Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Poka
A čo taká diaľnica, tam nevidím žiaden prínos denného svietenia
A čo taká diaľnica, tam nevidím žiaden prínos denného svietenia
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Reklama
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Mezi dalnici a beznym provozem neni zadnej rozdil, tak jako tak vidis auta z obou stran, jen predek aut vidis v zrcatku.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Hardcam
Ale aký význam má svietiť cez deň na diaľnici? V Nemecku nesvietia, jazdia podstatne rýchlejšie a nehôd je tam menej ako u nás.
Ale aký význam má svietiť cez deň na diaľnici? V Nemecku nesvietia, jazdia podstatne rýchlejšie a nehôd je tam menej ako u nás.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Na dálnici je to možná ještě aktuálnější. Zpětná zrcátka zkreslují a to na levé straně je navíc
asférické - to znamená, že je zakřivené a zmenšuje předměty. Svítící vozidlo je tak určitě
mnohem viditelnější. (Navíc, když tam uvidíš nějaké namodralé xenony, tak si dáš větší pozor -
bývá to auto, které rozhodně jede rychleji než 150km/hod. )
asférické - to znamená, že je zakřivené a zmenšuje předměty. Svítící vozidlo je tak určitě
mnohem viditelnější. (Navíc, když tam uvidíš nějaké namodralé xenony, tak si dáš větší pozor -
bývá to auto, které rozhodně jede rychleji než 150km/hod. )
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Neviem, pri jazde po diaľnici v Rakúsku alebo Taliansku sa mi nezdalo, žeby mi to svietenie chýbalo, resp. nejako pomohlo.
A v týchto štátoch majú väčší sklon k bezpečnosti ako u nás
A v týchto štátoch majú väčší sklon k bezpečnosti ako u nás
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Ano, ale i lidé mají mnohem větší respekt před zákony a postihy jsou mnohem tvrdší.caruser píše:Neviem, pri jazde po diaľnici v Rakúsku alebo Taliansku sa mi nezdalo, žeby mi to svietenie chýbalo, resp. nejako pomohlo.
A v týchto štátoch majú väčší sklon k bezpečnosti ako u nás
U nás (tím myslím i Slovensko) jde "spravedlnost" téměř vždy nějakou finanční částkou
dorovnat a jezdit dál. Nebo přímluvou nějakého vlivného funkcionáře, jehož politickou
stranu zasponzoruji nějakou přiměřenou částkou... Jsem moc rád, že se poslední dobou
začíná v ČR blýskat na lepší časy a občas se i na takové najde metr...
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Poka: tak predemnou bys na dalnici uhybat nemusel, i kdyz mam xenony
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
A u nových jsou v každém světle dvě H7 taky jsem na to koukal abych až ji budu měnit věděl jak se tam dostat.rcc píše:V předposlední řadě i20 je žárovka H4. Teď jsem na to koukal.
Jinak s tím autobusem to byla normální stará karosa kloubák a už z výroby měly dvě nádrže ovšem nějakou dodaly s jednou tak se tam šoupla za tu první druhá tak jak u ostatních - na evidenční čísla už si nevzpomenu.
Jinak teď v Olomouci nejnovější mají led světla i vzadu - ovšem je to na volbě vedení výrobce to dodává podle přání podniku, a nejnovější mají i denní svícení (místo mlhovek) a mlhovky vražené do nárazníku.
Jinak ke svícení přes den - podle mě je to přes léto blbost, ovšem kdyby češi jak je špatné počasí svítili normálně, nemuselo by se podle mě zavádět denní svícení. Některé blbce i v noci potkáš s zhasnutýma světly (nic nesvítí).
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Denne svietenie by mali zakazat. Pretoze aj keby to zachranilo iba jeden zivot, tak by sa to oplatilo. Kto vie, kolko chodcov a cyklistov uz prislo kvoli nemu o zivot, lebo boli prehliadnuti..
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Chodci a cyklisti z 99% si za to můžou sami.
Na dálnici v noci jsem potkal cyklistu, ani odrazku neměl a ještě byl v černém, jediné štěstí měl že ta avie nejede do kopce jinak už bylo po něm.
V noci jezdí bez světel, a kdyby měly aspoň tedy vestu nebo aspoň na kole odrazku......
Tak stejně skákání chodců pod auta na přechodech - když to někdy sleduji tak se divím že jich není přejetých víc - jede jedno auto daleko široko za ním nikdo a baba mu musí skočit pod kola....
A sere mě to i jako chodce jdu pomalu k přechodu jsem dost daleko, auto by v pohodě přejelo a on musí zastavit a dávat mě přednost místo aby plynule přejel a já za ním plynule přešel protože za ním v pohodě nic nejede.....
