Pískověbílý Tuky
Moderátor: Moderátoři
Re: Pískověbílý Tuky
Evidentne potichu a hromadne upravovali SW aby plnili NOx.... viď vlákno i30 2012+ ... už tam som predpokladal podstatne kratšiu životnosť DPF z dôvodu masívneho zaťaženia vyššou dymivosťou... asi sa to začína plniť. V tomto svetle nové motory s adblue budú lepšie, na druhú stranu ani veci okolo močoviny nie sú bezporuchové a hlavne lacné. V tomto prípade môžeš velebiť predĺženú záruku... . Vymenia a fičíš ďalej.... Otázkou do prevádzky po záruke je skôr iná vec, prečo DPF odišlo... ak je to len zanesenie popolom a oxi cat ostal v rozumnej kondícii, tak profi vyčistenie by pomohlo a po záruke by sa ešte nejakých 100kkm dalo urobiť. Horšie bude ak DPF umrelo na vyčerpaný oxy cat z častých regenerácii.. tam je čistenie zbytočné...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
O úpravě SW vím, ačkoliv veřejně se o tom nemluví a nikdo to nepřizná.
Výměna řeší - v tom lepším případě, dle současného stavu - dalších 100.000 km, což jsou 3 roky provozu. A co dál? Nejezdit je nesmysl...
Výměna řeší - v tom lepším případě, dle současného stavu - dalších 100.000 km, což jsou 3 roky provozu. A co dál? Nejezdit je nesmysl...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Ak dobre počítam, tak máš ešte rok a pol záruky... to 100kkm nedáš... potom sa budeš musieť rozhodnúť... risknúť a dúfať, že pôjde vyčistiť alebo riešiť druhé auto.
Problém je, že v autorizáku nebudú riešiť čím je vlastne upchatý... či popolom alebo aj väčším množstvom sadzí. Ideálne by bolo dať tento starý filter do patrične vybavenej a fundovanej firmy na diag a prípadné čistenie, tam by bola odpoveď na otázku kondície oxydačného katalyzátora... čo je najkritickejšia časť reťazca kvalitnej regenerácie DPF.
Problém je, že v autorizáku nebudú riešiť čím je vlastne upchatý... či popolom alebo aj väčším množstvom sadzí. Ideálne by bolo dať tento starý filter do patrične vybavenej a fundovanej firmy na diag a prípadné čistenie, tam by bola odpoveď na otázku kondície oxydačného katalyzátora... čo je najkritickejšia časť reťazca kvalitnej regenerácie DPF.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Pískověbílý Tuky
Jo přesně.
Ale to by kur.. měl dělat snad výrobce, ne? Jenže proč by to dělal??? Však těm pár bláznům, co najedou hodně kilometrů to v záruce vyměníme. No a oni vědomi si, tohoto problému, to prodají-dají na protiúčet a koupí nové
A ti ostatní? No, co asi... Smolík, budou platit. Měli víc jezdit, pitomci, aby platili ještě víc
Ale to by kur.. měl dělat snad výrobce, ne? Jenže proč by to dělal??? Však těm pár bláznům, co najedou hodně kilometrů to v záruce vyměníme. No a oni vědomi si, tohoto problému, to prodají-dají na protiúčet a koupí nové
A ti ostatní? No, co asi... Smolík, budou platit. Měli víc jezdit, pitomci, aby platili ještě víc
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Pískověbílý Tuky
Když jsem hledal něco kolem té vodíkové dekarbonizace tak jsem narazil na tohle: http://www.decarbo.cz/cisteni_dpf_filtru.htmlAxel.Foley píše: ↑06 srp 2020, 19:04 Po dnešku nemám, vyjma spotřeby, žádné dobré zprávy Víceméně to nejsou dobré zprávy obecně ...
Ale nevím jestli by to mohlo problém vyřešit, pokud nevyjde reklamace... Je to jen možnost k zamyšlení. Možná jsou i jiné možnosti jak řešit blbě fungující DPF než výměna.
Re: Pískověbílý Tuky
Ahoj kamarát,až teraz som sa dostal k info.Mrzíma to a hlavne držím palce,nech sa nechová ako hajzel!
Verím,že to dajú do poriadku a budeš mať dosť času na hľadanie nástupcu.Fakt to nie je ľahké.
Verím,že to dajú do poriadku a budeš mať dosť času na hľadanie nástupcu.Fakt to nie je ľahké.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Pískověbílý Tuky
Speje to presne ako elektronika.Nikto nič neopravuje.Kúpiš prevádzkuješ pokiaľ to šlape a potom prečpetzl62 píše: ↑06 srp 2020, 22:41 Jo přesně.
