Stránka 14 z 14

Re: První dojmy

Napsal: 02 zář 2013, 10:44
od Deegr
jede do stovky, ale osobně dvojku dávám tak do 70-75 km/h, v 80 km/h dávám většinou trojku

Jinak:
1: 55 km/h při 7000 rpm
2: 100 km/h při 7000 rpm
3: 140 km/h při 7000 rpm
4: 185 km/h při 7000 rpm
5: 200 km/h při 6000 rpm

Re: První dojmy

Napsal: 02 zář 2013, 11:21
od milda h
Jinak:
1: 55 km/h při 7000 rpm
2: 100 km/h při 7000 rpm
3: 140 km/h při 7000 rpm
4: 185 km/h při 7000 rpm
5: 200 km/h při 6000 rpm[/quote]

A spotřeba ? Těch 6,1 to určitě nebude !
Je mi jasné, že to není stálý styl jízdy.

Re: První dojmy

Napsal: 02 zář 2013, 11:38
od Deegr
Tak to je snad samozřejmý :D Taky se tu píše, že je to jen při předjíždění, když chceš něco rychle předjet a je málo místa.

Re: První dojmy

Napsal: 02 zář 2013, 13:38
od mnkk
No, tých 100km/h je OK. Mne ide 85km/h, preto som sa pýtal. :wink: Tam radiť za 2 pri 80km/h nemá zmysel...

Re: První dojmy

Napsal: 02 zář 2013, 16:14
od Mirus30
](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Richi_i30 píše:Další, co si myslí, že max otáčky = max výkon ... ](*,)
](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)


Ne, to se pleteš, jsem jen další co umí využít sílu motoru =D>

Jak píše Deegr, max výkon je na 6300ot. a 7tis je omezovač, pokud v 80km/h roztočim dvojku z 5tis(což je mimochodem 150 otáček za max točivým momentem = ideál pro max zrychlení) otáček do sedmi tak prosímtě dělám chybu kde?

Můj názor je, že pokud někdo píše tyhle věci že max otáčky jsou max výkon a podobný výlevy tak vůbec neví jak s tím autem jezdit aby využil sílu motoru.

Tohle není nafta aby za 4,5tis "umřela" ani TSI (1,2) co předvede divadlo když foukne turbo a pak už to jen drží a nemá to gradaci výkonu otáčkama.

Pro mne je to dokonalej motor, umí jet při přeřazování za 2tisicema na pohodu a umí se krásnou gradací výkonu a lineárním zátahem opřít o 7 tisíc 8)

Re: První dojmy

Napsal: 02 zář 2013, 16:43
od Mexican
ja by som namiesto mnozstva emotikonov doporucil pozriet si graf vykonovej krivky. Ak to ma max hodnotu vykonu v 6300, tak to znamena ze do za tymito otackami dava vykon nizsi. No a teraz treba riesit otazku. Budem musiet radit vyssie alebo nebudem musiet. Ak ano, tak hnad to mierne za hranicu max vykonu to ma vyznam, kedze pri preradeni padnu otacky. Osobne si vsak myslim, ze u auta rodinneho typu caste vytacanie v kombinacii s vyrobcovou logikou 30 000km servisneho intervalu motoru moc neprospeje.

nepochopitelne ale z mojho pohladu je to, ze taketo veci sa neriesia u vlakna v Genes coupe, kde to ma logiku (predsa je to sportove auto) ale u motorov velkosti vysavacu (a s podobnym vykonom). Ale je to vas boj

Re: První dojmy

Napsal: 02 zář 2013, 16:55
od Mirus30
Vypadam na to ze jsem ho nevidel? Videl... To uz taky Deegr resil v jinem vlakne, ano samozrejme pujde trochu vykon dolu za 6300ot, ale na druhou stranu spadnou otacky vys kdyz preradis az v sedmi, tzn do vyssiho vykonu z ktereho se bude auto sbirat, nehlede na to ze tech 700ot navic v te rychlosti ani nezaznamenas pokles vykonu.

Nikdo tu debatu nesiri kvuli tomu abychom dosli k zaveru jaky je to letadlo a ze to auto je delany na pernamentni zatez pri plnem vykonu, jen se bavime o zpusobu vyuziti sily toho motoru.

Muzeme se podivat vsichni... da se odhadnout ze krivka vykonu nebude za 6300 padat k 50 konim vykonu.
1819291_kia-cee-d-sw-1-6-gdi.jpg
1819291_kia-cee-d-sw-1-6-gdi.jpg (29.62 KiB) Zobrazeno 1392 x

Re: První dojmy

Napsal: 02 zář 2013, 18:04
od idam.i
Nižšie v článku je tabulka kde sú rozpísané otáčky k výkonu a momentu.
http://automoto.cas.sk/clanok/192379/ki ... a-spotrebu