Stránka 14 z 32
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 09 srp 2013, 00:27
od marcel.tokar
V mojom pripade vidim problem v tom, ze chcem prejst z dizla na benzin a som rozmaznany spotrebou dizla. Pri mojom hdi 1,6 ked stojim na plyne tak ma spotrebu do 6,5 v meste v zime podla palubneho pocitaca, a ked ho setrim tak ma v tej zime 5,5-6. Taky nizky rozptyl spotreby v benzinovom motore nemam sancu dosiahnut.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 09 srp 2013, 09:55
od idam.i
Hlavne si musíš urobiť jasno,čo vlastne chceš
Pokial prejdeš na benzín,tak ti určite stúpne spotreba a z úvodu budeš mať pocit,že to ja lenivé.Na druhej strane máš tichý motor,kultivovaný prejav,lepšie kúry v zime.Mám v rodine 1,6GDI aj 1,6crdi a ja by som do nafty nešiel.
Hlavne keď jazdíš po meste.
Re: 1.6i CVVT, 1.6 GDI spotřeba, cena přestavby
Napsal: 09 srp 2013, 12:29
od Woland
Dobrý den, vybírám pro i30 kombi mezi 1,6 CVVT a 1.6 GDI. V budoucnu možná budu uvažovat o přestavbě na plyn. Nevíte jaký je cenový rozdíl mezi přestavbou z CVVT a GDI? Případně jaký je reálný rozdíl ve spořebě benzinu u těchto motorů (dle diskuze předpokládám kombinovaná cca 0,5l) Díky Petr
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 09 srp 2013, 12:38
od Mirus30
Ahoj, GDI se obecne na prestavbu moc nehodi.... spotreba bude nastejno, nebo bude o neco uspornejsi GDI.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 09 srp 2013, 13:12
od Woland
OK , děkuji. Protože jezdím hodně po Praze nebylo by vhodné tedy raději dokoupit ISG (stop-go)? za 7 tis. Nemáte s tím někdo zkušenost?
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 09 srp 2013, 13:38
od Limitz
pro GDI zatím neexistuje možnost přestavby i když v budoucnu by to mělo být možné, ale stále je to jenom ve hvězdách a systém ISG je podle mě naprostá hovadina.... nemyslím tím jenom u
ale všeobecně..
a ještě k tomu plynu:
momentálně na svých stránkách nabízí přestavbu jenom na 1.4 MPI, dřív ji nabízelo i na 1.6 MPI, takže by bylo dobré se nejdřív informovat u prodejce jestli bude vůbec možné provést přestavbu bez ztráty záruky
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 09 srp 2013, 14:23
od mnkk
Limitz: presne tak!
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 09 srp 2013, 16:15
od aldai30
K tomu plynu v kombinaci s 20% vstřikem benzínu.
Osobně si myslím, že je to jen z důvodu vyrovnání výkonu a spotřeby. Jezdit na plyn je v porovnání koupě nafty super poměr cena/výkon.
Já osobně mám 1.4 benzín a stačí mi to. Výkonově a taky spotřebou (5,6l/100km dlouhodobě).
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 09 srp 2013, 16:50
od marcel.tokar
5,6 mam spotrebu dlhodobu s picassom 1,6 hdi , takze na benzin si myslim ze to je luxusna spotrebicka.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 09 srp 2013, 17:05
od mnkk
len pozor na to aby ti PP neukazoval to čo mne: PP=5,5, real=8!!!!
Keby si mal dlhodobú spotrebu 5,6l/100km, tak by si tankoval cca každých 940km. Tomu teda neverím. Za posledných 9400km si natankoval iba 530 litrov?
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 09 srp 2013, 20:18
od Chasnik
Tomu se dá věřit, aldai má krátkou (a tudíž lehčí) čtrnáctistovku, já s kombíkem 1.6 v pohodě jezdím okolo šestky. Při dobré konfiguraci tras, jejich délky a profilu se na 5,6 dá dostat.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 09 srp 2013, 21:16
od marcel.tokar
Ta kratka je lahsia oproti kombi o kolko - 30 kilo? To nemoze hrat taku rolu, to je hmotnostne ako 8 rocne decko v aute abo ne.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 10 srp 2013, 11:26
od aldai30
Mám kombíka, ale je pravda, že si s i30 vybírám spíše delší cesty cca 20km a více. Po městě vyrážím s jiným vozem. Podle měření v rámci tankování mi to vyšlo o 0,1l méně dle PP. Takže spokojenost. Ale nemá cenu řešit desetinky litru. Ty peníze člověk vyhodí za jiné nesmysly a vůbec nad tím neuvažuje. To je můj názor.
Takže za mě 1.4i 73kW i v kombíku dostačuje (stačí si sednout do fabky o stejné motorizaci a hned dáš přednost ve výkonu i30).
Spíše mi trochu vadí časté řazení a to, že mezi 5-6 je malý rozdíl. Ale pro toho, kde je zvyklý z passatu 2.0TDI to není.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 11 srp 2013, 00:00
od Chasnik
marcel.tokar: Nekoupil jsem si kombíka, abych v něm vozil vzduch
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 45#p391690
To už asi trošku roli hrát bude...
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 11 srp 2013, 08:24
od marcel.tokar
Jo, tak takto nalozena kara hej, to bez debaty. Nejako takto zvyknem byt len na dovci v Chorvatsku. Inak len pre zaujimavost, ak slovensky importer hyundai nenechava zaruku na dotknute casti pri montazi lpg a slovensky importer kia rusi komplet zaruku na auto pri tej montazi lpg: ak si niekto kupi v Cechach hyundai ci kiu s lpg pride s autom na Slovensko a nieco sa mu pokazi, je zrely na odtah, tak ako sa k tomu postavia v autorizovanom servise povedzme v Kosiciach? Nechaju ho zaplatit servisny ukon?