Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Napsal: 23 lis 2011, 19:11
Projizdel jsem to, ale Franta to fakt nepise, vse je z unikatnich adres a z ruznych u vzdalenych mist CR.
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Ja len ze sa na tom bavia na auto serveroch vyznavaci koncernuHardcam píše:Projizdel jsem to, ale Franta to fakt nepise, vse je z unikatnich adres a z ruznych u vzdalenych mist CR.
->Že auta navrhli korejci ještě neznamená, že použité díly jsou z koreje či dokonce z číny, jsou ze všech koutů světa, příklad tlumiče bilstein, brzdové komponenty trw, něco na převodovkárně jsem viděl se štítkěm velice známe značky co dělá spojky pro velké výkony, nemůžu si teď za boha vzpomenout co to bylo za značku e.... Tím chci jenom říct, že kvalita použitých materiálnů je srovnatelná s jakoukoli jinou značkou automobilů a ke všemu dva majtelé stejného vozu byť s rozdílnm motorem už nemůžou vědět co v autě mají stejného, i ty tlumiče (dělám na nich) sou u každého motoru jiné a dokonce i jiné značky, prostě říct o značce že je blbá, nemůže vůbec ale vůbec nikdo, to nikdo nemůže vědět co v tom autě vlastně má pokud není rovnou vývojář či něco podobného, takže asi tak.
Každopádně, jestliže má někdo problém s tím, že na úplně stejném autě (rozuměj model-počet dveří-motor) se našli tlumiče rozdílné značky (dokonce jsem tam četl že pro Něm. trh odlišné od CZ) to je absolutně nemyslitelné, z jednoduchého důvodu, jedno auto vyjede z fabriky za 54 sekund !! měnit kompletně složení objednávky by bylo složitější a dražší než nainstalovat tlumiče z diamantů. Jediný problém, který by potencionálně mohl být u dvou totožných aut (viz. závorka) je odlišné datum výroby a to nemám tušení jestli vůbec jde zpětně dohledat, jestli se jako datum výroby nepočítá až to, kdy auto opustí bránu Nošovic. S jistotou můžu říct, že přátele naši korejští neustále vymýšlejí něco nového přímo za provozu furt nějaký šikmo-ok lítá a vymýšlí, jestli něco vymyslí, třebaže až po konečných testech, tak si dovedu představit, že poznatek dohodí ,,výš´´ a ti po prohodnocení, zadají změnu onoho a onoho počínání aniž by si toho kdokoli všiml - rouměj interně, na všechno sou lidi a to je takový neskutečný frmol, že to by tam musel být člověk, co nebude mít nic jiného na práci než sledovat případné anomálie v objednávkách a i tak by to bylo velice složité, z toho usuzuji, že jestli někdo někdy něco změnil (a jakože mění) tak se to nedozví mistr čtvrtiny firmy - natož tak já - dělník.
Ahoj,přemýšlel jsem o tom,že jsou někteří spokojení a jiní ne. Nejspíš tady platí ono okřídlené rčení,že člověk si zvykne i na šibenici Včera jsem četl,že ve Škodě Citigo si na té nejhorší panelce mohou spolujezdci v klidu vychutnat svoji kávu. Jestli je to pravda,znamená to,že ani malému autu nemusí člověk nic odpustit a může být dobré.Jak budu mít příležitost,vyzkouším to.F.koudý píše:Nechci se nikoho dotknout, shrňme si fakta:
1) nekvalitní tlumiče
2) špatně konstruovaná zadní náprava
3) víceméně tuhá - nezkrutná - konstrukce zadní nápravy.
Pokud o této kombinaci technické zaostalosti někdo tvrdí, že funguje v pořádku, buď tomu naprosto nerozumí - je to jeho první auto a proto vlastně neví, jak fungují jiné auta a nedokáže rozpoznat náznak problému při jízdě, nebo si to prostě nedokáže připustit, co koupil.
Vzhledem k vlastnostem zadní nápravy je toto auto v původním stavu určeno pro důchodce na nedělní jízdu na hřbitov. Pro kohokoliv jiného může jeho selhání na díře či hrbu v zatáčce ve vyšší než dovolené rychlosti znamenat ohrožení života jeho i lidí a majetku kolem. Při trendu dnešní doby, kdy převládá stres, spěch a silnice v dezolátním stavu, je to z mého pohledu vyloženě nebezpečné a já osobně s tím něco dělat budu. Je to každého věc a odpovědnost za sebe, připadně své bližní. V každým případě si myslím, že si tady nemusíme nic nalhávat..
