Tak jsem trochu projel X1. Tady je malé srovnání.
Mínusy
-Pro mou rodinu malé hlavně vnitřní prostor.Mladý má 194 cm za něj si nikdo nesedne.Hodně to je poznat o kolik je auto menší v garáži.
-Vystupování z auta. Připadám si jako bych vstával ze země.
-Cena vozu je dvojnásobná.Ale odpovídá použitým materiálům a technologii.
-Tlačí mne středový panel do pravé nohy.
-Nemá vyhřívaní volantu.
-Nastavení menu včetně telefonu není v češtině.Chvíli jsem bojoval s nastavením odemykaní dveří ale zvládl jsem to i s mou neznalostí angličtiny.
-Přisvětlování do zatáček na
nemá.
-Mohl byt trochu lepší zvuk při ostřejší jízdě.
-Nemá parkovací kameru,ale má lepší senzory.
Plusy
-Svezení je parádní.1,6 100 kw od 4400 ot. dopovaných turbem jede líp než i30. Podvozek se chová naprosto nezáludně. Měl jsem obavu z zadního náhonu.Zbytečně.Asistenti vše zvládají výborně. Ani s vypnutou kontrolou trakce není problém,jen je víc zábavy.Vypnout i stabilizaci jsem nenašel odvahu.Možná kdybych měl víc času se s autem zžít.
-Spotřeba podle pp 7,8l. S stejným jízdním style s
bych dopadl určitě hůř.
-Překvapila mně kvalita žehlení nerovností.Na 205/50 17 je komfortnější než na mých 195/65 15.
-Palubní deska je nádherná,hlavně neruší žádnými zbytečně výraznými upozorněními. Např.málo vody v ostřikovačích,kontrolka námrazy.Naopak výborně upozorňuje na nedostatek paliva,včetně aktuálního dojezdu podle stylu jízdy a jiné.
-Možnosti nastavení pp je opravdu hodně.
-Tři režimy jízdy eko, komfort, sport. Nastaví se jen řídicí jednotka.Poznat to je hlavně při přechodu z eko na sport.
-Působí hodně bytelně.Pocit bezpečí.
-Vnitřní i venkovní osvětlení
-Xenony jsou výborné
-Celkově vše naladěné více do tuha.Hlavně spojka, řazeni i volant.Rychle jsem si zvykl.
-Tempomat. Nevypíná se při přeřazení,úprava rychlosti ve dvou krocích.První o 1km druhy o 5km.Při snižovaní zasáhnou i brzdy.
Jestli mně ještě něco napadne doplním.
vorlajz aktualizoval jsem popis auta.Problémy s převodovkou jsem popsal výše.