Stránka 14 z 24
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 21 črc 2016, 07:50
od vorlajz
takže si to shrneme...
GDI je dražší o Kč 10.000,-
GDI je víc sexy motor...
GDI mají borci jak Mirus, i.dam, Only One, vorlajz apod...
GDI je víc sexy... vím, už jsem to psal, ale chci na to dát prostě důraz!!!
GDI nedá karbonu šanci, protože VIF...
GDI je vlastně styl...
Jezdit s GDI, to je jako se milovat... vždycky je lepší "stříkat" dovnitř...
kdo nemá GDI, jako by nebyl...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 21 črc 2016, 08:00
od JirkaN
vorlajz píše:takže si to shrneme...
GDI je dražší o Kč 10.000,-
GDI je víc sexy motor...
GDI mají borci jak Mirus, i.dam, Only One, vorlajz apod...
GDI je víc sexy... vím, už jsem to psal, ale chci na to dát prostě důraz!!!
GDI nedá karbonu šanci, protože VIF...
GDI je vlastně styl...
Jezdit s GDI, to je jako se milovat... vždycky je lepší "stříkat" dovnitř...
kdo nemá GDI, jako by nebyl...
Tohle mi vyznělo spíš jako popis sexuální úchylky ...
Suchej dovnitř, mokrej ven, my vám přejem dobrej den ... Doufám, že nezanedbáváš manželku ... to se nedělá ...
ne ne ne ...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 21 črc 2016, 08:02
od Martinsp
Ámen
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 21 črc 2016, 08:02
od vorlajz
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 21 črc 2016, 08:09
od vorlajz
teď vážně...
v čem je třeba to MPI lepší než GDI...??? (nemůžu se toho divného pocitu zbavit, ale MPI mám prostě odjakživa spojený s Felicií)
to bylo naše první auto, které mělo MPI ... hh
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 21 črc 2016, 08:36
od only_one
Klasiku zplyníš bez problémů a jezdíš za pár korun
je to jednoduché, léty osvědčené a funkční řešení spalovacího zážehového motoru
Hlava tolik netrpí, protože tam není navrtaná vstřikovací tryska. Z konstrukčního hlediska je to daleko lepší motor CVVT nepřímý vstřik
Ale Gdi je primárně konstruováno kvuli přesnějšímu řízení emisí. Má vyšší kompresní poměry a tím je i následně dán lepší výkon a funkčnost v celém spektru otáček. Kdyby nebyl Gdi motor výkonější
ani bych ho nechtěl. Já jsem šel u aut primárně po výkonu a jestli by to bylo Gdi, MPI klasika nebo elektromobil mě bylo jedno
Jinak není Gdi žádnej zázrak. Technické řešení je sice zajímavé, ale jinak rozhodně není výhodnější oproti klasice při pohledu z hlediska funkčnosti spalovací jednotky. Bavíme se o nepřeplňovaných motorech.
Klasika by měla být podstatně odolnější na (ne)kvalitu benzínu.
Paradoxně pro Gdi je zase vhodnější aby benzín měl co nejvíc biosložky - ethanolu v sobě, který netvoří tolik bordelu a hoří čistě.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 21 črc 2016, 12:22
od Alf6
Tady se ale pletou jabka a hrusky. MPI vs GDI. CVVT(variabilni casovani ventilu) a nebo třeba D-CVVT je něco uplne jiného.
Nazev tohoto vlakna je sam o sobe zavadejici a nepresny.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 21 črc 2016, 12:25
od Alf6
only_one píše:to alfe nemáš až tak pravdu, protože nepřímovstřikovaný CVVT motor na karbonové úsady nijak zvlášť netrpí. Motor byl po 170 000km bez nějakých extra úsad.
Naopak Gdi je továrna na karbon a vif by minimálně ve spalovací komoře mohl tenhle bordel a jeho sbírání oddálit.
Chtel si napsat neprimovstrikovy MPI, ne? Netrpi na usady karbonu, protože diky technologii MPI je napr. saci ventil omyvan smesi benzinu a aditiva. Coz ze sve podstaty se u GDI se nemůže
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 21 črc 2016, 13:45
od only_one
Alfe to je jak u blbejch... všechny benzínové motory dneška jsou MPi.. MPI s tím vůbec nesouvisí, pouze umístění vstřikovače, tak to tady nemotej.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 21 črc 2016, 16:01
od JirkaN
To je jak u blbech... MPI, GDI, MPI ...
Jde o název vlákna a jelikož se jedná o HYUNDAI FÓRUM, tak je to 1,6 GDI a 1,6 MPI. To je označemí motorů, který
vyrábí.
Označení
1,6 GDI MPI jsem neviděl ...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 21 črc 2016, 21:27
od shawt
Myslim, ze o tom usedani karbonu moc zadne dukazy nejsou...ono by snad melo stacit obcas vytocit motor ne?
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 21 črc 2016, 21:50
od JirkaN
shawt píše:Myslim, ze o tom usedani karbonu moc zadne dukazy nejsou...ono by snad melo stacit obcas vytocit motor ne?
Nějaké důkazy jsou třeba tady:
http://www.petrol.cz/petrol-awards/petr ... -6499.aspx
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 21 črc 2016, 23:01
od Alf6
všechny benzínové motory dneška jsou MPi.. MPI s tím vůbec nesouvisí, pouze umístění vstřikovače, tak to tady nemotej.
MPI s tím práve souvisí
MPI vs GDI
nepřímovstřik vs přímovstřik - to je to, co se porovnává a to je to, oč tu celou dobu běží -
umisteni vstrikovače
Kdo co chce porovnávat na GDI a CVVT? Dnes uz i MPI mají D-CVVT, stejne jako GDI. Jen stare verze MPI měli pouze casováni na strane sacich ventilu.
Nazev tohohle topicu je napsan spatne.
Porovnavá se primovstrik s casovanim ventilu. To je jako kdybys porovnával nebe a dudy.
Pokud chce někdo porovnávat casovani ventilu, tak muže , ale pak by mel nazev topicu znit CVVT / D-CVVT
Pokud chce někdo resit stříkačku, tak jedine MPI-GDI
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 22 črc 2016, 00:41
od shawt
Takze staci obcas pouzit VIF a problem vyresen
)
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 22 črc 2016, 06:45
od vorlajz
občas? spíš pravidelně... nebo Vervu 100 apod. paliva...