Axel.Foley píše: ↑10 srp 2020, 13:53
Znáš nějakého? Že bych se zeptal
Znám, ale ten už leží pul roku v Ikemu a čeká na vhodné srdce
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 50000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Tak jsem se zkusil zeptat ve firmě co má web decarbo.cz na dekarbonizaci motoru, na to zda používají vodík. Ten co jsem s ním mluvil tak tvrdil, že vodík nepoužívají, že je to jen o zvýšení teploty ve spalovacím prostoru a ve výfukovém systému.
Jak jsem sem dal odkaz na to že dělají čistění DPF, tak ze zvědavosti jsem se ptal na problém časté regenerace DPF - říkal že je to široký problém a že problém je často jinde než v DPF. Ptal jsem se, jestli oni umí, nebo jestli by uměl navést na někoho, kdo by to dovedl diagnostikovat se zárukou, že se to nebude řešit metodou pokus - omyl, aby to nestálo majlant bez výsledku. To jsem dopadl. Se celkem rozčílil, že toto nikdo nezaručí, že pokus - omyl je normální postup, že ani chirurg nikomu nezaručí, že se po operaci probudí... Takže z hlediska problému s DPF co má Axel nemá cenu se touto firmou vůbec zabývat.
Já se na to ptal i s ohledem na to, že má zkušenost je často ten styl pokus - omyl a i na základě článku ve Světě motorů, že zákazníci nemají přistupovat na tento postup. Při čtení toho článku jsem si myslel něco o hraběcích radách.
Každá líška si bude svoj chvost chváliť... keď predáva a používa nejakú dekarbonizačnú chémiu, tak nemôže pochváliť fľašu destilovanej vody. V princípe treba vždy v motore nejakým spôsobom karbónové usadeniny spáliť, k tomu im treba nejako aj pomôcť. U relatívne čistého motora je to asi za jedno ale pri nejakej starej plečke by som sa chémiu aj bál použiť aby neuvoľnila nejaké väčšie kusy karbónu. Ten vodík sa mi zdá bezpečnejší.
K tomu DPF... urobiť diagnostiku nie je totižto jednoduché. Na rýchlosť zanášania má vplyv dymivosť (stav vstrekov, stav EGR, stav piestnej skupiny), na kvalitu regenerácie zase teplota motora, množstvo zostatkového kyslíka, stav oxidačného katalyzátora a presnosť zistenia týchto veličín okolo DPF(teplota , spätný tlak, kyslík - lambda sonda). Ideálna diagnostika prebieha na dvoch frontoch, najprv je potrebné auto preliezť cez zásuvku OBD a potom vybrať vložku DPF, čistiť suchou cestou a sledovať čím je zanesená... koľko je tam popola a koľko sadzí. Pokiaľ sa to nerobí takto komplexne (čo je fakt výnimka) tak to bude vždy pokus omyl...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Nevíte někdo, co se přidává ve Zlínském kraji do vody?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Tam nic, právěže tady jsem kvůli jednomu idiotovi téměř boural... je tady vyfrézovaný 4 km dlouhý úsek cesty, kde je povolených 50 za hodinu. Jezdím tam max 60, protože už několikrát tam nečekaně na různých místech byly vyfrézovány různé jámy. Předevčírem jsem dal blinkr doleva a začal jednu z nich objíždět, když to nějaký inteligent se zlínskou značkou psychicky nevydržel a začal předjíždět Ještěže Tucson dobře brzdí. Dotyčný zdrhnul.
Navíc to, co zlíňáci předvádí na Olomoucku zhruba od Vánoc, stojí za to...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Podle RZ bydliště šoféra nepoznáš. Je čím dál víc RZ jiného kraje než kde žije majitel auta. Je to i můj případ (nemám Z ), kolega má třeba B a bydlí u Holešova... Soused z baráku má S a tak se dá pokračovat.
Keď to nemáta povinnosť zmeniť RZ po zmene adresy majiteľa(zmene majiteľa vozidla), tak to už bude ako v anglicku... podľa značky človek nič nezistí. Tu v našich končinách, presťahuješ sa do iného okresu, zmeníš trvalý pobyt.. do dvoch týždňov musí byť auto na nových značkách...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Tu to tiež nie je zadarmo... značky 2x16€ + nejaký správny poplatok asi 6€... nemôžeme si predsa nechať skrachovať súkromnú firmu, ktorá už roky lisuje tabuľky .
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Skutečná průměrná spotřeba na poslední nádrž 6,05 l / 100. Po dekarbonizaci, v nádrži Optimal Diesel+ + VIF, obvykle s klimou na auto a 22°C, dálnice 130 - 140, okresky 100 (dle tacho).
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek