Stránka 14 z 24

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 21 črc 2016, 07:50
od vorlajz
takže si to shrneme...

GDI je dražší o Kč 10.000,- :-$
GDI je víc sexy motor... :mrgreen:
GDI mají borci jak Mirus, i.dam, Only One, vorlajz apod... 8)
GDI je víc sexy... vím, už jsem to psal, ale chci na to dát prostě důraz!!! :D/
GDI nedá karbonu šanci, protože VIF... :-$
GDI je vlastně styl... =D>

Jezdit s GDI, to je jako se milovat... vždycky je lepší "stříkat" dovnitř... :-&

kdo nemá GDI, jako by nebyl... 8) :mrgreen:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 21 črc 2016, 08:00
od JirkaN
vorlajz píše:takže si to shrneme...

GDI je dražší o Kč 10.000,- :-$
GDI je víc sexy motor... :mrgreen:
GDI mají borci jak Mirus, i.dam, Only One, vorlajz apod... 8)
GDI je víc sexy... vím, už jsem to psal, ale chci na to dát prostě důraz!!! :D/
GDI nedá karbonu šanci, protože VIF... :-$
GDI je vlastně styl... =D>

Jezdit s GDI, to je jako se milovat... vždycky je lepší "stříkat" dovnitř... :-&

kdo nemá GDI, jako by nebyl... 8) :mrgreen:
Tohle mi vyznělo spíš jako popis sexuální úchylky ... :D :D :D :D Suchej dovnitř, mokrej ven, my vám přejem dobrej den ... Doufám, že nezanedbáváš manželku ... to se nedělá ... :lol: ne ne ne ... [-X

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 21 črc 2016, 08:02
od Martinsp
Ámen

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 21 črc 2016, 08:02
od vorlajz
:mrgreen:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 21 črc 2016, 08:09
od vorlajz
teď vážně...

v čem je třeba to MPI lepší než GDI...??? (nemůžu se toho divného pocitu zbavit, ale MPI mám prostě odjakživa spojený s Felicií) :mrgreen: to bylo naše první auto, které mělo MPI ... hh :D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 21 črc 2016, 08:36
od only_one
Klasiku zplyníš bez problémů a jezdíš za pár korun
je to jednoduché, léty osvědčené a funkční řešení spalovacího zážehového motoru

Hlava tolik netrpí, protože tam není navrtaná vstřikovací tryska. Z konstrukčního hlediska je to daleko lepší motor CVVT nepřímý vstřik

Ale Gdi je primárně konstruováno kvuli přesnějšímu řízení emisí. Má vyšší kompresní poměry a tím je i následně dán lepší výkon a funkčnost v celém spektru otáček. Kdyby nebyl Gdi motor výkonější :-) ani bych ho nechtěl. Já jsem šel u aut primárně po výkonu a jestli by to bylo Gdi, MPI klasika nebo elektromobil mě bylo jedno :-)

Jinak není Gdi žádnej zázrak. Technické řešení je sice zajímavé, ale jinak rozhodně není výhodnější oproti klasice při pohledu z hlediska funkčnosti spalovací jednotky. Bavíme se o nepřeplňovaných motorech.

Klasika by měla být podstatně odolnější na (ne)kvalitu benzínu.
Paradoxně pro Gdi je zase vhodnější aby benzín měl co nejvíc biosložky - ethanolu v sobě, který netvoří tolik bordelu a hoří čistě.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 21 črc 2016, 12:22
od Alf6
Tady se ale pletou jabka a hrusky. MPI vs GDI. CVVT(variabilni casovani ventilu) a nebo třeba D-CVVT je něco uplne jiného.
Nazev tohoto vlakna je sam o sobe zavadejici a nepresny.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 21 črc 2016, 12:25
od Alf6
only_one píše:to alfe nemáš až tak pravdu, protože nepřímovstřikovaný CVVT motor na karbonové úsady nijak zvlášť netrpí. Motor byl po 170 000km bez nějakých extra úsad.
Naopak Gdi je továrna na karbon a vif by minimálně ve spalovací komoře mohl tenhle bordel a jeho sbírání oddálit.
Chtel si napsat neprimovstrikovy MPI, ne? Netrpi na usady karbonu, protože diky technologii MPI je napr. saci ventil omyvan smesi benzinu a aditiva. Coz ze sve podstaty se u GDI se nemůže :D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 21 črc 2016, 13:45
od only_one
Alfe to je jak u blbejch... všechny benzínové motory dneška jsou MPi.. MPI s tím vůbec nesouvisí, pouze umístění vstřikovače, tak to tady nemotej.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 21 črc 2016, 16:01
od JirkaN
To je jak u blbech... MPI, GDI, MPI ...
Jde o název vlákna a jelikož se jedná o HYUNDAI FÓRUM, tak je to 1,6 GDI a 1,6 MPI. To je označemí motorů, který :hyu: vyrábí.
Označení :hyu: 1,6 GDI MPI jsem neviděl ...

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 21 črc 2016, 21:27
od shawt
Myslim, ze o tom usedani karbonu moc zadne dukazy nejsou...ono by snad melo stacit obcas vytocit motor ne?

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 21 črc 2016, 21:50
od JirkaN
shawt píše:Myslim, ze o tom usedani karbonu moc zadne dukazy nejsou...ono by snad melo stacit obcas vytocit motor ne?
Nějaké důkazy jsou třeba tady:

http://www.petrol.cz/petrol-awards/petr ... -6499.aspx

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 21 črc 2016, 23:01
od Alf6
všechny benzínové motory dneška jsou MPi.. MPI s tím vůbec nesouvisí, pouze umístění vstřikovače, tak to tady nemotej.
MPI s tím práve souvisí :D
MPI vs GDI

nepřímovstřik vs přímovstřik - to je to, co se porovnává a to je to, oč tu celou dobu běží - umisteni vstrikovače


Kdo co chce porovnávat na GDI a CVVT? Dnes uz i MPI mají D-CVVT, stejne jako GDI. Jen stare verze MPI měli pouze casováni na strane sacich ventilu.

Nazev tohohle topicu je napsan spatne. Porovnavá se primovstrik s casovanim ventilu. To je jako kdybys porovnával nebe a dudy.

Pokud chce někdo porovnávat casovani ventilu, tak muže , ale pak by mel nazev topicu znit CVVT / D-CVVT
Pokud chce někdo resit stříkačku, tak jedine MPI-GDI

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 22 črc 2016, 00:41
od shawt
Takze staci obcas pouzit VIF a problem vyresen :))

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 22 črc 2016, 06:45
od vorlajz
občas? spíš pravidelně... nebo Vervu 100 apod. paliva... ;)