Díky, mrknu se
.
Tak jsem se hluboce položil do nových ceníků a specifikací. Zaujalo mě, že akce jsou vyhlášené do 30.
6. 2019, tedy na kvartál, změny ceníků už teď asi tak časté nebudou
.
A tím pro mě dobré zprávy skončily. Je sice fajn, že se hatch vrátil a nikdo mu nekomolí jméno, ale bohužel jednak převzal konfigurace výbav z kombíků a fastů, které mi nevyhovují (buď něco chybí nebo naopak přebývá), ale hlavně jsme pořád u toho, že atmosféra 1,4 CVVT 100 nejde kombinovat s vyššími výbavami. Takže u i30 HB jsem si vhodnou verzi nevybral.
Velmi lákavě vypadá na první pohled akční i30 fastback N-line. Cena je fakt dobrá, ale to bylo fakt nutné tohle auto připravit o LED přední světla a navigaci?! Ano, s těmito dvěma prvky by cena překročila půl mega, ale nedat zrovna tohle do N-linu je teda fatální fail
! V nabídce zůstaly i původní konfigurace, ale to je při volbě adekvátní výbavy cenový úlet. Takže tady taky škrtám.
Tucson N-line je krásný, ale zrovna mě by zajímal motor 1,6 CRDi. Dvoulitr je pro mě zbytečný a turbo benzín je z pohledu provozních nákladů sebevražda. Takže zase nic. Ovšem uznávám, že cena za dvoulitr je výborná už na papíře
. I tady samozřejmě existuje normální ceník a i tady je pro mě zajímavá konfigurace (tedy motor 1,6 CRDi) cenový úlet...
Sice to nehodlám pro sebe kupovat, ale oceňuji opětovné rozšíření nabídky verzí výbavy a motorizací u nového Féčka. Mám takový dojem, že jsem tam zahlédl i velice vhodnou konfiguraci pro šéfa
. Je tam pak samozřejmě otázka konečné ceny, ale aspoň už tam ta verze je
.
Suma sumárum doufám, že o Ferdu nepřijdu při nějaké nečekané události, protože já si nemám u
co vybrat
.