Stránka 14 z 24
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 28 led 2012, 17:42
od vlado1979
Tie motory nechápem. Aj u stávajúcej generácie je k dispozícii iba 1,4. Nedá sa 1,6 alebo 2,0. Diesel 94 kW sa u nás nikdy nepredával. Možno sa to automobilke na takom malo malom trhu neoplatí, ale čo tak nechať zákazníkov nech si vyberú ? Veď si za to zaplatia, ale u nás nie je možnosť voľby. Jedine 1,4 benzín a bodka.
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 28 led 2012, 18:00
od Borek
Tak se dívám,jak "pěkně" snížili výkony motorů.
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 28 led 2012, 18:04
od vlado1979
U nás nie je možnosť ani LPG ako v ČR čo tiež nehcápem.
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 28 led 2012, 18:17
od Borek
Auta na LPG z výroby je určitě dobrý tah výrobců.Zvlášť při dnešní ceně paliv,je velký předpoklad,že odbyt mají zajištěný.
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 28 led 2012, 18:56
od Skyline
Borek píše:Tak se dívám,jak "pěkně" snížili výkony motorů.
Ale krouťák i výkon je posazen u 1,4i do nižších otáček, to by mohlo naopak prospět. A navíc jsou všechny motory standardně s 6° převodovkou
zajímalo by mne, zda by šlo starou I30 naprogramovat na podobné parametry.
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 01 úno 2012, 09:11
od XMira
Tak to ouplně nechápu. Všude se psalo, jak
všechny napíná s cenou a že ladí detaily do poslední chvíle. A že prý zveřejní ceny při zahájení výroby.... a potom, že prý den před začátkem prodeje. No dneska je prvního února a ceník nikde. Není to spíš typicky český šlendriánství?
Ale nevím, školy nemám, a na vsi žiju
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 01 úno 2012, 11:09
od Haer
Taky nedockave vyhlizim cenik, at vim, zda novou I30 zaradit mezi mozne kandidaty noveho vozu
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 01 úno 2012, 11:16
od Cvrček
Podle mě se čeká na ceníky konkurence (nová KIA CEED) a také Škoda (RAPID, Octavia 3?)
Málokomu se chce vyrazit na trh jako první, z obchodního hlediska je vždy výhodnější podat nabídku jako poslední
(případně možná úprava ceníků vůči konkurenci).
Na 2. stranu ale musím říci: jestli
dal závazek (byť slovně), že ceník bude tehdy a tehdy, měl by jej splnit. Říká se tomu plnění dohod a závazků.
edit: oprava překlepů
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 01 úno 2012, 11:20
od S0T0
no myslím že na cenu ceedu nečekají, tu znají
a okta 3 i rapid jsou ještě daleko a pro tipovačku dávám na základní model nové i30 cenovku 299 990 Kč
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 01 úno 2012, 11:29
od Gandalf
Taky mám za to, že si budou chtít "úžasné nové technologie" nechat zaplatit ve stylu i40, takže něco pod 300T bych nečekal a možná nebude problém i o dost víc... a budou si chtít hrát na ceníky Golfa a spol
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 01 úno 2012, 11:39
od N2DRFT
Bohužel velkým problémem downsizingu je postupnej úbytek točivýho momentu, kterej se má jako nahradit tím dmychadlem, ale přecejen když si zkusíte jet v 1,0T a v 1,4 atm. která tomu asi odpovídá, tak ikdyž má turbo ta jednička, tak to prostě netáhne, jede to řekněme srovnatelně, ale je to asi jako lízat zmrzlinu přes pytlík, jde to, ale neni to dobrý.
Prostě objem výkonem ani ničím jiným nenahradíš, lidi si kupujou sporťáky a velký motory právě pro ten pocit ze zrychlení ze 40-na 80 na ten zátah, málokdo dá 4 míče do ferrari kvůli tomu aby s tim moh jezdit pouliční závody nebo protože je nejrychlejší.
Ale ten pocit, kdy šlápneš a zarazí tě to do sedačky, to je to co nás baví, samotná rychlost už ti v novém autě ani nepřijde.
Takže za mě turbo je supr věc, ale musí mít taky nějakej dobrej základ v motoru s určitým objemem, čímž bych začal u 1.4 a šel výš. Níž už to je jen taková znouzecnost jak možná ušetřit trochu na pov. ruč. a dát ten rozdíl za benzín kvůli vyšší spotřebě. Turbo má výkon umocnit, ale ne nahrazovat u gumáků typu 1.0 krouťák, to je podle mýho o ničem.
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 01 úno 2012, 14:02
od Haer
Tak uz je to tady, cena malinko vyssi a taky lepsi vybava (trikolor) nez jsem cekal :
http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/ce ... va-i30.pdf
Asi ho stáhli, bo to nefunguje a ani na stránce nové i30 není o ceníku ani fň.
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 01 úno 2012, 14:43
od Skyline
Je to holt novinka, vybava dobra, ale za tu cenu to bude mit tezke, konkurence je vysoka. Auris, C4, Octavia, Leon...
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 01 úno 2012, 14:43
od XMira
Ty pakety jsou poskládaný dost divoce. Prostě si buď koupíš základ, nebo cena prudce vyskočí. Samostatně si doplatit dešťovej senzor, termální sklo, xenony nebo samostvívací zrcátko je bez šance.
A taky se mi nelíbí jak přidusili 1.6 CVVT, aby zvětšili rozdíl mezi ním a GDI. Sice chápu důvody, ale nelíbí se mi to.
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Napsal: 01 úno 2012, 15:16
od S0T0
hmm a navigace auta vyráběného v česku a nebude umět česky
těch paketů je celkem škoda , uvidíme no, zatím by u mě v nižší střední nevyhrála