dost neříjemný.
A už to mi dost vadí, myslim si že by se to nemolo takhle vypínat. nedokážu si v té situaci představit přítelkyni....jak by se rvala s tim volantem .... :shock:

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 17 říj 2012, 10:30
od jarous020
69pavel : jinak hned první příspěvek v tomto vláknu byl od majitele crdi

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 17 říj 2012, 12:46
od jarous020
tak jsem jel dnes na Mělník do :hyu: servisu a při cestě tam, mi to opět kleklo :cry: bohužel tam pán opravář nebyl,ale později mě kontaktoval a tak jsem obědnaný na diagnostiku , a se pohybuje prý kolem 700 kč ale říkal že si myslí že to bude ten posilovač, cena je od 15 - 40tis. že neví přesně, to prý zjistí.

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 17 říj 2012, 13:05
od Luboss1991
Mam pocit ze Kia Rio ma hydraulicke servo, nie ako accent elektricke :?:

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 17 říj 2012, 13:57
od 69pavel
lubos je mozne ze evropsky trh ma kai osazene hydrocerpadlo, na americkem ci vychodnim turecko a navychod ma elektricke,tezko rict, kazdopadne dle OE ref. cisel je to i na Hyu i na Kia,

jarous,jaksi ztracim prehled kdo ma jake auto naftu- benzin a vracet se a cist cele vlakno nato neni casu.
jinak se stava ze pri castem otaceni zvlast na miste se posilovac prehreje a tep.pojistka to cele odpoji a prestane jit posilovaci ucinek, pokud tito ale vypadava casto,(mi se to uz taky parkrat podarilo ze mi to vysadilo ale to bylo pri parkovani a popojizdeni v meste,pak to zase zaclo normalne fungovat) i pri delsi jizde tak je nekde chyba, mozna by nebylo spatne zkontrolovat zda nemas neco pridrene na svislakach ci horni ulozeni zda nejde ztuha,treba i samotny hreben rizeni,neco co by mohlo pusobit jako odpor a tim posilovac musi vynakladdat vetsi silu a motorek posilovace se prehriva a vypina,nebo je chyba v nem samotnym. chce to nejdriv vyzkouset nez se udela zaver,mohlo by se stat ze vymenis posilovac a bude to stejne

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 17 říj 2012, 14:20
od Borek
To je smutné čtení-představa,že Ácu koupím řidičce/začátečnici,18-leté dceři,která je jako proutek, přestane při jízdě fungovat servo :-k ....tak se určitě lekne a .... ](*,)
Včera jsem se začal po netu raději rozhlížet po Getzu nebo Riu.Zítra asi vyrazím do terénu po bazarech v republice.

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 17 říj 2012, 15:20
od Vilda
Nene chlapci ..... jakmile se vypíná při normální jízdě, třeba jako mě na dálnici nebo při jízdě po okreskách, kde se přehřát nemůže, je v posilovač v háji ..... ze začátku to dělalo jen třeba dvakrát do roka, ale pak se to stupňovalo :roll:

Nejhorší je to v zatáčkách, když vypne a ty vezmeš silou za volant a ono v tu chvíli zase sepne ... to je nebezpečný, protože můžeš v klidu vyletět ze silnice .... nový posilovač mám teďka rok a je naprosto v pohodě :D/ je i líp nastavený než byl ten starý ... určitě je ještě ve 130 km/h cítit, že pracuje, ten první už byl ve 120ti vypnutý .... a to zrovna příjemný nebylo, dlouho jsem si na to zvykal .... jestli se dá nový pořídit do 15 000 kč, tak bych do něj nejspíš šel.

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 17 říj 2012, 16:04
od jarous020
mě to dnes vyplo když jsem jezdil v ulicích mělníka, takže taky poměrně více točení, ale zase sem musel chcípnout motor a znova nastartovat, ale zrovna se mi to stalo na křižovatce , takže jsem se s tím rval jak hnup.

každopádně jsem obědnaný ta tu diagnostiku tak uvidíme, jenom se bojim, že kdyby to bylo vážně jen nějaké to čidlo, tak ten servis to zatají a rovnou mi vymění ten posilovač jen proto aby vydělal ....

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 17 říj 2012, 19:57
od 69pavel
vildo nevim jak to ma byt nastavene ale mi osobne neprijde ze by posilovac vypinal pri 120 ci 130,kdyz jsem onehdy pelasil 170 tak volantikem slo tocit lehce,porad tam byl posilovac,v te rychlosti moc sice volantem nenatacis to ani moc nejde ale mirne natoceni do zatacek slo lehonce jednou ruckou,druha volne v objeti volantu volne klouzala po nem.

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 18 říj 2012, 12:42
od Zuotka
Tak jsem dnes mela auto na diagnostice a je tam vadna ridici jednotka, podle automechanika bude oprava stat cca 20 k, ale nevim, zda s praci ci bez ;)

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 18 říj 2012, 12:49
od Zuotka
Jo a taky se tu resila tato vada u jinych aut, vim, ze i fabie ma tento problem docela casto, ale rok atd uz nevim.

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 18 říj 2012, 13:26
od jarous020
Zuotka píše:Tak jsem dnes mela auto na diagnostice a je tam vadna ridici jednotka, podle automechanika bude oprava stat cca 20 k, ale nevim, zda s praci ci bez ;)


20 ??? Tisíc??? omlouvám se za nedomíšlivost :)

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 18 říj 2012, 13:33
od jarous020
69pavel píše:vildo nevim jak to ma byt nastavene ale mi osobne neprijde ze by posilovac vypinal pri 120 ci 130,kdyz jsem onehdy pelasil 170 tak volantikem slo tocit lehce,porad tam byl posilovac,v te rychlosti moc sice volantem nenatacis to ani moc nejde ale mirne natoceni do zatacek slo lehonce jednou ruckou,druha volne v objeti volantu volne klouzala po nem.


já popravdě taky nepocituju změny při vyších rychlostech :-k