Ano,to plně koresponduje s fotografií,kterou jsem zveřejnil. Auto s tlumiči Sachs nebylo určeno na náš trh.Zřejmě mělo nějakou vadu,třeba jen laku a tak skončilo v ČR. Co se týká nápravy,viděl jsem,že Kia má již konce ramen pozměněné. Posílám foto. Montážně se zdá,že jsou nápravnice zaměnitelné.Franta.vtlait píše:Ahojte, tak sa mi dnes podarilo zistiť cez jedneho dodavateľa ND na auta, ktorý majú centrálny sklad v nemecku, že na iX 20 do Nemecka sa montuju tlmice len Sachs, nie tie"bodkové,či čierne" a náprava je upravená.Požiadal som ho o doporučenie na našu tému. Majú s tým podľa neho všetci problém, no v Nemecku mala zadná náprava veľké problémy s testami, preto ju majú upravenú.Budem to reklamovať budúci týždeň u predajcu, včera sa mi totiž stalo na dialnici pri prejazde mosta,že na tom spoji medzi mostom a cestou v zákrute mi odskočil "zadok" a ten môj stislo...a to bez srandy...
Autičko by som nevymenil,je super,ale toto ma nepotešilo.
Ahoj,díky,ale nech to být,už jsem se k tomu vyjádřil v dodatku mého úplně prvního příspěvku. Je to jako ve sněmovně Počkáme až to někteří co se do úpravy pustili dodělají a pak se uvidí. Franta.Hardcam píše:Projizdel jsem to, ale Franta to fakt nepise, vse je z unikatnich adres a z ruznych u vzdalenych mist CR.
To je pravda,ale před lety jsem byl v Belgii u jedné firmy,kde z našich nových Škodovek demontovali tlumiče a Barumky,házeli je na hromadu a montovali tam jiné,i takhle to může být,jednou jsem někde četl,že na nové vozy Škoda je cena tlumiče na linku nižší než 100 Kč. Rozdíl se pak refunduje z prodeje náhradních dílů protože v praxi by ho nikdo za tuto částku nevyrobil. Takže výměna tlumičů za jiné nemusí být v předprodejním servisu pro některé země problém. FrantaHardcam píše:iggyno: vyznavaci koncernu? Tak ty snad netreba komentovat, zname je vsichni.
Dobre, tak poslu to, co mi napsal:->Že auta navrhli korejci ještě neznamená, že použité díly jsou z koreje či dokonce z číny, jsou ze všech koutů světa, příklad tlumiče bilstein, brzdové komponenty trw, něco na převodovkárně jsem viděl se štítkěm velice známe značky co dělá spojky pro velké výkony, nemůžu si teď za boha vzpomenout co to bylo za značku e.... Tím chci jenom říct, že kvalita použitých materiálnů je srovnatelná s jakoukoli jinou značkou automobilů a ke všemu dva majtelé stejného vozu byť s rozdílnm motorem už nemůžou vědět co v autě mají stejného, i ty tlumiče (dělám na nich) sou u každého motoru jiné a dokonce i jiné značky, prostě říct o značce že je blbá, nemůže vůbec ale vůbec nikdo, to nikdo nemůže vědět co v tom autě vlastně má pokud není rovnou vývojář či něco podobného, takže asi tak.Každopádně, jestliže má někdo problém s tím, že na úplně stejném autě (rozuměj model-počet dveří-motor) se našli tlumiče rozdílné značky (dokonce jsem tam četl že pro Něm. trh odlišné od CZ) to je absolutně nemyslitelné, z jednoduchého důvodu, jedno auto vyjede z fabriky za 54 sekund !! měnit kompletně složení objednávky by bylo složitější a dražší než nainstalovat tlumiče z diamantů. Jediný problém, který by potencionálně mohl být u dvou totožných aut (viz. závorka) je odlišné datum výroby a to nemám tušení jestli vůbec jde zpětně dohledat, jestli se jako datum výroby nepočítá až to, kdy auto opustí bránu Nošovic. S jistotou můžu říct, že přátele naši korejští neustále vymýšlejí něco nového přímo za provozu furt nějaký šikmo-ok lítá a vymýšlí, jestli něco vymyslí, třebaže až po konečných testech, tak si dovedu představit, že poznatek dohodí ,,výš´´ a ti po prohodnocení, zadají změnu onoho a onoho počínání aniž by si toho kdokoli všiml - rouměj interně, na všechno sou lidi a to je takový neskutečný frmol, že to by tam musel být člověk, co nebude mít nic jiného na práci než sledovat případné anomálie v objednávkách a i tak by to bylo velice složité, z toho usuzuji, že jestli někdo někdy něco změnil (a jakože mění) tak se to nedozví mistr čtvrtiny firmy - natož tak já - dělník.