A největší perlicku jsem zažil na světelné křižovatce kdy jsem měl zelenou a rozjeli jsme se (rovně) a to auto v křižovatce zastavilo a dávalo přednost chodcům co měly červenou - to už jsem nevydržel a po klaksonu (jel jsem s autobusem a málem mi tam popadali lidi).
A není to první případ že magor zastaví a pouští chodce na červenou - kdyby měli zelenou a nestačily to přejít tak to pochopím, ale na červenou co už tam svítí 3 minuty......
Na dálnici v noci jsem potkal cyklistu, ani odrazku neměl a ještě byl v černém, jediné štěstí měl že ta avie nejede do kopce jinak už bylo po něm.
V noci jezdí bez světel, a kdyby měly aspoň tedy vestu nebo aspoň na kole odrazku......
Tak stejně skákání chodců pod auta na přechodech - když to někdy sleduji tak se divím že jich není přejetých víc - jede jedno auto daleko široko za ním nikdo a baba mu musí skočit pod kola....
A sere mě to i jako chodce jdu pomalu k přechodu jsem dost daleko, auto by v pohodě přejelo a on musí zastavit a dávat mě přednost místo aby plynule přejel a já za ním plynule přešel protože za ním v pohodě nic nejede.....
A největší perlicku jsem zažil na světelné křižovatce kdy jsem měl zelenou a rozjeli jsme se (rovně) a to auto v křižovatce zastavilo a dávalo přednost chodcům co měly červenou - to už jsem nevydržel a po klaksonu (jel jsem s autobusem a málem mi tam popadali lidi).
A není to první případ že magor zastaví a pouští chodce na červenou - kdyby měli zelenou a nestačily to přejít tak to pochopím, ale na červenou co už tam svítí 3 minuty......
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Todle nijak
Jenom chci říct že podle mě by žádné DRL nemusely zavádět kdyby když je škaredě se rožnuly světla, a jak řidiči tak chodci byly k sobě trochu ohleduplní.
Já nevím v dřívějších pravidlech neměly chodci žádnou přednost a taky jsem je pouštěl jak jsem viděl že chcou přejít a nemohly.
Jenom chci říct že podle mě by žádné DRL nemusely zavádět kdyby když je škaredě se rožnuly světla, a jak řidiči tak chodci byly k sobě trochu ohleduplní.
Já nevím v dřívějších pravidlech neměly chodci žádnou přednost a taky jsem je pouštěl jak jsem viděl že chcou přejít a nemohly.
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Dnešní zkušenost.
Jel jsem v i20 po faceliftu a hluk se nekonal, přesněji konal, ale výrazně méně než v mém autě. Bohužel to nebylo po dálnici, ale jen po okresce při 90, ale i tak byl rozdíl výrazný.
Napovídá mi to možnost, že u prvních i20 v zjistili, že je hlučnost slabou stránkou a doplnili v tichosti další odhlučnění.
Jel jsem v i20 po faceliftu a hluk se nekonal, přesněji konal, ale výrazně méně než v mém autě. Bohužel to nebylo po dálnici, ale jen po okresce při 90, ale i tak byl rozdíl výrazný.
Napovídá mi to možnost, že u prvních i20 v zjistili, že je hlučnost slabou stránkou a doplnili v tichosti další odhlučnění.
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
POKA: s těmi 0,5l to nebylo myšleno na tebe (to byla reakce na "Slyšel jsem (třeba v rádiu) "fundované" odhady, že denní svícení může zdvihnout spotřebu
o 0,5-1 litr. Tohle může říct jen dementní idiot." , ale těch 0,05l je reálných... Ale minule jsem u nás potkal Roomstera, který jel vesele na denní svícení i v noci takže v tuhle chvíli když někdo "zapomene" rozsvítit světla tak by se hodilo je mít rozsvícené pořád i vzadu
o 0,5-1 litr. Tohle může říct jen dementní idiot." , ale těch 0,05l je reálných... Ale minule jsem u nás potkal Roomstera, který jel vesele na denní svícení i v noci takže v tuhle chvíli když někdo "zapomene" rozsvítit světla tak by se hodilo je mít rozsvícené pořád i vzadu
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Nechci se opakovat - Za snížené viditelnosti jsou řidiči povinni rozsvítit stanovené osvětlení.bartiik18 píše: Ale minule jsem u nás potkal Roomstera, který jel vesele na denní svícení i v noci takže v tuhle chvíli když někdo "zapomene" rozsvítit světla tak by se hodilo je mít rozsvícené pořád i vzadu
Myslím, že to platí i pro řidiče "Roomsterů", takže chyba není na straně DRL, ale na straně
řidiče... ...také potkávám spousty aut, která vyjedou za tmy z osvětleného parkoviště před
Superhypermegamarketem a nesvítí vůbec. Nemají totiž ani DRL...
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red