Stránka 14 z 15

Napsal: 18 říj 2007, 07:39
od KMBlendi
Je treba si zjistit jak to v Mazde chodi, tahle ti nemohu rict pač ani nevim co maš za model ale zkus nejaky diskuzni forum mazdy a poptej se.. Pokud je to benzinak staci jen zjistit kde mas signal rychlosti pro jednotku a jak je definovan..

Napsal: 18 říj 2007, 09:42
od karfik
je to mazda 626 1,8 benzin čtyřbod z r. 1996. Náhon k tachu to nemá, snímač bude někde na převodovce, nevím kolik to dává pulsů na ot. Nemám čítač, zhruba bych to mohl odhadnout oscilem, ale je možné že to bude normované aby bylo možno vyrábět tacha sériově. Pro ŘJ to bude asi stejnej drát, ale jistě to nevím- není problém zjistit. Etzold je poměrně skoupej na podrobnější informace, ale dle něj je z jednoho čidla brán signál pro řídící jednotku pro čtyřkolku (to není můj případ :? ), ABS,měřák tachometru, tempomat a ŘJ motoru. Bohužel je to kresleno jenom blokově.
napiš co mám zjistit přesně, snad se s tím nějak poperu.
dík

Napsal: 18 říj 2007, 10:01
od KMBlendi
potrebujes zjistit kolik dava pulsu na jednu otacku cidlo do tachometru, ale pozor budou tam dve, jedno na otacky motoru a druhe na rychlost ..nesplest..

Re: Palubní počítač

Napsal: 13 pro 2008, 16:44
od 1989Dj.Fox
Ahojte mam problem kupil som palubny pocitac KMblendi ale v pripojke na diagnostiku mi chyba vodic ktory ma davat impulylzi o rychlosti kde sa da este najst?:shock: som zufaly poradi mi niekto? :cry:

Re: Palubní počítač

Napsal: 13 pro 2008, 21:49
od Bruno
Já ho tahám přímo z tachometru, je tam šroubek na kterém jsou impulsy rychlosti. Víťa to na J1 tahá také z tachecu.

Re: Palubní počítač

Napsal: 14 pro 2008, 00:32
od Vita
jj Presne tak ... primo na tacho je sroubek a tam beru impulsy z tachometru .....

koukni se na to tady ..... http://vita-v.blog.cz/0708/montaz-palubniho-pocitace

Re: Palubní počítač

Napsal: 14 pro 2008, 16:29
od 1989Dj.Fox
Jo dik zajtra na to pozrem dnes sa mi uz nechce... ale je to aj na coupe? je to na latre ason trochu podobne? :?:

Re: Palubní počítač

Napsal: 14 pro 2008, 16:38
od Bruno
Myslím, že rozdíl nebude tak velký, vyděláš celý kompletní tachometr /sdruženou přístrojovou desku/ popis na demontáž a montáž tu taky někde je, po vytažení a odpojení konektorů a náhonu od tachecu /já tam mám na J2 tři konektory/ otočíš a na zadní straně najdeš šroubky, kterými je přimontován tachec, jeden z nich, to poznáš podle toho jestli z něj vede tištěný spoj na té fólii, /J1 na něm má i očko/ je on.
Já mám dispej na rozdíl od Víti umístěný v levém okenku/oválu přístrojovky viz. obrázky u mého popisu/ nevím jakou máš přístrojovku ale u mně u J2 to jde, ten levý ovál nemá funkční kontrolky, tak jsem to využil.

Re: Palubní počítač

Napsal: 14 pro 2008, 16:54
od 1989Dj.Fox
Bruno píše:Myslím, že rozdíl nebude tak velký, vyděláš celý kompletní tachometr /sdruženou přístrojovou desku/ popis na demontáž a montáž tu taky někde je, po vytažení a odpojení konektorů a náhonu od tachecu /já tam mám na J2 tři konektory/ otočíš a na zadní straně najdeš šroubky, kterými je přimontován tachec, jeden z nich, to poznáš podle toho jestli z něj vede tištěný spoj na té fólii, /J1 na něm má i očko/ je on.
Já mám dispej na rozdíl od Víti umístěný v levém okenku/oválu přístrojovky viz. obrázky u mého popisu/ nevím jakou máš přístrojovku ale u mně u J2 to jde, ten levý ovál nemá funkční kontrolky, tak jsem to využil.
Rozobrat to nastastie viem inak by som sa do toho asi nedal. na mojom tachaci som praveze nic take nenasiel tak som to dal do priestoru pod radiom. vsetkym dakujem snad to uz najdem :D

Re: Palubní počítač

Napsal: 14 pro 2008, 17:11
od Bruno
Ten kontakt na tachecu jsi našel??? Ten vodič od vstřiku nepřidělávej takovou tou jdenorázovou svorkou /v plastu a přiskřípne se na vodič/ časem ti to může přecvaknout drát od vstřiku, tak jako mně, raději proletovat a dobře zpevnit spoj omotáním páskou /nebo návlekem/.

Re: Palubní počítač

Napsal: 14 pro 2008, 17:37
od ross07
Chtěl bych se zeptat, zda by šel PP od "KMBlendi-ho" to i na mého Matrixe. Je to 1.6 benzín - 4.vstřiky . Stačilo by mi pouze 2-funkce, průměrnou a snad i okamžitou spotřebu. Nic víc nepotřebuju , jelikož zbytek má stávající PP v Matrixu , jen ta spotřeba mi schází. :? A kolik by to stálo? Díky.

Re: Palubní počítač

Napsal: 14 pro 2008, 17:42
od KMBlendi
Bruno píše:Ten kontakt na tachecu jsi našel??? Ten vodič od vstřiku nepřidělávej takovou tou jdenorázovou svorkou /v plastu a přiskřípne se na vodič/ časem ti to může přecvaknout drát od vstřiku, tak jako mně, raději proletovat a dobře zpevnit spoj omotáním páskou /nebo návlekem/.
Tobě seš to procvaklo?? Nesmí se tím narušit vlákna když to tou rychlospojkou spojuješ- jen se protrchne izolace a tvar prizpusobí štěrbině ve spojce...Me to zatím fachá :-) a mám tam 5 rychlospojek (4x na vstřiky)

Re: Palubní počítač

Napsal: 14 pro 2008, 17:45
od Bruno
Stalo se mně o v Německu, myslím jsem ti to už psal. Prostě to ten káblík vibracemi přepižlalo.

Re: Palubní počítač

Napsal: 14 pro 2008, 17:47
od KMBlendi
ross07 píše:Chtěl bych se zeptat, zda by šel PP od "KMBlendi-ho" to i na mého Matrixe. Je to 1.6 benzín - 4.vstřiky . Stačilo by mi pouze 2-funkce, průměrnou a snad i okamžitou spotřebu. Nic víc nepotřebuju , jelikož zbytek má stávající PP v Matrixu , jen ta spotřeba mi schází. :? A kolik by to stálo? Díky.

Jde to, cena 2500,-
Před tím než se zase někdo zeptá, čtěte fórum od začátku, je zde popsáno vše - od funkcí po montáž. !

Re: Palubní počítač

Napsal: 14 pro 2008, 17:49
od KMBlendi
Bruno píše:Stalo se mně o v Německu, myslím jsem ti to už psal. Prostě to ten káblík vibracemi přepižlalo.
Technická vada subdodavatele , za to se omlouvám. :D