Stránka 134 z 139
Re: LPG
Napsal: 12 úno 2016, 21:23
od Milan.K
Ahojte pořád mne vrtá hlavou lpg. Co myslíte? Auto jsem koupil v záruce uz S tim ze pri 58000 se měnil motor a katak.koupil jsem ho a nový motor měl najeto 200km. Nevěděl jsem proč se měnil a ani soused který to měl přede mnou servis prostě mlčel až tady vím proč. Motor ma teď 12.000 s toho na plyn 9000. Přemýšlím o tom ze ho nechám vymontovat. Spotreba na benzin je teď v zimě 6.5 l a nejezd mám těch cca 20000 ročně. Nevím nechce se mi pořád myslet na kontroly ventilu a katalyzatoru. A ještě kontrola vůli ventilu se dělá jen na lpg vozech nebo je to daný i pro benziny? Díky za reakce...
Re: LPG
Napsal: 13 úno 2016, 00:33
od slabostka
A ako sa kontroluje katalyzátor? Až odíde zistiš to, kým funguje nevieš o nom... a donekonečna riešite následok miesto toho aby ste sa mu vyhli. Nájdi si solídnu dielnu, nechaj si systém poriadne vyladiť tj s počítačom na kolonách a za jazdy... podstata je vyhnúť sa chudobnej zmesi, maj dobré sviečky, funkčnú lambdu a žiadne ventily nebudeš musieť riešiť. Olej meniť po 10 000 max., neviem načo máš acea cx, to je hlavne pre diesle... samozrejme filtre plynnej a kvapalnej fázy. Do H. by som lpg systém asi nedával servisovať... koľko mechanikov asi tak výborne ovláda lpg.. skoro jeden...
Re: LPG
Napsal: 13 úno 2016, 03:56
od Milan.K
Katalyzator prý přes otvor na sondu kamerou. Olej nevím proč takovej teď si ho budu měnit sám. Zjistil jsem ze u nas je firma která spolupracuje přímo s autogas strakonice chci tam zajet a probrat to. Ten olej taky musím zjistit jakej na netu psano 5w - 30, teď tam mám 5w- 40 problém je ze nemám kde sehnat presne specifikace oleje.
Re: LPG
Napsal: 16 úno 2016, 07:38
od airwaves
Mám na LPG najeto cca 150.000km. Nyní můj roční nájezd vzroste na cca 40.000km/rok. Musím dojíždět dále za prací. Jaké je Vaše doporučení? Ponechat si LPG auto 1,6CVVT a čekat na opravu hlavy v tom lepším případě. Nebo i případně na výměnu katu a motoru? A nebo auto dokud je v záruce prodat a jít do nafty? A pak asi naftu 1,6 že? Ojetou novou s doplatkem? Dojíždění bude v Německu po dálnici. Takže obava o uhoření ventilů je asi na místě? Díky za každou zkušenost.
Re: LPG
Napsal: 16 úno 2016, 07:43
od Milan.K
A to máš jaký rok výroby tu novější nebo starší cw ?
Re: LPG
Napsal: 16 úno 2016, 08:17
od airwaves
r.v 2013, koupeno 02/2014. 1,6 CVVT. Co tam bylo za změny?
Re: LPG
Napsal: 16 úno 2016, 09:06
od Milan.K
To uz máš motor na plyn připraven odolnější sedla.
Re: LPG
Napsal: 16 úno 2016, 12:22
od airwaves
To myslíš sériově všechny a nebo pouze když je objednán pro přestavbu na LPG? A co ty problémy s katem a následně s kompresí a pod...? To už je taky minulostí?
Re: LPG
Napsal: 16 úno 2016, 14:01
od Milan.K
Ja mám 2011 a musím hlídat ventily prý se stává ze se podpali ventil a zbytkovy palivo vyhori v katalyzatoru. A v těch novějších modelech už je odolná hlava na plyn a ta se dává pouze pro plyn.
Re: LPG
Napsal: 16 úno 2016, 16:41
od airwaves
A tu nemám.
Re: LPG
Napsal: 16 úno 2016, 17:06
od Milan.K
Brali jsme novou i10 přímo uz z plynem ma i origo rucickovy budik zabudovaný v palubce s otackomerem a ta už je na to dělána. Pokud si dočasné montoval tak ji asi nemáš těžko říct.
Re: LPG
Napsal: 09 bře 2016, 12:59
od Milan.K
Takže mám nové poznatky byl jsem dnes na revizi v autogasu. Pan me to jasně vysvětlil ze motory 1.4 mají odolná sedla která se dají brousit ale 1.6 prý ne. A problém nastává tehdy kdy auto začne tarokovat apod. Tak se musí okamžitě na kontrolu ventilu spousta lidí to nevnímá a jezdí dál proto se podpali ventil a palivo vyhori v katu a ten se zničí. Tím ze auto ma egr ventil tak si nasaje zbytky katu do motoru protože kat je hodně blízko motoru a pak se zadira. Prý hyundai neumí serizovat b.r.c. systém oni pouze mají pravá na montáž lpg jinak dál nevědí dnes mi frajer zjistil ze v H mi napsali výměna všech filtrů na lpg a kouká na motor ze to těžko ze mam origo pásky a ty se tam už nedávají...a jeste jedna vec ty auta maji elektronicky variator a pozná se to ze pri rozjezdu kdy auto nějakou dobu stalo je auto líný i při dvojce to se serizuji ventily . Ale jsem klidnější mám borce na serizeni lpg a motorare který tyto motory zná. Třeba dnes zjistil ze mam na diagnostice -14 příliš bohatá směs a ze prý se jednotka benzínu může začít rozčilovat ze mi to hodí kontrolou motoru. Půl dne trvá notebokem v aute seridit lpg do nuly. Musí se před serizenim najet 50 - 100 km na benzin. V H se mají ještě co učit jestli se vůbec naučí...
Re: LPG
Napsal: 09 bře 2016, 13:14
od nulda
Takze probem zadrenych motoru diky katalyzatoru je pouze u aut s lpg?
Re: LPG
Napsal: 09 bře 2016, 17:11
od honzino
Milan.K píše:Takže mám nové poznatky byl jsem dnes na revizi v autogasu...... V H se mají ještě co učit jestli se vůbec naučí...
Milane, ty máš auto s dodělávanou přestavbou, nebo už bylo namontováno v autosalónu ?
Re: LPG
Napsal: 09 bře 2016, 17:38
od airwaves
Přesně jak píše Milan.K, pod to bych se podepsal. Jenže ta 1,4 musí být u dealera objednaná na LPG. Pak má jiný sedla. Pokud je to běžná 1,4 tak je na tom stejně jako 1,6. No chce to pravidelně kontrolovat ventilové vůle a po dálnici jezdit rozumně. Samozřejmě mít nastavenej přístřik a funkční a seřízenej přímaz. A důležitý perfektní seřízení bez provozu na chudou směs. Jen co se oteplí jdu kontrolovat ventilové vůle
. Domnívám se že EGR mají jen nafty. Bylo to zde někde diskutováno. Tyto CVVT maj asi něco v podobném stylu, ale zajišťuje to zřejmě časování ventilů. To se ale myslím nikomu zatím nepodařilo zjistit.