Stránka 14 z 80

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 lis 2017, 09:35
od Mr. HYUNDAI
Stejně tak Tě rádi uvidíme v okolí Čelákovic :wink: . Akorát to počasí Ti zrovna v pátek moc přát asi nebude :( .

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 lis 2017, 10:05
od icu
500 km v kuse... To Čelákovice ani Zahraďák pánové nebude... To spíš ta Ostrava, nebo co třeba Berlín? ;)

A gratulace. Co jsem o eNku četl a viděl, tak to auto má jedinou vadu - totiž, že na volantu je :hyu: Ale komu zrovna tohle tady vadí, že :mrgreen:

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 lis 2017, 10:39
od Deegr
Já bych to spíše viděl na jižní čechy :D

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 lis 2017, 11:47
od Axel.Foley
Kdyby jsi změnil názor, zvu na kafe :wink: A ať ti to do pátku odpoledne hodně rychle uteče.

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 lis 2017, 15:44
od vorlajz
Deegr jede přeci v pátek do Ústí nad Labem... na 20:00 h., že? :D :D :D

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 lis 2017, 19:02
od Deegr
Deegr do Ústí vážně jede. Noo jen zítra pracovně :D Tady začíná být o Nko nějak docela zájem. Já snad budu muset dorazit i na nějaký sraz :mrgreen:

icu: Já jsem rád, že na volantu je Hyundai. Být tam škoda, nebo VW, tak o tom ani neuvažuji, protože by mi bylo jasné, že do měsíce do roka a do dne jsem v servise na výměnu motoru, převodky, či něčeho podobně vážného :D

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 lis 2017, 19:05
od idam.i
Alebo by zmizlo celé auto. #-o :(

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 lis 2017, 19:43
od Alf6
To se machri s coudicim koncernem a vykuchanym DPF poserou vzteky, ze N-ko nebudou moct predjet a nebudou moct dat na odiv tak svou dominanci. :D prece jenom Hyundai se musí prejdjet za kazdou cenu :D

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 lis 2017, 19:51
od Alf6
Deegr píše:Je klidně dost možné, že v tom autě strávím snad celý příští víkend, najedu hned těch 2500 km, vyměním olej a :twisted: :twisted: :twisted:
Tak rovnou objednávám radši i novej olej. Hned po zajetí tam naliju tento:

https://www.znackoveoleje.cz/Millers-Oi ... -d1516.htm
spis 10w-50 NT a nebo Yacco Galaxie GT 5w-50,Ravenol RCS 5w-40( vse PAO +Ester)A hlavne na tech cca 4 000 km se ma nechat "horsi" olej kvůli tomu, aby se nepodtrh zabeh. Pokud das moc brzo třeba toho Millerse, tak si tim prodlouzis zabeh motoru. Takze pokud chces vymenit olej dřív..tak jo, ale za nejakej "normalni"- třeba Shell 5w-40, Sunoco 5w-40, Valvoline Synpower 5w-40 atd... Spickovej olej nechat třeba az po tech 6000-8000 km. 8)

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 lis 2017, 20:45
od Deegr
Tak já už ten Millers mám doma. Vzal jsem radši tu 5W-40 i kvůli zimě a nemyslím si, že bych to v létě až tak honil, aby byla potřeba ta 50 :) Nko má navíc vlastní olejový chladič a i při okruhovém nasazení by ty teploty neměli být tak divoké.
O tom, že by se kvalitní olej po záběhu neměl dávat hned slyším prvně. Přeci jen co se olejů týče mé znalosti zase až tak hluboké nejsou :(

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 lis 2017, 21:50
od shawt
Jestli prijedes na nakej sraz, tak se tam ostatni budou citit hooodne ponizene :lol:

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 lis 2017, 21:51
od Axel.Foley
Alf6 píše:To se machri s coudicim koncernem a vykuchanym DPF poserou vzteky, ze N-ko nebudou moct predjet a nebudou moct dat na odiv tak svou dominanci. :D prece jenom Hyundai se musí prejdjet za kazdou cenu :D
Na tohle stačí i 1,4 T-GDI s dobrým řidičem za volantem, který za to umí vzít. Petzl by mohl vyprávět :mrgreen:

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 lis 2017, 21:51
od Axel.Foley
shawt píše:Jestli prijedes na nakej sraz, tak se tam ostatni budou citit hooodne ponizene :lol:
Proč poníženě?

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 lis 2017, 22:02
od petzl62
Díky,ale já se za dobrého řidiče až tak moc nepovažuju,ano jsem vyježděný a jde mi splynout s autem a s cestou,ale dobrý řidič byl můj táta,brácha...a dobrých řidičů je ostatně fůra i tady na fóru-o tom jsem bytostně přesvědčen.Já už bych si rád to ježdění užíval,bohužel jde to čím dál míň-díky situaci na našich cestách.Všichni pořád někam ustresovaně spěchají :-k

Re: Hyundai i30 N

Napsal: 29 lis 2017, 22:48
od Alf6
Deegr píše:Tak já už ten Millers mám doma. Vzal jsem radši tu 5W-40 i kvůli zimě a nemyslím si, že bych to v létě až tak honil, aby byla potřeba ta 50 :) Nko má navíc vlastní olejový chladič a i při okruhovém nasazení by ty teploty neměli být tak divoké.
O tom, že by se kvalitní olej po záběhu neměl dávat hned slyším prvně. Přeci jen co se olejů týče mé znalosti zase až tak hluboké nejsou :(
Vyhoda oleju na esterovem zaklade je ta, ze uz chrani motor ihned! po startu. Estery mají totiž extremni smacivost kovu a diky sve opacne polarite se ke kovu doslova prilepi a tam zustanou i po dobu, co je motor vypnut. Normalni olej ti stece během par desitek minut zpet do olejove vany, ale esterovy olej nikoliv. Ten tam zustava a chrani tak motor okamzite po startu. Nejvetsi opotrebeni motoru cca 60% je prave ihned po startu. Při normalnim oleji se ti motor protoci několikrát nasucho, nez olejove cerpadlo dostane kanalkama olej na všechna kriticka mista v motoru. Proto, když ty das i onen zmineny 10w-50 tak diky esterum chrani motor lepe nez oleje 0w-... kde jde pouze a jen o cerpatelnost oleje, která jen vice méně při -30 stejna jako u oleju 5w.
Jezdil sem dve padesaky...Mobil 1 5w-50 a i Yacco 5w-50. Ne proto, ze bych 50 vyuzil, ale proto, ze oba dva oleje mají proti ostatním beznym olejum lepsi olejovy zaklad( jsou vyrobeny z lepších oleju) - jsou tudis kvalitnejsi. Staci si jen porovnat hodnoty TBN, HTHS..i bezny laik se v tom zacne orientovat velice brzy.
Pokud mas Millerse 5w-40, tak je to samozrejme spicka s tri esterama(nebo jak se to pise) ...a chybu s nim rozhodne neudelas....stejne jako třeba s Motulem. Jsou to spickove oleje. Kdo chce kvalitu, musí si holt priplatit.