Ale to by kur.. měl dělat snad výrobce, ne? Jenže proč by to dělal??? Však těm pár bláznům, co najedou hodně kilometrů to v záruce vyměníme. No a oni vědomi si, tohoto problému, to prodají-dají na protiúčet a koupí nové
A ti ostatní? No, co asi... Smolík, budou platit. Měli víc jezdit, pitomci, aby platili ještě víc
Tý neštastníci čo kupujú diesle z druhej ruky sa musia modliť,aby sa toho chytiĺ nejaký šikovný "číňanec"a začal vyrábať lacnú alternatívu celého setu.A mudrlanti v Bruseli zase vymyslia nejaké nové kurvítko.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Pískověbílý Tuky
Na cenovo rozumnú opravu často ani nebude treba nejaký set od číňana, všeobecný problém bol, je a v budúcnosti bude hlavne vo vedomostiach a zručnostiach automechanikov. Nie tak dávno bol vo svete motorov rozoberaný jazdený i30 PD... ako zmienka na okraj bol spomenutý nový diesel smartstream s adblue, na ktorom je navešanej emisnej bižutérie údajne za štvrť mega.
Toto bude hlavná výzva pre fakt kvalitných mechanikov, vyznať sa v tom orloji 11tich senzorov + oxicat+DPF+LNT+SCR cat+dvojstupňové EGR, kto bude chápať ako to funguje a ako komponenty medzi sebou súvisia, tak prípadný problém dokáže identifikovať a odstrániť a nebude to za 250kkč. Že tých problémov už na prvú STK/EK môže byť nepochybujem... moderná RJ (pre Euro6 >>) má väčšinou nastavené hranice tak nízko, že stačí "mucha" v saní a už je Readines kód v prdeli... a EK v nedohľadne.
Toto bude hlavná výzva pre fakt kvalitných mechanikov, vyznať sa v tom orloji 11tich senzorov + oxicat+DPF+LNT+SCR cat+dvojstupňové EGR, kto bude chápať ako to funguje a ako komponenty medzi sebou súvisia, tak prípadný problém dokáže identifikovať a odstrániť a nebude to za 250kkč. Že tých problémov už na prvú STK/EK môže byť nepochybujem... moderná RJ (pre Euro6 >>) má väčšinou nastavené hranice tak nízko, že stačí "mucha" v saní a už je Readines kód v prdeli... a EK v nedohľadne.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Pískověbílý Tuky
A právě proto nejpozději po 45 měsících od koupě auto strčit na protiúčet a pořídit zase nové. Jen ho musí včas vyrobit .
A to je vlastně přesně to, co výrobci chtějí. Ještě by nám měli poradit kde na to pořád brát ...
A to je vlastně přesně to, co výrobci chtějí. Ještě by nám měli poradit kde na to pořád brát ...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Pískověbílý Tuky
D-CVVT mám v autě i já. Je to časem prověřená technologie. Elantry za velikou louži na ni najizdeji stovky tisíc, i miliony kilometrů. Nikdy jsem nečetl na tamních fórech být jediný problém. Jezdí jich tam miliony. Je to taky taková ekoficurka. Občas si motor cucne nejakou vyfukovou spalinu přes výfukové ventily. Ne přes sání jako klasické EGR. Takže sání je uchovane čisté - v případě MPI. GDI funguje už na jiném principu. Na výfukových ventilech se karbon nedrží díky vysokým teplotam. I když jsem psal na zastoupení Hyundai, tak mne bylo řečeno, že tenhle systém je na celou životnost motoru.Jen to pošahané D-CVVT mě seje
Je to vlastně takové skryté EGR. Ale pracuje na jiném principu než ono klasické EGR. Proto, že si motor natáhne trochu spalin z výfuku je podle mého důležité měnit olej včas. Podle stylu jízdy přizpůsobit interval výměny a nejlépe ho jste zkratit.
Tohle je jediná ekoficurka co mám v autě. Je naprosto bezproblémová. Buď rád, že nemáš klasické EGR atd.. A vůbec se toho neboj.
Naposledy upravil(a) Alf6 dne 07 srp 2020, 08:39, celkem upraveno 1 x.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Pískověbílý Tuky
Môžme si vziať auto na operák,ale zdielať spolu sostatnými.
Bože kam ten svet speje.
Bože kam ten svet speje.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Pískověbílý Tuky
Axeli přeji tě, aby to dopadlo co nejlépe
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Pískověbílý Tuky
A tady je ten háček... Vzhledem k tomu, že u celého auta výrobce počítá životnost jen po dobu záruky, tak je otázka na co navrhuje motor
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: Pískověbílý Tuky
Miliony najizdeji po celém světě miliony kilometrů. S tímhle systémem nikdy problém nebyl. Narozdil od klasického EGR. Ten funguje na jiném systému. Ten skrytej systém je závislý na otáčkách motoru. Při vysokých otáčkách a při zařazeném neutralu je "necinny". Naopak při nízkých otáčkách probíhá nasávání spalin nejvíc. Ale sání zůstává čisté. Klasické EGR nikoliv.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- Kamílek
- **
- Příspěvky: 427
- Registrován: 29 čer 2018, 19:47
- Bydliště: skoro Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pískověbílý Tuky
Alfe ono se to nedá úplně brát, že co platí ve světě, tak platí i tady. Ať už v USA nebo třeba v Austrálii, kde jezdí opravdu hodně, nemají palivo degradovaný biosračkama jako my tady.