Zdravim, podelim se o sve zkusenosti s ix20 1.6 lpg 7/2013 181 000km.
Montaz objednana pred koupi vozidla u H ale provedena ve Strakonicich u AGC. Zastavba BRC.
V 60 000km zjisten unik oleje prevodovky - vymena tesneni a casti spojky v ramci zaruky.
V 140 000km zaclo spatne startovat, v servisu zjistili vadny vstrikovac lpg na 1. Valci - oprava 4200kc.
166 000km kdyz jsem rano vyjel mi po cca kilometru auto zaclo skubat a nasledne motor zhasl. Nechtel chytnou ale pak se probral az jsem radsi zaparkoval a zavolal odtah do servisu. Zjisten vadny vstrikovace lpg 2. a 4. valce a membrana regulatoru. Radeji jsem vymenil vstrikovac i 3. valce takze celkem 12 600kc.
Ventilove vule saci v rozmezi 0,19 az 0,20
Ventilove vule vyfuk 0,23 az 0,25 ve 160 000km.
Jinak bez problemu, menen osoupany volant a hlavice radici paky bez problemu v zaruce.
Privstrik je benzinovy, tankuji vetsinou vervu 100 ci jina premiova paliva. 30litru vystaci na cca 3000km, zalezi dle rychlosti jizdy. Do benzinu prilevam aditivum Flashlube valve saver, 50ml na plnou nadrz.
Servisni intervaly kazdych 20 000km. Nebudu delat reklamu ale musim rict ze se mi v autorizaku H v Praze ani v C. Budejovicich nestalo ze by spatne seridili lpg.
Auto mne zklamalo pouze jednou a to kdyz tehdy zhaslo a motor nechtel naskocit. V servise mi pak rekli ze stacilo abych prepl na benzin a mohl jsem v klidu jezdit zatim dal ale kdo to mohl tusit, radsi jsem vyuzil uz dlouho placeny asistencni sluzby
Najezdim 45 000km rocne. Auto setrim po startu vzdy na min. 15-30km klidnou jizdou, 2 000-2 500 otacek. Po prohrati a ho uz tolik nesetrim, 145kmh a 4000otacek jezdim uplne bezne po dalnicich, ale celkove ho tocim do stredne-vyssich otacek.