Stránka 14 z 38
Napsal: 22 črc 2008, 19:16
od DEXTER
aj tiez kukam na tie vase cisla ja v ked v meste jazdim ako truhlik tak mam 5,0 ked si nedavam pozor a normalne jazdim mam 5,4 neviem si predstavit ako sa da v meste urobit 4,5 a podobne
Napsal: 22 črc 2008, 19:30
od ZdeněkSvoboda
DEXTER píše:aj tiez kukam na tie vase cisla ja v ked v meste jazdim ako truhlik tak mam 5,0 ked si nedavam pozor a normalne jazdim mam 5,4 neviem si predstavit ako sa da v meste urobit 4,5 a podobne
Jsem na tom stejně s tebou.
Napsal: 22 črc 2008, 20:23
od Mexican
DEXTER a
Zdenek pridavam sa... v meste (myslim Brno) ked natankujem a jazdim cca 40-50 km (co je rozdelene do 3-4 jazd) tak pod 6 sa nedostanem
Napsal: 22 črc 2008, 23:10
od Jazdec
No pani ale nieje mesto ako mesto. V Poprade sa mi darilo jazdit pod 5 litrov a doma jazdim medzi 5,3-5,8 podla hustoty premavky. takze asi tak. Ked trcis v zapche tak spotreba ti ide zakonite hore.
Napsal: 23 črc 2008, 07:20
od David C3
jj někdy jezdím po měste za 4.9 když nejsou červené a provoz ale když sem jezdil 4 dny po zlíně a nikde jinde tak sem měl 7.5L
Napsal: 24 črc 2008, 06:56
od EB trupo
Jazdec píše:No pani ale nieje mesto ako mesto. V Poprade sa mi darilo jazdit pod 5 litrov a doma jazdim medzi 5,3-5,8 podla hustoty premavky. takze asi tak. Ked trcis v zapche tak spotreba ti ide zakonite hore.
Jazdil si aj trasu poprad - kezmarok a spat? odkedy rypu tu dialnicu a prerobili krizovatku v matejovciach, tak chodim z prace domov namiesto za 20min., za 54min. - vid vcera. Posuval som sa z kezmarku 40-60 (najprv traktor, potom smetiari) a kedze z popradu bola jedna 19km kolona, tak som predbiehal raz, aj to dochodcu na bicykli. cez cele matejovce som siel na 1. a cez cele mesto na 2. a ked som prisiel domov, na PP svietilo 4,8l/100km. poviem: Kto umi, ten umi
skuste po meste medzi semaformi tocit motor na cca 1500 - 1550 otacok a samozrejme pouzivat dojazd na neutrale (cervenu na semafore aj tak nepretlacite do zelena) motor nie je podtoceny, tah ma sice ako obyc. diesel, ale naco odpychovat ako na F1
jou a na posuvanie v kolone uz tu niekto spominal 1. alebo 2. bez plynu - taha sa samo bez skackania ci inych neduhov
Napsal: 24 črc 2008, 08:33
od Mexican
EB trupo v meste by som teda na 1500 otackach motor netrapil, prakticky nemas ziadnu rezervu.. a najma na nezajazdeny motor sa mi to zda dost malo... ono vazne zalezi v akom meste clovek jazdi... na ceste do prace mam v priebehu jedneho kilometra 4 semafory
zasada ekonomickej spotreby v meste je co najmenej preradovat, teda oplati sa jazdit na 3 (od 40 od 60) u CRDi
Napsal: 24 črc 2008, 08:47
od EB trupo
Mexican píše:EB trupo v meste by som teda na 1500 otackach motor netrapil, prakticky nemas ziadnu rezervu.. a najma na nezajazdeny motor sa mi to zda dost malo... ono vazne zalezi v akom meste clovek jazdi... na ceste do prace mam v priebehu jedneho kimolemtra 4 semafory
zasada ekonomickej spotreby v meste je co najmenej preradovat, teda oplati sa jazdit na 3 (od 40 od 60) u CRDi
ono tesne cez 1500 uz ma pekny zvuk aj tah ked pridas....spotreba je tam mala. a vies, ze sa necham aj trosku potiahnut na vyssie otacky, skor si vsak uzivam na kratkych usekoch mimo obce...
Spotreba
Napsal: 24 črc 2008, 12:21
od HCD
Jak tak procitam tyto radky, tak mam asi jine auto:D
Mam momentalne najeto 12tis s tim, ze 90% po dalnici. Vetsinou po natankovani plne nadrze vynuluju prumernou spotrebu a vzdy se dostanu na 5,5l/100.. Pritom na dalnici pohodova cesta tak 130 - 150 prumerne.
Kdyz ctu ze ma nekdo pod 5 a jezdi mesto/dalnice, tak prestavam chapat. To na dalnici jedete 90?
Je fakt, ze jakmile se objevim ve meste, motor rozhodne nesetrim:)
mesto
Napsal: 24 črc 2008, 12:28
od _miv_
no podla mna spotrebu ovlyvnuje hlavne mesto a hlavne aka dlha je trasa... je rozdiel ked clovek denne spravi 2 krat 5km (napr. do prace) ked spravi 2x15km. ale zakazdym inak zohriaty motor a tym padom aj spotreba ina... ovsem semafory pocet zastaveni a podobne to ma tiez pekny vplyv...
pani, aj tak ta spotreba je super, moj nazor
.
Spotreba
Napsal: 24 črc 2008, 12:42
od HCD
Mno ja jedu asi kilometr ve meste a pak se hned napojim na dalnici kde jedu az do cile 25 km.. Takze celkem v poho. Ale musim rict ze kdyz jsem spotrebu hlidal a na dalnici nejel pres 120, tak jsem se drzel na 5,0. Ale to nejde vecne, musim taky neco stihat v zivote:D
Napsal: 24 črc 2008, 13:15
od Radar
U mňa Zvolen-Bardejov-Prešov-Košice-Bardejov-Košice-Zvolen. V každom spomenutom meste ešte nejaké km. V aute 5 dospelí, plný kufor batožín, na streche dva bicykle, zapnutá klíma 80% cesty. Zápcha v Matejovciach, dialnica 130km/h, okresné cesty 90km/h, po meste 20-65km/h. Spotreba 5,4lit/100km.
1.5D
Napsal: 24 črc 2008, 14:41
od jerry
Já mám zkušenost ,že huňďa 1.5 žere nejvíc právě na dálnici! Můj žere nejméně na okreskách když jezdím do 2000 otáček na 5ku.(v létě se dostanu někam okolo nad 4,2/100).Pro spotřebu jsem vypozoroval, že rozhodující hranice jsou 2000 ot/min.Nad tuto hranici se spotřeba zvyšuje a to dosti. Jo a ještě jedna věc: připadá mi, že u těhle motorů je to jako za totáče v Rusku s Moskvičema;co kus to jedineční originál.Byl li vyroben před výplatou tak býval dobrý, ale výrobky po výplatě nestály za nic!
ruske sane...
Napsal: 24 črc 2008, 17:02
od _miv_
biely moskvic sme mali... to bolo delo... a potom aj ziguliak cerveny... taktiez delo... ziguliakom kdejaku skodovienku uz v tych casoch som natrel... nuz a ked zigulag mal 22 rokov tak sme ho predali na traktor
22 rocny accent si neviem predstavit
v dnesnej spotrebnej dobe vlastne si neviem nic predstavit starsie ako 10 rokov...
Napsal: 25 črc 2008, 08:11
od David C3
myslíš že accent vydží deset let když najedu 33tis ročně? vetšinou to sice měním po 5 letech ale H si nechám dýl