Stránka 139 z 373
Napsal: 22 úno 2008, 09:19
od Mexican
mireceks píše:Mexican píše:no mne to vysvetloval predajca, u vela aut je posilovac hydraulicky - u Accneta je elektricky a ani pri vyssich rychlostiach sa jeho ucinok ma oslabovat.. ono je to u accenta len dobre, lebo pri 180 je to uz trochu neiste
Nejsem si z toho cos napsal jisty, jestli se ma nebo nema oslabovat. A pokud by nemel, tak proc je to nejiste? dik za vysvetleni
pri 180 km/h je accent uz neisty... je relativne vysoky a uzky a tak je citlivy na bocny vietor, prave preto ocenujem vacsiu kontrolu nad riadenim
Napsal: 22 úno 2008, 09:43
od mireceks
Mexican píše:pri 180 km/h je accent uz neisty... je relativne vysoky a uzky a tak je citlivy na bocny vietor, prave preto ocenujem vacsiu kontrolu nad riadenim
S tim souhlasim, ze je nejisty. Ale mam pocit, ze kdyz je ucinnost toho posilovace snizena, tak se to v te vysoke rychlosti lip ovlada. Kdezto kdyz je naplno funkcni, tak staci nepatrny pohyb a houpe se to...
Napsal: 22 úno 2008, 10:02
od Rudolf
mireceks píše:
S tim souhlasim, ze je nejisty. Ale mam pocit, ze kdyz je ucinnost toho posilovace snizena, tak se to v te vysoke rychlosti lip ovlada. Kdezto kdyz je naplno funkcni, tak staci nepatrny pohyb a houpe se to...
No mě zase přijde, že když potřebuju korigovat směr a chci pohnout lehce volantem, musím překonat jakýsi odpor, než zapne posilovač. Tím to přeženu a musím korigovat zpět.
Napsal: 22 úno 2008, 10:19
od mireceks
Rudolf píše:No mě zase přijde, že když potřebuju korigovat směr a chci pohnout lehce volantem, musím překonat jakýsi odpor, než zapne posilovač. Tím to přeženu a musím korigovat zpět.
To je nejspis i tim, ze tvuj Accentik je o 10 let mladsi nez muj.. Me jede posilovac porad stejne, kdezto ten tvuj ma tu promenlivou ucinnost;)
Napsal: 22 úno 2008, 11:00
od Petusko73
Ja mám citlivosť stále rovnakú. Či jazdím po meste alebo po diaľnici. A dosť ma to štvalo, ale už som si na to zvykol. Podľa mňa by to mohlo byť tuhšie, ale čo už. Teraz som aj ja zneistel, ako to vlastne má fungovať správne. Snáď ešte niekto prispeje svojou skúsenosťou.
Napsal: 22 úno 2008, 15:23
od dusser
BTW:
... posilňovač v Accente je elektrický s technológiou MDPS (Motor Driven Power Steering) - to znamená, že čím je vyššia rýchlosť, tým je menšia jeho účinnosť, malo by to poskytovať väčšiu kontrolu vozidla pri prejazde zákrutami a lepšiu stabilitu.
Napsal: 23 úno 2008, 18:12
od ZdeněkSvoboda
Ahoj.
Nevíte někdo něco o Davidovi???
Nebo ještě nepřestal jezdit s accentíkem??
Davide, dej sem nějakou fotečku tvého krasavce!!!!
Napsal: 23 úno 2008, 18:36
od Schwarzie
Taky se nemůžu dočkat, až napíše! A on furt nic.....
Napsal: 23 úno 2008, 20:16
od David C3
ZdeněkSvoboda píše:Ahoj.
Nevíte někdo něco o Davidovi???
Nebo ještě nepřestal jezdit s accentíkem??
Davide, dej sem nějakou fotečku tvého krasavce!!!!
čaute vždyt sem psal na předchozí straně
za 2 dny najeto jen 400km
je to super prostě nádhera.. dnes sem byl na H srazu a kluci to fotili tak foto tady bude co nevidět
no nic ještě musím někam vyrazit čaaaaaaaaau
Napsal: 23 úno 2008, 21:45
od majco
David C3 tak aj ti gratulujem k tvojmu novému autíčku. prajem veľa bezproblémových a beznehodových km. hm... ale sa rozrastáme...
Napsal: 24 úno 2008, 09:50
od David C3
fotečka ze včerejšího H srazíku asi 10 Hyundaiů
[img]ttp://
www.fofo.cz/imgs/142/8/0/0/2162/2162-75 ... 5605-i.jpg[/img]
Napsal: 24 úno 2008, 09:51
od David C3
Napsal: 24 úno 2008, 12:01
od ZdeněkSvoboda
No to je nádhera
Slintám blahem.
Už aby mi to taky přišlo!!!!
Davide, krasavec!!!
Napsal: 24 úno 2008, 12:38
od Mexican
ZdeněkSvoboda píše:No to je nádhera
Slintám blahem.
Už aby mi to taky přišlo!!!!
Davide, krasavec!!!
jj, david je fesak
Napsal: 26 úno 2008, 20:41
od David C3
čaute lidi. Zdravím majitele i potencionální kupce.
Tak Accnet CRDi mám od pátku a sem maximálně spokojen (vlastně víc než sem čekal) a to sem docela "náročný". Vím, že hodnotit auto tak brzo vlastně ani nejde ale napíšu jen pár poznatků. za 5 dnů najeto 1000km !!!!!!
1) maximálně se to auto lide libí! i těm co říkali že je to mrdka dokud sem jim to nepůjčíl
2) motor neuvěřitelně tichý a pružný a čekám že po 5 tis km to bude ještě lepší. Spotřeba na prvních 1000km asi 5,7 L dnes po 200km většinou kopce v okolí Zlína spotřeba 5,3L ! klidná jízda jedu do 4L. např Zlín - Uh. 60km
3) prostorný interier mam 195 cm
4) hned sem vypnul podle návodu klimu trochu vadilo jak se to pořad pouštělo
5) zrcátka jsou hrozně přehledná kdo jezdí s Fabkou nebo C3 tam jsou docela mala
6)vůbec nemám pocit nějakých náklonů v zatáčkách. mam 15 alu 195/55/15 možna to taky trochu pomůže podvozku na jistotě
C3 to se teprve naklání. takže podvozek moc dobrý a to mám optavdu dost najeto i jiných autech...
7) zlatá velmi praktická! skoro pořad čisté ani prach na tom není vidět.
o moc lepší oproti C3 jsou brzdy ty kotouče vzadu dělají moc a i váha vuzu. .
Prostě auto je parádní a když někomu řeknu cenu a půjčím mu Accenta tak jdou do kolen. Dnes známemu ukazuji nastartovaný motor a on říká ŠKODA ŽE TO PĚKNÉ AUTO NEDĚLAJÍ V DIESLU
TO MĚ FAKT DOSTALO...
ŘÍKAM TO JE NAFTA! nějak nechapal....