Stránka 131 z 191

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 17 říj 2017, 12:44
od mihlit
No technik si asi myslí něco o naprostých blbech, protože to patrně pochopil tak, že mám tam rychlost. Otáčky 2000. Vyřadím na neutrál, otáčky klesnou na volnoběh, zařadím rychlost, vylezou zpět nahoru. Patrně nepochopil, že lezou nahoru z volnoběhu, aniž by se znovu zařadila rychlost.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 17 říj 2017, 12:57
od hafush
Přesně tak. Doporučuji mu to takhle napsat. A to by pochopil už i debil

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 17 říj 2017, 13:59
od mari077
hafush píše:Přesně tak. Doporučuji mu to takhle napsat. A to by pochopil už i debil
Odpoved po vysvetlení:

Nie je štandarné vyradovať počas jazdy motor do neutrálu, áno otáčky môžu kolísať spôsobuje to vyhrievanie katalyzátoru, takže je to štandard

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 17 říj 2017, 14:22
od Tudy
:shock: Tak samozřejmě u studeného motoru to tak je, ale pokud už je motor zahřátý jízdou a jedu z dostatečně dlouhého kopce/nebo zpomaluji před obcí apod., tak klidně vyřadím a otáčky nekolísají, prostě spadnou na 800-900/min. Snaží se z Tebe dělat vola #-o

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 17 říj 2017, 14:32
od mari077
Tudy píše::shock: Tak samozřejmě u studeného motoru to tak je, ale pokud už je motor zahřátý jízdou a jedu z dostatečně dlouhého kopce/nebo zpomaluji před obcí apod., tak klidně vyřadím a otáčky nekolísají, prostě spadnou na 800-900/min. Snaží se z Tebe dělat vola #-o
Jasne že sa snažia ja som im hneď povedal že ak to neskúsia ani pozrieť a odpália má tak ihneď budem písať mail vyššie postaveným tak zrazu mám dôjsť že to napichnu.

Ak má odbiju že tam nič nieje píšem mail na riaditeľstvo s tým že takúto vadu nechali bez povšimnutia a som zvedavy čo s tým zajtra spravia.

Jazdil som na 3 nových autách ani jedno to nerobilo.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 17 říj 2017, 17:00
od Axel.Foley
mari077 píše:
hafush píše:Přesně tak. Doporučuji mu to takhle napsat. A to by pochopil už i debil
Odpoved po vysvetlení:

Nie je štandarné vyradovať počas jazdy motor do neutrálu, áno otáčky môžu kolísať spôsobuje to vyhrievanie katalyzátoru, takže je to štandard
](*,) ](*,) ](*,) Být tebou, napíšu mejl na centrálu. Idiot :!:

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 17 říj 2017, 17:30
od Casey27
Opravdu by mě zajímalo jak hluboký rektální alpinismus musel zmiňovaný technik z Blavy provádět, aby se dostal na aktuální pozici.... a hlavně co pán vystudoval? :mrgreen: Trochu mně to připomnělo mládí a vojnu, kdy nám v kuchyni vaříl automechanik a ve vozovém parku úřádoval kuchař :mrgreen: Ještě hodně dlouho v civilu jsem měl před každou jízdou tendenci kontrolovat každý šroubek na autě. A i dnes bych dokázal elegantně poskládat 2 bochníky krájenýho chleba (ten jediný se dal jíst) do kapes maskáčů :mrgreen: Není nad to, když je odborník na svém místě.... opravdu bych měl k danému servisu důvěru. ](*,)

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 17 říj 2017, 17:54
od mari077
Axel.Foley píše:
mari077 píše:
hafush píše:Přesně tak. Doporučuji mu to takhle napsat. A to by pochopil už i debil
Odpoved po vysvetlení:

Nie je štandarné vyradovať počas jazdy motor do neutrálu, áno otáčky môžu kolísať spôsobuje to vyhrievanie katalyzátoru, takže je to štandard
](*,) ](*,) ](*,) Být tebou, napíšu mejl na centrálu. Idiot :!:
Uvidím čo mi zajtra povedia a podľa toho sa zariadim ak mi povedia že to nič nieje ihneď píšem mail na centrálu a meno technika čo takéto niečo povie .

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 17 říj 2017, 17:58
od mari077
Casey27 píše:Opravdu by mě zajímalo jak hluboký rektální alpinismus musel zmiňovaný technik z Blavy provádět, aby se dostal na aktuální pozici.... a hlavně co pán vystudoval? :mrgreen: Trochu mně to připomnělo mládí a vojnu, kdy nám v kuchyni vaříl automechanik a ve vozovém parku úřádoval kuchař :mrgreen: Ještě hodně dlouho v civilu jsem měl před každou jízdou tendenci kontrolovat každý šroubek na autě. A i dnes bych dokázal elegantně poskládat 2 bochníky krájenýho chleba (ten jediný se dal jíst) do kapes maskáčů :mrgreen: Není nad to, když je odborník na svém místě.... opravdu bych měl k danému servisu důvěru. ](*,)
Tak toto si vystihol ja som myslel že už som ten vol ja že riešim blbosti pri tých technikoch. Som sám zvedavý kam sa zajtra dopracujeme. A čo na to povedia

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 19 říj 2017, 00:00
od mari077
Mohol by si mi hodiť mail niekam do Hyundaiu v Čechách ideálne do výroby ?

Dnes som bol v BA u autorizovaného predajcu na kontrole. Auto sa napichlo na systém nevyhodilo žiadnu chybu servisný technik aj prijímací technik mi povedali že na neutrale sa nejazdi a že to je konštrukčná vlastnosť vozidla a že s tým nič nespravia. Tak som s dlhým nosom išiel preč. Všetko teda je ako má.

:(

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 19 říj 2017, 10:49
od petzl62
A stejné auto tam na place nemají? Že by jste to zkusili na jiném voze a máš argument-nebo nemáš hned v ruce.Z mého pohledu je to prostě špatně,bez jakékoliv diskuze a argument,že se na neutrál nejezdí by asi přede mnou v "klidu" neobstál.
Kristova noho,co to tam v té Blavě máte za odborníky ](*,) :(

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 19 říj 2017, 11:01
od lys
Po týdnu se zapůjčenou i30 III v kombíku s litrovým motorem mám tyto poznatky a budu víceméně srovnávat s i30II kombi co máme doma:
Po půjčení vozidla a podepsání papírů, kdy jsem se do toho doma podíval, jsem zjistil, že mi prodejce napsal k modelu půjčeného vozidla toto: Škoda i30 CW, tak jsem se tomu jen pousmál, tak tvrdě jdou po škodě, že z toho už udělali model :mrgreen:
Motor- víceméně překvapil, nečekal jsem, že to jakštakš pojede. Není to žádný trhač asfaltu, ale to asi po litrovém benzínu nikdo nechce. Co mi vadilo byl ten děsný zvuk, ale tak to prostě je. Spotřeba po mém týdnu byla 6,7 dle PP, takže reál počítám tak 7, což je docela bída, ale za to nemůže motor, protože fyziku nkdo neočůrá, ale v Bruselu si to úředník neustále myslí, že čím menší motor, tím nižší spotřeba, žere to o půl litru víc než mé GDI a to aspo ň jede, když se toho člověk nebojí, no hold tyto malé motory nejsou pro mě. Ale dokážu si představit, toto auto na hrkání po městě a semtam kousek za město.
Hlučnost: musím říct, že se mi subjektivně nezdá odhlučnění lepší než v i30 II. Řekl bych, že je to +- podobné a to jsem měl půjčenou i krátkou verzi s dieslem a pocit jsem měl stejný.
Podvozek: Ten se mi zdál na 15 tvrdší než u II, ale víc nečitelný, auto bylo sice tvrdší, ale hůř drželo stopu a mělo tendence jít dřív ven ze zatáčky než II, testoval jsem na stejné silnici, kama jezdím často – je trošku uskákané a tady to prostě auto nedávalo a odskakovalo, kdežto II všechno žehlí jede v těchto místech bezproblémů a náznaků nějakého odskakování –každopádně chápu, že to není auto na závodění, ale v tomto je IIjka lepší a můžu si sní více dovolit.
Interiér: neměřil jsem, ale pocitově je stísněnější na šířku a jako řidič mám menší prostor na kolena, kdy se opírám o středový tunel, což mi vadí a to byl jeden z důvodů, proč jsem bral II. Výplně devří jsou už taky trochu ojebané, kdy tam není polstrování, ale to je doména i škodovek, tak se po nich opičí. Vzadu na délku je místa o něco víc než ve dvojce. Přední sedačky – na ty jsem si nemohl zvyknout, jsem docela štíhlý -tím nemachruju, jen konstatuju  a sedačky mě po bocích tlačily, nebyla tam bederka, což mi taky vadilo. Podsedák je však delší a líp podepírá nohy. Kufr je na delší od dveří k sedačkám avšak je zase nižší, takže bajočko +- autobus o malinko větší, ale ne zas o moc. Co se mi líbilo je volant, líp zvoleny ovládací prvky, které jsou umístěny v lepších pozicích. A samozřejmě tloušťka volantu, líp se drží.
Protože jsem neměl tolik času a z autem najel cca 600km, tak jsem nevyzkoušel různé asistenty, ale jsem stará škola, tak mi to nějak nevadí. Jen jsem si všiml, že když byla ráno mlha, tak to psalo, že nefunguje ten či onen systém. Takže si stejně člověk musí poradit sám.
Toť asi vše. Jen jsem potom při vracení vozidla debatoval s prodejcem nad cenou 14.TGDI a říkal, že to docela mají přestřelené a tím se snaží tlačit v prodejích ten litr. Když jsem se díval co tam měli, tak za 480 mi nabízel i40 v kobíku v automatu a to si to potom člověk hodně rozmyslí novou i30. Zatím nic nového nepotřebuju, své půlroční auto mám rád a jsem rád, že jsem nečekal na novou trojkovou řadu.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 19 říj 2017, 11:01
od lys
se to nějak odeslalo vícekrát, sorry

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 19 říj 2017, 11:01
od lys
se to nějak odeslalo vícekrát, sorry

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 19 říj 2017, 11:37
od Axel.Foley
mari077 píše:Mohol by si mi hodiť mail niekam do Hyundaiu v Čechách ideálne do výroby ?

Dnes som bol v BA u autorizovaného predajcu na kontrole. Auto sa napichlo na systém nevyhodilo žiadnu chybu servisný technik aj prijímací technik mi povedali že na neutrale sa nejazdi a že to je konštrukčná vlastnosť vozidla a že s tým nič nespravia. Tak som s dlhým nosom išiel preč. Všetko teda je ako má.

:(
petzl má pravdu, normální to opravdu není. Ani chování auta, ani názory a domněnky servisáků. Kontakt na výrobu ti nepomůže, oni nejsou ti, kdo mluví s konečným zákazníkem, tím je importér pro danou krajinu, v tvém případě http://www.hyundai.sk/o-spolocnosti/kontakt Doporučuji změnit servis a vyzkoušet jiné auto. A hlavně - NENECHAT SE ODBÍT :!: